GALLUP;Mahan ympärys ja viikot :)
Heip,
Musta tuntuu, että mulla on tosi iso maha nyt viikolla 22+0. Ympärysmitta on 97cm ja olen ns. normaalipainoinen, eikä nyt raskausaikanakaan ole paljoa lisäkiloja tullut. Hurjalta tuntuu kuinkahan isoksi tuo kumpu vielä kasvaa. Nyt siis toinen raskaus.
Mites teillä muilla?
-HariboNalle-
Kommentit (48)
ja en nyt oikein tiedä onko mahani verrattain iso vai pieni kun vatsanympärykseni on 88cm. Olen normaalisti hyvin hoikka vyötäröstä ja mittani ennen raskautta olivat 160cm, 50 kg ja vyötärönympärys 79cm. Nyt olen lihonut 7kg tähän mennessä, mielestäni aika maltillisesti. Muuta ei oikein ole tullutkaan lisää kuin mahaa ja rintoja :)
... viikot 22+6 ja mahanympärys 94cm. Ihan äsken mittasin tietämättä tästä gallupista =)) Hoikka olen, joten kyllä MASU NÄKYY!!
Mahan ympärys on 102cm, rv 22+2. Ennen raskautta mitat 168cm/60kg, eli mahassa ei ennestään liikaa ollut. Menee muutaman sentin edellä esikoisen mittoja.
Navan kohdalta löytyy senttejä 92 ja rv 24+2. Mun mielestä mun masu on oikein kivan kokoinen just ny. Ei oo vielä kauheen iso, joten ei haittaa menoa ollenkaan :)
Nyt on viikkoja [b]26+2[/b] ja mitta [b]94cm[/b] :) Kasvettu ollaan siis!
T.Je_Ni
kolmatta odottelen rv 36 tasan. Masun ympärysmitta 125cm! Vauva tosin on perätilassa/poikittain, mikä kasvattaa mittaa. Pituutta on yli 170cm ja painoakin riittävästi, joten ei tuo vyötärönmitta ole ihan pieni ollut ennen raskauttakaan. Painoa tullut reilu 10 kg.
viikkoja huomenna 24 ja mittaa 104 cm. Olo on valtava.
Ennen raskautta normaalipaino, mutta toinen raskaus (ensimmäinen lapsi syntyi tammikuussa 2005)
Tää on kyllä aika outoa että mulla jo masun ympärys kasvanu vaikka
rv6 menossa eli 84cm!! normaalisti 76cm masu ja pituutta 157.5cm..
omituista..