Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Salasuhteen paljastuttua vaimolle, vaimo käyttää monesti halventavaa ilmaisua "varastetut hetket."
Niitä hetkiä ei ole varastettu keneltäkään! Ne on vaivalla järjestetty ja niistä on nautittu täydestä sielusta. Kaksi sielua on sulanut yhdeksi kuumaksi sieluksi. Sitä on kumpikin odottanut monta päivää, jaksanut kotona kuunnella valitusta ja sietänyt kylmää kohtelua, koska tietää, että kohta saa olla vain rakastettu ja haluttu. Ei moitteita, ei riitoja, vain kiihkeää seksiä ja syvällistä pohdintaa elämästä. Jokaiselle sielujen kohtaamiselle on syynsä. Ja vain sen kokeneet voivat sen ymmärtää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen paljastuttua vaimolle, vaimo käyttää monesti halventavaa ilmaisua "varastetut hetket."
Niitä hetkiä ei ole varastettu keneltäkään! Ne on vaivalla järjestetty ja niistä on nautittu täydestä sielusta. Kaksi sielua on sulanut yhdeksi kuumaksi sieluksi. Sitä on kumpikin odottanut monta päivää, jaksanut kotona kuunnella valitusta ja sietänyt kylmää kohtelua, koska tietää, että kohta saa olla vain rakastettu ja haluttu. Ei moitteita, ei riitoja, vain kiihkeää seksiä ja syvällistä pohdintaa elämästä. Jokaiselle sielujen kohtaamiselle on syynsä. Ja vain sen kokeneet voivat sen ymmärtää.

Hienosti kuvailtu, juuri tuollaisesta on kyse. : )

Vierailija

Mulla on sivusuhde edelleenkin. Ja kuvaan aikaa varastetuksi. Sitähän se on.

Ensin kotona oli ihan liian vähän seksiä. Kuukausien taukoja. Seksin mukana häipyi myös läheisyys, puoliso taisi pelätä, että läheisyys johtaisi seksiin. Ja kun läheisyys häipyi, sen mukana hiipui myös rakjaus. Lopulta seksiä ei ollut lainkaan, ei ole ollut yli kolmeen vuoteen.

Sitten tuli tilaisuus, työkaveri lähestyi ja kokeiltiin ja se kokeilu on johtanut ihaniin yhdessäolon hetkiin, huippuseksiin, jollaista en osannut edes kuvitellakkaan, mutta myös ystävyyteen.

Alusta asti on ollut selvää, että tämä on kuitenkin seksisuhde eikä tästä voi koskaan tulla parisuhdetta. Silti olemme molemmat toisillemme tärkeitä ja läheisiä.

Myös hänellä on sama tilanne, seksiä ei ole kotona ollut todella pitkään aikaan.

Ja meille molemmille seksi on perustarve.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua. Itse tein saman. Löysin hyvän miehen siihen. Mutta musta ei sitten ollu siihen pitemmän päälle ja jouduin muutaman kerran jälkee sanoo et en pysty enää. Sinne jäi yksi murheellinen mies. Mä oon murheellinen kotona ku mies on tollanen kylmä paska. Ei ole reilua.

Mikset eroa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ensin kotona oli ihan liian vähän seksiä. Kuukausien taukoja. Seksin mukana häipyi myös läheisyys, puoliso taisi pelätä, että läheisyys johtaisi seksiin. Ja kun läheisyys häipyi, sen mukana hiipui myös rakjaus. Lopulta seksiä ei ollut lainkaan, ei ole ollut yli kolmeen vuoteen.

Sitten tuli tilaisuus, työkaveri lähestyi ja kokeiltiin ja se kokeilu on johtanut ihaniin yhdessäolon hetkiin, huippuseksiin, jollaista en osannut edes kuvitellakkaan, mutta myös ystävyyteen.

Alusta asti on ollut selvää, että tämä on kuitenkin seksisuhde eikä tästä voi koskaan tulla parisuhdetta. Silti olemme molemmat toisillemme tärkeitä ja läheisiä.

Myös hänellä on sama tilanne, seksiä ei ole kotona ollut todella pitkään aikaan.

Ja yhtäkkiä huomaatte, että rakastatte toisianne ja jätätte puolisonne?

Omatuntosi

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua. Itse tein saman. Löysin hyvän miehen siihen. Mutta musta ei sitten ollu siihen pitemmän päälle ja jouduin muutaman kerran jälkee sanoo et en pysty enää. Sinne jäi yksi murheellinen mies. Mä oon murheellinen kotona ku mies on tollanen kylmä paska. Ei ole reilua.

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja yhtäkkiä huomaatte, että rakastatte toisianne ja jätätte puolisonne?

En usko, että niin käy. Vaikka välitämmekin toisistamme. Näin on hyvä.

Vierailija

Niinpä, asiat ovat usein paljon monimutkaisepia kuin luullaan. Sen ymmärtää ainoastaan hän, joka sen on itse kokenut. Kaipaan vieläkin Helsingin kannelmäkeen, vaikka suhteesta on jo pitkä aika.

Vierailija

Omatuntosi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti!

Mitähän sinä luulet tilanteesta tietävän muutaman rivin perusteella.

Vierailija

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti![/quote]

Mitähän sinä luulet tilanteesta tietävän muutaman rivin perusteella.[/quote]

Toi nainen ei itse tiedä mistään mitään ja silti haukkuen syyttää miestä.

Vierailija

Olisko aika lopettaa ruikuttaminen.Ja jättää se puoliso,kun ette ole suhteessa onnellisia.Monille se seksin määrä  on rakkauden mitta.Hei joku voi ottaa mielellään ne teidän puolisotki :D

Vierailija

Niin voi ottaa ja toivottavasti sielläkin kohtaa tunteet.
Ei näitä juttuja ymmärrä jotka ei koe näitä..
Mulla ollut muutama tosi ystävä jonka kans olen voinut kertoo kaiken ja myös toisinpäin olen kuunnellut..
Oma kumppani voi olla myös sairas joka ei käytäydy enään järkevästi vaan löytää lähes kaikista asioista keljuilua ja huomautettavaa..
Toisen terveys voi olla katkeraa seurattavaa .
Sekin aiheuttaa tuskaa toiselle kun minulla on ystäviä ja harrastuksia ja voin niitä toteuttaa..vaikka kun tulen kotiin takaisin kuulen keljuilua siitäkin reissusta..
Kyllä ymmärtävä salasuhdekkin on voimavara jota ei vaan kaikki ymmärrä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat