Minulla oli sivusuhde, koska...
Meillä puuttui yhteys, ei keskusteltu koskaan. Mies ei tehnyt muuta, kun kävi töissä. Ahkeroin kotona ja töissä ja olin lopen uupunut iltaisin. Mies halusi kotoa vain valmiin ruuan, puhtaat vaatteet ja seksiä. En tuntenut koskaan olevani rakastettu. Koskaan en saanut hellyyttä, enkä halauksia. Rakkauteni loppui pikkuhiljaa ja tajusin, ettei mieheni arvosta, eikä rakasta minua. Annoin itselleni luvan rakastua toiseen mieheen ja sivusuhteesta sain kaiken sen, mistä olin aina vain haaveillut.
Kommentit (42)
Niin voi ottaa ja toivottavasti sielläkin kohtaa tunteet.
Ei näitä juttuja ymmärrä jotka ei koe näitä..
Mulla ollut muutama tosi ystävä jonka kans olen voinut kertoo kaiken ja myös toisinpäin olen kuunnellut..
Oma kumppani voi olla myös sairas joka ei käytäydy enään järkevästi vaan löytää lähes kaikista asioista keljuilua ja huomautettavaa..
Toisen terveys voi olla katkeraa seurattavaa .
Sekin aiheuttaa tuskaa toiselle kun minulla on ystäviä ja harrastuksia ja voin niitä toteuttaa..vaikka kun tulen kotiin takaisin kuulen keljuilua siitäkin reissusta..
Kyllä ymmärtävä salasuhdekkin on voimavara jota ei vaan kaikki ymmärrä
Olisko aika lopettaa ruikuttaminen.Ja jättää se puoliso,kun ette ole suhteessa onnellisia.Monille se seksin määrä on rakkauden mitta.Hei joku voi ottaa mielellään ne teidän puolisotki :D