Palstalaiset, lähdetään reissulle.
En kerro vielä minne mennään. Mutta kertokaa Te, mitä otatte mukaan matkalaukkuun. Lähtö on huomenna, joten alkakaa pakata. Mukaan ei oteta:
Eläimiä, ei isoja eikä pieniä.
Lapsia.
Muita matkustusrajoituksia ei ole. Myös porvoolaisia toivotaan mukaan.
Let’s have a fan trip again.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mä otan soppatykin. Eihän sitä tiedä, jos joku vaikka menee lakkoon. Voisko joku muu ottaa jauhenlihat ja makaroonit?
Joo, ota vaan. Aina kun reissataan, niin kyllä jollakin on matkatavarana eväät. Ei ilman eväitä voi matkustaa, joten keitellään ja pestään jauhenlihoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko ottaa mukaan tonttuovi. Sen askartelu on aivan alkutekijöissä, eikä jouluun ole kuin kaksi kuukautta! Liimaa annan muidenkin vähän nuuhkaista.
Joko mä nyt alan repeilemään ? Hahhaahaa......
Vierailija kirjoitti:
Vastustan matkailua ilmastonmuutoksen vuoksi.
Mehän voidaan mennä vaikka kirkkoveneellä Ahvenanmaalle. Helpottaako se sun tuskaas?
Huom! yksi oleellinen asia unohtui infosta. Matka on matkalaisille täysin ILMAINEN. Kotiovelta perille ja takaisin. Juomat, syömiset jne. Olen saanut hankittua ulkopuolisen rahoituksen, joten siltäkin osin ette kuole nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän voidaan mennä vaikka kirkkoveneellä Ahvenanmaalle. Helpottaako se sun tuskaas?
Siis nyt on pakko tehdä tarkentava kysymys: Tarkoitatko kirkkovenettä vai "kirkkovenettä"?
Tv: Alan ammattilainen
Maailmanmatkaaja kirjoitti:
Speedot, grossi kumeja ja visa-kortti.
Kiva. Sukarikin on reissussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Huom! yksi oleellinen asia unohtui infosta. Matka on matkalaisille täysin ILMAINEN. Kotiovelta perille ja takaisin. Juomat, syömiset jne. Olen saanut hankittua ulkopuolisen rahoituksen, joten siltäkin osin ette kuole nälkään.
Tuossa on riski, että tulee syötyä ja joutua liikaa. Kohta on miehilläkin raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sään. Lunta tupruaa jo ja varmasti mennään Leville. Sukset ja sauvat otan. Talvivaatteet ja kahdet pitkät kalsarit mahtuu hyvin suksiboxiin. Levin liukkaalle lattialle yökerhoon otan mukaan jarrua. Vaimo pakkasi sitä runsaasti rasiaa ja uhkasi vielä erolla. Nalkuttaa tuolla olkkarissa ja itkee tihuttaa. Vaimoja ei varmaan mukaan oteta . Eihän ?
Ei me itkuisia nalkuttavia vaimoja mukaan oteta. Jarrun voit heittää pois ekassa kurvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt on pakko tehdä tarkentava kysymys: Tarkoitatko kirkkovenettä vai "kirkkovenettä"?
Moniko paikkanen kirkkovene sulla on valmiiksi veisteltynä? Mahdutaanko me kaikki siihen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tuuletinreissu?
Nyt jos koskaan tarvitaan tuulettumista. Tuulettuuko pää kypärässä tai kypärän ulkopuolella, on makuasia. Tuletko mukaan ? Oletko jo pakannut ? Mitä otat mukaan ?
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko ottaa mukaan tonttuovi. Sen askartelu on aivan alkutekijöissä, eikä jouluun ole kuin kaksi kuukautta! Liimaa annan muidenkin vähän nuuhkaista.
Mä otan sit mukaan käpyhyasintti askarteluni ja kuumaliimapyssyn. Sun liimat impataan kuitenkin jo alkumetreillä. Saat lainata sit liimapyssyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koskaan tarvitaan tuulettumista. Tuulettuuko pää kypärässä tai kypärän ulkopuolella, on makuasia. Tuletko mukaan ? Oletko jo pakannut ? Mitä otat mukaan ?
Otan mukaan suklaata, henkilökohtaisen hierojan, cokista ja täytetyn norpan. Sain sen perintönä mummolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko paikkanen kirkkovene sulla on valmiiksi veisteltynä? Mahdutaanko me kaikki siihen?
Ai, soutuveneellä Kiinaan? Oliko tämä varmaa tietoa? Juurikin pakkasin pikkumustan ja pikkarit, mutta jäädynhän minä siinä purtilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan mukaan suklaata, henkilökohtaisen hierojan, cokista ja täytetyn norpan. Sain sen perintönä mummolta.
Jes 🆘
Mun Kanken-reppuun ei mahdu makuupussi eikä retkityyny. Retkimakkara on omasta takaa. Sen olen pakannut seepraraitaiseen vyötärölaukkuun. Tuoko joku patukoita mukanaan, voisi nuoll...syödä väliaikoina. Sinapit nielen myös.
Huom. Automaattikirjoitus
Välipaloina= väliaikoina.
Ne mukaantulijat, jotka eivät ota mukaan mitään vaatteen tapaista....... ainakin soppatykki - ihminen voisi pakata mukaan vaikka edes yhdet vaihtoalkkarit.
Minä otan sukkahousut. Matkalla tulee eteen ihan pakosti joku erikois/poikkeus/hätätilanne ja sukkahousuista voi keksiä sukkahousuniksin, joka pelastaa pulasta!
Otan myös idätyspurkkini. Ituja on kasvatuksen tässä vaiheessa huuhdottava kolmesti päivässä, joten en voi jättää purkkia kotiin vaille hoitoa.
Vielä otan irtoripset ja lecasoraa. Näette sitten, mihin sitä tarvitaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mun Kanken-reppuun ei mahdu makuupussi eikä retkityyny. Retkimakkara on omasta takaa. Sen olen pakannut seepraraitaiseen vyötärölaukkuun. Tuoko joku patukoita mukanaan, voisi nuoll...syödä väliaikoina. Sinapit nielen myös.
Huom. Automaattikirjoitus
Välipaloina= väliaikoina.
Huomasithan, että jollakin on mukana liimapyssy ja myös liimaa on ilmeisesti jonkun matkatavaroissa. Ettei vain kävisi niin, että liimat ajautuu sinun makkaraan ja sisäkautta huuliin. Pidä se makkara piilossa, kaikenvaralta.