Maajussille morsian -ohjelmassa: kaksi morsianehdokasta rakastui toisiinsa
https://www.is.fi/viihde/art-2000005873439.html
”MTV kertoo, että Maunon valitsema Henriikka ja Antti-Jussin morsianehdokkaisiin kuulunut Juulia rakastuivat nimittäin toisiinsa.”
Tätä se on nykypäivänä!
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Hetero voi kyllä olla lesbon kanssa ja olla hetero eikä bi eikä lesbo. Juulia on tossa suhteessa hetero ja henriikka lesbo.
Mitä ihmettä sä oikein selität?
Tähän asti olen pitänyt maajussille morsian ohjelmaa hyvän mielen tuojana romanttisena mutta en enää. Viimeisimmätkin vaaleanpunaiset lasit putosi silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surku tätä maailmaa, niin monessa mielessä.
Mikäs surku tässä muka on? Hyvä uutinenhan tuo on! Onnea uudelle parille!
Kyllä. Hylätään asiat kuten: itsepetos, oma oikea identiteetti, aitojen tunteiden tukahdutus ja yksinäisyys. Kyllä on maailma paska paikka nykysin!
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti olen pitänyt maajussille morsian ohjelmaa hyvän mielen tuojana romanttisena mutta en enää. Viimeisimmätkin vaaleanpunaiset lasit putosi silmiltä.
Jaa. Minusta tuo oli paljon romanttisempaa kuin useista vaihtoehdoista kumppanin valikointi paskanlykkäämisen lomassa
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005876331.html
Hesarissa oli parista hyvä juttu vähän eri näkökulmasta! Kertoivat olevansa bi-seksuaaleja!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lukea ylläoleva Hesarin linkki!
Ai Henriikka on Rantasalmelta. Miksiköhän ei Tuomolle kirjoittanut? No ehkä parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ai Henriikka on Rantasalmelta. Miksiköhän ei Tuomolle kirjoittanut? No ehkä parempi niin.
Ehkä tuntee tämän oman kylän miehen entuudestaan. Rantasalmi on todella pieni paikka!
Vierailija kirjoitti:
En vaan pysty onnittelemaan. Miksi Henriikka suostui lähtemään farmiviikolle? Jotenkin huijattu olo tv-katsojana. Se hyvä puoli tässä on että Mauno ei rakastunut. Mutta ajatelkaa jos olisi ja toinen vieressä valehtelee että juu kyllä haluan olla kanssasi.
No yhtä laillahan ne farmiviikoille valitut olisivat voineet rakastua. Kuuluu pelin henkeen että voi tulla tiputetuksi....onko nyt sit yhyy yhyy, kun se valkkaaja olikin se joka tiputettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastuisin heti vaikka kastematoon, jos huomaisin joutuneeni Maunon kanssa samaan tilaan!
Hyvä juttu!
Näinhän lepsukat yleensä tuumivatkin.
Mitähän tuokin butsi siellä ohjelmassa teki? Epäluotettava fuskaaja ainakin on ja parempi jusseille, etteivät haksahda moiseen.
Etsi miestä. Eli bi, ei lepsukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta tuo oli paljon romanttisempaa kuin useista vaihtoehdoista kumppanin valikointi paskanlykkäämisen lomassa
Kyllä. Hyvin kaukana romantiikasta tuollainen valkkauspeli.
Vierailija kirjoitti:
”MTV kertoo, että Maunon valitsema Henriikka ja Antti-Jussin morsianehdokkaisiin kuulunut Juulia rakastuivat nimittäin toisiinsa.”
Tätä se on nykypäivänä!
Miksi noi edes meni tonne kun ei niitä miehet kiinnosta?
Mun tekee pahaa tuo naispari. Luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä se on nykypäivänä!
Miksi noi edes meni tonne kun ei niitä miehet kiinnosta?
Pösilö. Kiinnostaa miehet ja naiset.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005876331.html
Hyvät ihmiset, lukekaa nyt toi Hesarin juttu niin ei tarvitse pohtia näiden naisten tarkoitusperiä tai milloin alkoivat lesboiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana juttu! ❤️
Juttu todistaa että seksuaalisuus on moninaista.
Pingviinit kun olivat eristäneet homoparin yhteisöstään luultavasti vain siksi, koska homopari halusi niin kovasti oman poikasen että yrittivät toiselta viedä = heterogeenisten suojelureaktio.
Heterogeeninen suojelureaktio taitaa keskustelussa nousta monen kommentissa esiin, mutta miksi. Uskon heidän olevan hyviä ihmisiä ja onnellisia yhdessä. Milloin toisen onnellisuus on ollut pois joltakulta muulta?
PS. Poikasenne ovat turvassa, pari haluaa varmasti poikasensa muilla geeneillä kun teidän 😂
On kiva huomata ohjelman suhtautuminen pariin! Niin tuotanto, vappu kuin maajussitkin tuntuvat olevan onnellisia naiskaksikon puolesta!
Ollaan onnellisia parin rakkauden löytämisestä!
Kyllä maaseutu mulle edustaa puhtautta ja luonnon lakien mukaista järjestystä. Siksi toivon hartaasti, että seruaavalle kaudelle valitaan vain puhtaita heteroita. Muuten tulee paha mieli.
Vauva iltasanomat lasten synnyttämiseen? Minä ajattelin syödä jotain haluamaani asiaa, että miten vauvan kehittymätön kohtu ja munasarjat olisi poistettu? Minä rakastan eläimiä rauhassa, mutta silti pelkään karhuja. lapsi haluaa keksiä lapsi haluaa keksiä lapsi haluaa keksiä lapsi rikkoi lapsi haluaa että hän hoitaisi minua pelottikin siellä korkean iltasanomat perhe.