Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset, lähdetään reissulle.

Taas me reissataan
23.10.2018 |

En kerro vielä minne mennään. Mutta kertokaa Te, mitä otatte mukaan matkalaukkuun. Lähtö on huomenna, joten alkakaa pakata. Mukaan ei oteta:

Eläimiä, ei isoja eikä pieniä.
Lapsia.

Muita matkustusrajoituksia ei ole. Myös porvoolaisia toivotaan mukaan.

Let’s have a fan trip again.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan sukkahousut. Matkalla tulee eteen ihan pakosti joku erikois/poikkeus/hätätilanne ja sukkahousuista voi keksiä sukkahousuniksin, joka pelastaa pulasta!

Otan myös idätyspurkkini. Ituja on kasvatuksen tässä vaiheessa huuhdottava kolmesti päivässä, joten en voi jättää purkkia kotiin vaille hoitoa.

Vielä otan irtoripset ja lecasoraa. Näette sitten, mihin sitä tarvitaan :)

👍

Vierailija
42/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, reissataanko etelään vai pohjoiseen, niin pakkaan mukaan tunikan ja legginssit. Illaksi samat mutta bling bling.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustan matkailua ilmastonmuutoksen vuoksi.

Mehän voidaan mennä vaikka kirkkoveneellä Ahvenanmaalle. Helpottaako se sun tuskaas?

Siis nyt on pakko tehdä tarkentava kysymys: Tarkoitatko kirkkovenettä vai "kirkkovenettä"?

Tv: Alan ammattilainen

Moniko paikkanen kirkkovene sulla on valmiiksi veisteltynä? Mahdutaanko me kaikki siihen?

Ai, soutuveneellä Kiinaan? Oliko tämä varmaa tietoa? Juurikin pakkasin pikkumustan ja pikkarit, mutta jäädynhän minä siinä purtilossa.

Mistä sä sen Kiinan kiskasit? Siellä on jo ihan tarpeeks ihmisiä muutenkin ja mä en koiraa syö, vaikka olisin just soutanut maailman ääriin. Soudetaan sinne Ahvenanmaalle, saadaan samalla näyttää miten hienosti me puhutaan pakkoruatsia.

Vierailija
44/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan kaiken päälleni niin ei tarvi huolehtia matkatavaroista, hukkaisin mä ne kuitenkin. Uimapuku, hellemekko, sukkahousut, puuvillakerrasto, villakerrasto, farkut, neule ja toppavaatteet. Päähän hellehattu ja karvalakki, jalkoihin varvastossut, villasukat, korkkarit ja miehen huopatossut. Tumput laitan tietenkin taskuun. Ai niin, etikka unohtu mutta sen voi laittaa huppuun.

Vierailija
45/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pakkaan kaiken päälleni niin ei tarvi huolehtia matkatavaroista, hukkaisin mä ne kuitenkin. Uimapuku, hellemekko, sukkahousut, puuvillakerrasto, villakerrasto, farkut, neule ja toppavaatteet. Päähän hellehattu ja karvalakki, jalkoihin varvastossut, villasukat, korkkarit ja miehen huopatossut. Tumput laitan tietenkin taskuun. Ai niin, etikka unohtu mutta sen voi laittaa huppuun.

Tuo on ihan normimeininkiä halpalentoyhtiöillä, jotka punnitsevat matkatavarat.

Vierailija
46/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🆙

Vierailija
47/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihmettelen missä MINUN huopatossut on. Ja karvahattu. En tähän hätään löydä niitä.

Voitko ystävällisesti lainata noista sun asusteista seuraavia:

Jos kylmää seutua, niin yksi villasukka, puuvillakerraston yläosa ja yksi 👠.

Jos kuumaa seutua, voin olla alasti. Saat mun 👙 ja 🤡 . Oon niin ruma, että mulla on aina toi naamari. Jos annat ne sukkahousut, niin pistän ne tilalle päähän. Sopiiko ?

Vierailija
48/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitokseen sinne mukaan pitää ottaa. En oo koskaan ollu missään ja oon niin yksinäinen ja masentunut. Voisiko joku olla mun kaveri? Voisiko joku pakata mulle jotain vaatetta tms. mukaan omaan laukkuunsa. Koko on xxxl plus. Kiitos etukäteen !

Vierailija
49/103 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se etikka tekee? Raikastaa hengityksen? Otanko minäkin etikkaa mukaan ?

Vierailija
50/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin missä tavataan? Oonko jo myöhässä? Odottelen täällä ABC:llä, taitaa olla muitakin matkaan lähtijöitä. Tuolla on soppatykki ja kirkkovene! Apua mun makaroonit putoilee. Nyt tarvittais liimaa.

Vierailija
51/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin missä tavataan? Oonko jo myöhässä? Odottelen täällä ABC:llä, taitaa olla muitakin matkaan lähtijöitä. Tuolla on soppatykki ja kirkkovene! Apua mun makaroonit putoilee. Nyt tarvittais liimaa.

Tulossa ollaan. Ootappa vielä sekuntti niin menopeli on sun luona 🚛 Eli kuorma-auton lavalle hyppäät, siinä se matka taittuu jouhevasti.

Vierailija
52/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen kansa on tuhatkunta turvepäistä hahmoa, jotka ovat seisoneet kesästä 1994 paikoillaan Käpylän pellolla viitostien varrella. Työpaja Hanslankarit, korjaa ja vaatettaa Hiljaisen kansan kahdesti vuodessa.

Tässä on matkamme lopputulema. Sain edullisesti hankittua kuorma-auton, hyttiin mahtuu 2, loput matkalaiset kyyditään letkeästi auton peltisellä lavalla. Laskin, että kaikki mahtuvat limittäin ja poikittain.

Soppatykki ei valitettavasti mahdu mukaan.

Bändi, joka änkesi mukaan, soittaa meille matkamusiikkia toiveiden mukaan. Arvioitu matkan kesto on tommoset 11 tuntia. Pysähdyksiä on 3 kpl milloin missäkin.

Hyvää ja riemullista matkaa ☔️⛈💥❄️⚡️

Vierailija
53/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kaikki muu säilöön  mitä omistatte ja ottakaa mukaan vain kevyt marssivarustus. Muonittajat ja erityistehtäviä saaneet liikkuvat omia reittejään. Nyt sitä mennään työmatkalle!

Vierailija
54/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerrot mihin sitä Leca- soraa tarvitaan. Jäi mietityttämään sen syvin olemus.

Vierailija
55/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Porvooseen taas?

Vierailija
56/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kaikki muu säilöön  mitä omistatte ja ottakaa mukaan vain kevyt marssivarustus. Muonittajat ja erityistehtäviä saaneet liikkuvat omia reittejään. Nyt sitä mennään työmatkalle!

Tämä olikin hyvä pointti. Jaan perillä, mustaa valkoisella, ”työmatkan” ohjelman palavereineen. Saatte kotiin vietäväksi todisteen ”työnantajalta” niin ei tule kotona draamaa.

Vierailija
57/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Porvooseen taas?

Suomussalmelle mennään. Siellä pellolla se Hiljainen kansa odottaa meitä. ( Googlaa Hiljainen kansa). Jokainen valitsee itselleen omannäköisen hiljaisen nukkumatoverin, sillä siinä sänkipellolla nukutaan tähtitaivaan alla.

Vierailija
58/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähde mihinkään jos ei mennä Aruballe. T. Ammattivalittaja

Vierailija
59/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...fan trip"

Jumalauta, siinä se tuli päivän limbo!

Heheheh

Vierailija
60/103 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde, jollei mun soppatykki mahdu. En uskalla. Lakko voi kohdata kenet vaan. Sitten ollaan nälissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi