Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli sivusuhde, koska...

Vierailija
23.10.2018 |

Meillä puuttui yhteys, ei keskusteltu koskaan. Mies ei tehnyt muuta, kun kävi töissä. Ahkeroin kotona ja töissä ja olin lopen uupunut iltaisin. Mies halusi kotoa vain valmiin ruuan, puhtaat vaatteet ja seksiä. En tuntenut koskaan olevani rakastettu. Koskaan en saanut hellyyttä, enkä halauksia. Rakkauteni loppui pikkuhiljaa ja tajusin, ettei mieheni arvosta, eikä rakasta minua. Annoin itselleni luvan rakastua toiseen mieheen ja sivusuhteesta sain kaiken sen, mistä olin aina vain haaveillut.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sivu- tai salasuhde on niin tuomittu asia? Jos mies ei vaikka kotona pysty seksiin, niin onko väärin hoitaa se puoli muualla? Tai jos ollaan kovin rakastuneita ja aikomus kuitenkin aloittaa yhteinen elämä, niin miksi odottaa, että avioero astuu voimaan?

Minulla oli aloittajan kanssa samanlainen tilanne. Avioliitto perustui pakolliseen , tunteettomaan seksiin. Ei koskaan hellyyden osoituksia, pelkkä pano sillointällöin. Tuttu mies lähestyi ja suuteli kerran, se oli jalat alta. En ollut saanut suudelmaa varmaan kymmeneen vuoteen. Kaikki ne hellät sanat, kosketukset ja huomio veivät mennessään kiihkeään salasuhteeseen. En kadu hetkeäkään. Suhde loppui, miehen toimesta, mutta itse sain varmuuden avioerosta. Ymmärsin, että elämä on jotain paljon enemmän, kuin suorittamista, rutiineja, tylsää arkea, sinnittelemistä jo kuolleessa avioliitossa lasten takia. Nyt minulla on haaveita ja aion toteuttaa ne. Kiitos tuon miehen, löysin itseni ja sain elämäni takaisin.

Vierailija
22/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivu ja salasuhteissa kannattaa vaan olla sitten selvät pelisäännöt. Äkkiä tulee loukatuksi, vaikka tarkoitus ei ehkä olisikaan. Ystäväni satutti pahasti itsensä siinä, vaikka säännöt piti olla selvillä. Salasuhteessa siksi, että mies ei muka koskaan ollut valmis jättämään lapsiaan. Ystävä odotti aika kauan. Lopulta jäivät kiinni, mies perui kaikki puheensa rakkaudesta, valehteli suhteen laadusta ja toisesta naisesta vaimolleen, niin että sai tämän vaimon kimppuunsa.

Sivusta olen katsonut, auttaakin yrittänyt. Hirvittää miten iloinen energinen nainen on muuttunut. Jonkinlainen trauma jäi hyväksikäytöstä ja kaikesta valehtelusta.

Tuo mies toimi täysin väärin. Sivusuhde on tärkeä suhde, jossa molempien pitää ymmärtää toista osapuolta ja pysyä sanoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä puuttui yhteys, ei keskusteltu koskaan. Mies ei tehnyt muuta, kun kävi töissä. Ahkeroin kotona ja töissä ja olin lopen uupunut iltaisin. Mies halusi kotoa vain valmiin ruuan, puhtaat vaatteet ja seksiä. En tuntenut koskaan olevani rakastettu. Koskaan en saanut hellyyttä, enkä halauksia. Rakkauteni loppui pikkuhiljaa ja tajusin, ettei mieheni arvosta, eikä rakasta minua. Annoin itselleni luvan rakastua toiseen mieheen ja sivusuhteesta sain kaiken sen, mistä olin aina vain haaveillut.

Ymmärrän sinua. t. Aikuinen mies

Oletko kokenut itse vastaavaa?

Vierailija
24/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasit oikein. Olen kokenut vastaavan.

Vierailija
25/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivu ja salasuhteissa kannattaa vaan olla sitten selvät pelisäännöt. Äkkiä tulee loukatuksi, vaikka tarkoitus ei ehkä olisikaan. Ystäväni satutti pahasti itsensä siinä, vaikka säännöt piti olla selvillä. Salasuhteessa siksi, että mies ei muka koskaan ollut valmis jättämään lapsiaan. Ystävä odotti aika kauan. Lopulta jäivät kiinni, mies perui kaikki puheensa rakkaudesta, valehteli suhteen laadusta ja toisesta naisesta vaimolleen, niin että sai tämän vaimon kimppuunsa.

Sivusta olen katsonut, auttaakin yrittänyt. Hirvittää miten iloinen energinen nainen on muuttunut. Jonkinlainen trauma jäi hyväksikäytöstä ja kaikesta valehtelusta.

Tuo mies toimi täysin väärin. Sivusuhde on tärkeä suhde, jossa molempien pitää ymmärtää toista osapuolta ja pysyä sanoissaan.

Todellakin! Jos seksiä harrastetaan, niin toisen kunnioitus ja arvostus on tärkeä asia. Jos hu*ran haluaa, voi hommata sellaisen. Sivusuhteessa ei monestikaan ole kyse pelkästä seksistä. Keskustelut voivat olla paljon syvällisempiä, kuin oman aviopuolison kanssa.

Minulle ainakin mies kertoi, että uskaltaa olla oma itsensä seurassani ja seksi on taivaallista, koska avioseksi ei sytytä 10vuoden jälkeen. Vaimokaan ei ollut haluttava miehen mielestä ja erektio oli ollut hukassa aviovuoteesta pitkään.

Vierailija
26/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasit oikein. Olen kokenut vastaavan.

Siis hommasit sivusuhteen vai vaimo hommasi?

Vierailija
27/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on ihana herrasmies. Ollaan monet kerrat juteltu syvällisiä keskusteluja.

Hän hoitaa sairasta vaimoaan kotonaan (aivoinfarkti) ja pari kertaa kuussa tulee kunnalta apua, kodinhoitaja tai vastaava ja antaa miehelle vapaa illan.

Kaunis nainen hienolla autolla hakee miehen tienvarresta ja he menevät treffeille. Teatteriin, syömään, elokuviin. Heillä on sivusuhde, koska mies ei halua jättää vaimoaan, eikä parilla ole lapsia, mies hoitaa siis yksin vaimoa.

Mutta seksiä mies ei halua aivovammaisen vaimon kanssa harrastaa, mikä on täysin ymmärrettävää. Tämä toinen nainen kunnioittaa miehen päätöstä pysyä vaimon luona niin kauan, kun vaimoa voi kotona hoitaa.

Salaa toivon, että mies saisi lopulta luvan rakastaa sitä toista naista ja elää kunnolla.

Vierailija
28/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas kirjoitti:

Tärkeää tuo arvostus, toisen huomiointi, halu, rakkaus. Miehen ja naisen välillä niistä lähtee kaikki, onnellinen iloinen parisuhde. Pysyy tunteet kunnossa.

Muistakaa omia naisianne huomioida ja halailla pusujen kanssa. Joskus voi sanoa miten kaunis on.

Ihan samaa se mieskin kaipaa.

Vierailija
29/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde 4:3, 16:9 vai peräti moderni pystynäyttö?

Vierailija
30/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Jos seksiä harrastetaan, niin toisen kunnioitus ja arvostus on tärkeä asia. Jos hu*ran haluaa, voi hommata sellaisen. Sivusuhteessa ei monestikaan ole kyse pelkästä seksistä. Keskustelut voivat olla paljon syvällisempiä, kuin oman aviopuolison kanssa.

Minulle ainakin mies kertoi, että uskaltaa olla oma itsensä seurassani ja seksi on taivaallista, koska avioseksi ei sytytä 10vuoden jälkeen. Vaimokaan ei ollut haluttava miehen mielestä ja erektio oli ollut hukassa aviovuoteesta pitkään.

Erittäin kauniisti kirjoitettu. Toisen arvostus ja välittäminen on oikeasti hyvin tärkeätä. Kaikella on oma syynsä miksi tilanne on sellainen kun on ja aina ei kannata ruveta syyttelemään, sillä voi hyvinkin olla niin että asialle löytyy inhimillinen syy ja tausta. / t. Aikuinen mies

Vierailija
31/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteen paljastuttua vaimolle, vaimo käyttää monesti halventavaa ilmaisua "varastetut hetket."

Niitä hetkiä ei ole varastettu keneltäkään! Ne on vaivalla järjestetty ja niistä on nautittu täydestä sielusta. Kaksi sielua on sulanut yhdeksi kuumaksi sieluksi. Sitä on kumpikin odottanut monta päivää, jaksanut kotona kuunnella valitusta ja sietänyt kylmää kohtelua, koska tietää, että kohta saa olla vain rakastettu ja haluttu. Ei moitteita, ei riitoja, vain kiihkeää seksiä ja syvällistä pohdintaa elämästä. Jokaiselle sielujen kohtaamiselle on syynsä. Ja vain sen kokeneet voivat sen ymmärtää.

Vierailija
32/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen paljastuttua vaimolle, vaimo käyttää monesti halventavaa ilmaisua "varastetut hetket."

Niitä hetkiä ei ole varastettu keneltäkään! Ne on vaivalla järjestetty ja niistä on nautittu täydestä sielusta. Kaksi sielua on sulanut yhdeksi kuumaksi sieluksi. Sitä on kumpikin odottanut monta päivää, jaksanut kotona kuunnella valitusta ja sietänyt kylmää kohtelua, koska tietää, että kohta saa olla vain rakastettu ja haluttu. Ei moitteita, ei riitoja, vain kiihkeää seksiä ja syvällistä pohdintaa elämästä. Jokaiselle sielujen kohtaamiselle on syynsä. Ja vain sen kokeneet voivat sen ymmärtää.

Hienosti kuvailtu, juuri tuollaisesta on kyse. : )

Vierailija
33/42 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sivusuhde edelleenkin. Ja kuvaan aikaa varastetuksi. Sitähän se on.

Ensin kotona oli ihan liian vähän seksiä. Kuukausien taukoja. Seksin mukana häipyi myös läheisyys, puoliso taisi pelätä, että läheisyys johtaisi seksiin. Ja kun läheisyys häipyi, sen mukana hiipui myös rakjaus. Lopulta seksiä ei ollut lainkaan, ei ole ollut yli kolmeen vuoteen.

Sitten tuli tilaisuus, työkaveri lähestyi ja kokeiltiin ja se kokeilu on johtanut ihaniin yhdessäolon hetkiin, huippuseksiin, jollaista en osannut edes kuvitellakkaan, mutta myös ystävyyteen.

Alusta asti on ollut selvää, että tämä on kuitenkin seksisuhde eikä tästä voi koskaan tulla parisuhdetta. Silti olemme molemmat toisillemme tärkeitä ja läheisiä.

Myös hänellä on sama tilanne, seksiä ei ole kotona ollut todella pitkään aikaan.

Ja meille molemmille seksi on perustarve.

Vierailija
34/42 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Itse tein saman. Löysin hyvän miehen siihen. Mutta musta ei sitten ollu siihen pitemmän päälle ja jouduin muutaman kerran jälkee sanoo et en pysty enää. Sinne jäi yksi murheellinen mies. Mä oon murheellinen kotona ku mies on tollanen kylmä paska. Ei ole reilua.

Mikset eroa?

Vierailija
35/42 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kotona oli ihan liian vähän seksiä. Kuukausien taukoja. Seksin mukana häipyi myös läheisyys, puoliso taisi pelätä, että läheisyys johtaisi seksiin. Ja kun läheisyys häipyi, sen mukana hiipui myös rakjaus. Lopulta seksiä ei ollut lainkaan, ei ole ollut yli kolmeen vuoteen.

Sitten tuli tilaisuus, työkaveri lähestyi ja kokeiltiin ja se kokeilu on johtanut ihaniin yhdessäolon hetkiin, huippuseksiin, jollaista en osannut edes kuvitellakkaan, mutta myös ystävyyteen.

Alusta asti on ollut selvää, että tämä on kuitenkin seksisuhde eikä tästä voi koskaan tulla parisuhdetta. Silti olemme molemmat toisillemme tärkeitä ja läheisiä.

Myös hänellä on sama tilanne, seksiä ei ole kotona ollut todella pitkään aikaan.

Ja yhtäkkiä huomaatte, että rakastatte toisianne ja jätätte puolisonne?

Vierailija
36/42 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Itse tein saman. Löysin hyvän miehen siihen. Mutta musta ei sitten ollu siihen pitemmän päälle ja jouduin muutaman kerran jälkee sanoo et en pysty enää. Sinne jäi yksi murheellinen mies. Mä oon murheellinen kotona ku mies on tollanen kylmä paska. Ei ole reilua.

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti!

Vierailija
37/42 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhtäkkiä huomaatte, että rakastatte toisianne ja jätätte puolisonne?

En usko, että niin käy. Vaikka välitämmekin toisistamme. Näin on hyvä.

Vierailija
38/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, asiat ovat usein paljon monimutkaisepia kuin luullaan. Sen ymmärtää ainoastaan hän, joka sen on itse kokenut. Kaipaan vieläkin Helsingin kannelmäkeen, vaikka suhteesta on jo pitkä aika.

Vierailija
39/42 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatuntosi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti!

Mitähän sinä luulet tilanteesta tietävän muutaman rivin perusteella.

Vierailija
40/42 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ olet tehnyt siitä kylmän paskan ja petät vielä. Hyi helvetti![/quote]

Mitähän sinä luulet tilanteesta tietävän muutaman rivin perusteella.[/quote]

Toi nainen ei itse tiedä mistään mitään ja silti haukkuen syyttää miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi