Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia
Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.
Kommentit (865)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät on nykypäivän suomessa jotain ihan muuta kuin suomalaisuutta. Yök.
Mun sukuni tuli Suomeen 1640-luvulla ja mulla on ruskeat silmät. Enkö ole sinun mielestäsi tarpeeksi suomalainen?
Skandinaavisuuteen kuuluu siniset tai vihreät silmät. Juuresi ovat luultavasti jostain muualta tai jossain vaiheessa on sekoittunut jotain muuta. Ruskeat silmät tuppaavat ottamaan valta-aseman geeniperimässä. Jos sinisilmäinen ja ruskeasilmäinen saavat lapsen, lapsi on 99 pros ruskeasilmäinen.
Koko maailma on 1000 vuoden päästä ruskeasilmäinen.
Miehet jotka ihmettelevät miksi ei tule Tinderissä matcheja vaikka tykkäätte jokaisesta naisesta, niin syy on juuri siinä. Tinderin algoritmit tiputtavat rajusti sellaisten mies-profiilien näkyvyyttä jotka tykkäävät kaikista. Joten lopettakaa se spämmääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy ei ole välttämättä hyvä. Itse tykkään siitä kun mies on naama peruslukemilla, antaa miehekkäämmän vaikutelman.
Mallikuvissakaan miehet ei yleensä hymyile.
Noniin. Siinäpä se. Miksi jotkut olettavat miehen näyttävän masentuneelta ja suorastaan sairaalta, jos hän ei ole saanut matcheja? Jos näytät mallilta, niin ei tarvitse edes hymyillä. Päinvastoin.
Varmaan siksi, että Tinderissä tulee vastaan lukemattomia masentuneen ja suorastaan sairaan näköisten miesten kuvia, ja joilla olisi paljon paremmat mahdollisuudet jos he tekisivät pieniä muutoksia kuviinsa. Kuten vaikkapa hymyilisivät niissä.
Meillä on seuraava sukupolvi ihania pieniä suomalaispoikia kasvamassa, joita ei enää pitäisi sotien traumat painaa. Katkaistaan jo kierre. Heillä on jo kaikki hyvin, he saavat hymyillä. Teidän, isojen miesten, pitää näyttää mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko betalla muuta virkaa kuin toimia elättäjänä?
Mitä ihmettä? Luuleeko joku, että naiset alkavat parisuhteeseen ilman rakkautta?
Entä mitä on nämä elättäjä-houreet? Minä käyn töissä ja elätän ihan itse itseni. Sanoisin, että valtaosa naisista käy töissä ja elättää itsensä. Puolisoni on vielä minua pienituloisempi.
En edes halua perehtyä näihin beta-asioihin, tuohan on kuin joku kultti tai ihme uskonto. Puhutte tosiasioina juttuja, joilla ei ole mitään yhteyttä tosielämään.
Ap on saanut tinderissä 2 mätsiä 8kk aikana. Tehnyt tuhansia tykkäyksiä naisille.
Siinä on sinulle tosielämää.
Ap:lla on hakuasetukset pielessä. Siinä on sulle tosielämän faktaa.
Olen antanut kaikille tykkäyksen
Ap
Aivan, ja jos laajentaisit ikähaarukkaa ja hakualuetta ja mitä kaikkia asetuksia sieltä nyt voikaan valita, niin saisit paljon enemmän naisia listoillesi joille voisit laitella niitä sydämiä tai mitä siellä nyt tehdäänkään. Näin todennäköisyytesi saada vastakaikua paranee.
No mulla on ollut max. Asetukset.
Kaikki kelvannu 169km säteeltä.
Joka päivä max tykkäykset.30x 240= 7200 annettua tykkäystä
Ap.No sitten sun kuvissa voi olla jotain vikaa. Ootko miettinyt noita juttuja mitä täälläkin on vinkattu? Että millainen kuva (tai kaksi) sulla on, mitä niissä näkyy, millainen ilme sulla on niissä?
Olen niissä kuvissa oma itseni, en ruma, mutta en hyvännäköinenkään.
Ap
Piteletkö niissä kuvissa käsissä jotain?
Onko kuvanlaatu hyvä, saako kuvista hyvin selvää?
Onko kasvokuva?
Onko kokovartalokuva?
Onko kuva(t) otettu niin, että pitelet kameraa käsivarren päässä hieman alaviistosta?
Onko kuva(t) otettu peilin kautta?
Oletko kuvissa selvin päin?Tiedän nämä asiat.
Kuvat on hyvälaatuisia. Olen normaalivartaloinen. Kuvia olen vaihdellut useasti, ei auta.Ap
No jopas on sitten kumma. (Harmi vaan kun et vastannu noihin kysymyksiin.) Ootko susiruma tai pelottavan näköinen vai mistä itse luulet että johtuu?
Vastaa ees tähän: hymyiletkö kuvissa vai ootko naama pokalla?
En ole susiruma.
Olen kokeillut kaikkea. Hymyilyä, totisempaa ilmettä yms.Ap.
Kommunikoitko yleensäkin ihmisten kanssa näin, että ohitat kaikki toisen kysymykset ja vastaat mitä sattuu? Koska vinkkinä sitten siihen vaiheeseen, kun pääset viestejä vaihtamaan, niin kannattaa aina vastata sitä mitä kysytään. Sen oman ajatuksen tai mielipiteen voi kertoa sitten sen jälkeenkin. Koska jos vastailet aina tällä lailla ohi kysymysten ilman että edes pahoittelet ignoraustasi, niin se viestienvaihto ja jutustelu loppuu varmaan sitten aika lyhyeen.
Äläpäs nyt kiirehdi asioiden edelle, tuohon.on pitkä matka vielä.
T: Toinen beta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ollut puolivuotta ja 300 matchii. Ei silti mitään asiaa kenellekkään ::D
Herää epäilys.
Beeta jolla on alfan kuvat? Jos olisi omat kuvat niin luulisi olevan ollu jotain asiaakin.
Onhan tuolla naisiakin varmasti jotka kartoittaa vain markkina-arvoaan, joten kai niitä on miehissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy ei ole välttämättä hyvä. Itse tykkään siitä kun mies on naama peruslukemilla, antaa miehekkäämmän vaikutelman.
Noniin. Siinäpä se. Miksi jotkut olettavat miehen näyttävän masentuneelta ja suorastaan sairaalta, jos hän ei ole saanut matcheja? Jos näytät mallilta, niin ei tarvitse edes hymyillä. Päinvastoin.
Varmaan siksi, että Tinderissä tulee vastaan lukemattomia masentuneen ja suorastaan sairaan näköisten miesten kuvia, ja joilla olisi paljon paremmat mahdollisuudet jos he tekisivät pieniä muutoksia kuviinsa. Kuten vaikkapa hymyilisivät niissä.
Meillä on seuraava sukupolvi ihania pieniä suomalaispoikia kasvamassa, joita ei enää pitäisi sotien traumat painaa. Katkaistaan jo kierre. Heillä on jo kaikki hyvin, he saavat hymyillä. Teidän, isojen miesten, pitää näyttää mallia.
Mikään ei ole nolompaa kuin mies joka on ottanut selfien ja hymyilee siinä.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyileminen lakkaa siinä vaiheessa kun he huomaavat alakoulussa että Robinin näköisellä röyhkeällä pojalla on jo viides tyttöystävä kierrossa ja kymmenen tyttöä odottamassa somessa vuoroaan, kun taas ne kivat ja hymyilevät pellavapäät katselevat touhua sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät on nykypäivän suomessa jotain ihan muuta kuin suomalaisuutta. Yök.
Mun sukuni tuli Suomeen 1640-luvulla ja mulla on ruskeat silmät. Enkö ole sinun mielestäsi tarpeeksi suomalainen?
Skandinaavisuuteen kuuluu siniset tai vihreät silmät. Juuresi ovat luultavasti jostain muualta tai jossain vaiheessa on sekoittunut jotain muuta. Ruskeat silmät tuppaavat ottamaan valta-aseman geeniperimässä. Jos sinisilmäinen ja ruskeasilmäinen saavat lapsen, lapsi on 99 pros ruskeasilmäinen.
Einstein, sanoinkin juuri että juureni ovat muualta ja tulleet Suomeen vasta vajaa 400 vuotta sitten. Mutta tämänkö perusteella en ole sitten nyt suomalainen, kun minulla on ruskeat silmät ja esi-isäni ovat vuosisatoja sitten asunut muualla?
Ja tiedän kyllä, että ruskeasilmäisyys on dominoiva alleeli, eiköhän kaikki tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole nolompaa kuin mies joka on ottanut selfien ja hymyilee siinä.
N34
Mikään ei ole niin noloa kuin selfie.
Paitsi jonkun Rembrandtin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko betalla muuta virkaa kuin toimia elättäjänä?
Mitä ihmettä? Luuleeko joku, että naiset alkavat parisuhteeseen ilman rakkautta?
Entä mitä on nämä elättäjä-houreet? Minä käyn töissä ja elätän ihan itse itseni. Sanoisin, että valtaosa naisista käy töissä ja elättää itsensä. Puolisoni on vielä minua pienituloisempi.
En edes halua perehtyä näihin beta-asioihin, tuohan on kuin joku kultti tai ihme uskonto. Puhutte tosiasioina juttuja, joilla ei ole mitään yhteyttä tosielämään.
Ap on saanut tinderissä 2 mätsiä 8kk aikana. Tehnyt tuhansia tykkäyksiä naisille.
Siinä on sinulle tosielämää.
Ap:lla on hakuasetukset pielessä. Siinä on sulle tosielämän faktaa.
Olen antanut kaikille tykkäyksen
Ap
Aivan, ja jos laajentaisit ikähaarukkaa ja hakualuetta ja mitä kaikkia asetuksia sieltä nyt voikaan valita, niin saisit paljon enemmän naisia listoillesi joille voisit laitella niitä sydämiä tai mitä siellä nyt tehdäänkään. Näin todennäköisyytesi saada vastakaikua paranee.
No mulla on ollut max. Asetukset.
Kaikki kelvannu 169km säteeltä.
Joka päivä max tykkäykset.30x 240= 7200 annettua tykkäystä
Ap.No sitten sun kuvissa voi olla jotain vikaa. Ootko miettinyt noita juttuja mitä täälläkin on vinkattu? Että millainen kuva (tai kaksi) sulla on, mitä niissä näkyy, millainen ilme sulla on niissä?
Olen niissä kuvissa oma itseni, en ruma, mutta en hyvännäköinenkään.
Ap
Piteletkö niissä kuvissa käsissä jotain?
Onko kuvanlaatu hyvä, saako kuvista hyvin selvää?
Onko kasvokuva?
Onko kokovartalokuva?
Onko kuva(t) otettu niin, että pitelet kameraa käsivarren päässä hieman alaviistosta?
Onko kuva(t) otettu peilin kautta?
Oletko kuvissa selvin päin?Tiedän nämä asiat.
Kuvat on hyvälaatuisia. Olen normaalivartaloinen. Kuvia olen vaihdellut useasti, ei auta.Ap
No jopas on sitten kumma. (Harmi vaan kun et vastannu noihin kysymyksiin.) Ootko susiruma tai pelottavan näköinen vai mistä itse luulet että johtuu?
Vastaa ees tähän: hymyiletkö kuvissa vai ootko naama pokalla?
En ole susiruma.
Olen kokeillut kaikkea. Hymyilyä, totisempaa ilmettä yms.Ap.
Kommunikoitko yleensäkin ihmisten kanssa näin, että ohitat kaikki toisen kysymykset ja vastaat mitä sattuu? Koska vinkkinä sitten siihen vaiheeseen, kun pääset viestejä vaihtamaan, niin kannattaa aina vastata sitä mitä kysytään. Sen oman ajatuksen tai mielipiteen voi kertoa sitten sen jälkeenkin. Koska jos vastailet aina tällä lailla ohi kysymysten ilman että edes pahoittelet ignoraustasi, niin se viestienvaihto ja jutustelu loppuu varmaan sitten aika lyhyeen.
Äläpäs nyt kiirehdi asioiden edelle, tuohon.on pitkä matka vielä.
T: Toinen beta
Voi olla, mutta tiedoksi annettakoon jo tässä vaiheessa. Ehtii ajatus vähän muhiakin kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mites nuo saamelaiset sitten, luuletko että heillä on siniset silmät vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyileminen lakkaa siinä vaiheessa kun he huomaavat alakoulussa että Robinin näköisellä röyhkeällä pojalla on jo viides tyttöystävä kierrossa ja kymmenen tyttöä odottamassa somessa vuoroaan, kun taas ne kivat ja hymyilevät pellavapäät katselevat touhua sivusta.
Robin nyt ei ole mikään erityisen hyvännäköinen. Katso vaikka tuota tuoretta armeijakuvaa. Ilman julkisuutta hän olisi ihan perus-jonne
https://www.instagram.com/p/Bm2UolFB1XD/?utm_source=ig_web_copy_link
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs on kasvattajan rooli tässä vaiheessa? Opettaa, että maailmassa on paljon kivoja ja onnelliseksi tekeviä asioita, ja opastaa miten eletään hyvää elämää jossa on sisältöä. Ja että kaikkea ei tosiaan saa mitä haluaa.
Voi että, vai on meidän 12-vuotiaat tuomittuja katkeroitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavis-mies joka saa seuraa baarista aina kun haluaa.
Resepti: hymyile ja katso suoraan silmien kautta sydämeen.
Toki mulla on ruskeat silmät :DRuskeat silmät on kuvottavat.
Eikös suomessa muualta tulleilla ja muilla vähemmistöillä ole ruskeat silmät.Koko maailman muulla väestöllä on ruskeat silmät.
Juu niin mullakin on ruskeat, mutta ei kyllä ole auttanut.
Mä oon 24-vuotias nainen ja en oo avannu tinderiä hetkeen ja tuli just ilmotus ”sinulla on 249 uutta tykkäystä”
Tinderistä
Olen ollut reilun vuoden Tinderissä. Tykkäillyt päivitäin. 113 mätsiä on tullut. Yksikään nainen ei ole aloittanut itse keskustelua, muutama on vastannut minulle. Yksilläkään treffeillä en ole käynyt. Olen tavallinen mies.
Mies37
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä
Olen ollut reilun vuoden Tinderissä. Tykkäillyt päivitäin. 113 mätsiä on tullut. Yksikään nainen ei ole aloittanut itse keskustelua, muutama on vastannut minulle. Yksilläkään treffeillä en ole käynyt. Olen tavallinen mies.
Mies37
Oletko tyytyväinen vai tyytymätön tilanteeseesi? Millaiset odotukst oli etukäteen? Onko Tinder parantanut elämääsi?
Jos jamppa on masentunut niin ei se hymy yllä silmiin asti.
ytryry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että ihan sama minkälaisen miehen sitä elämäänsä saa. Alfa, beta, mikä lie. Loppupeleissä sitä samaa paskaa, eri paketissa vaan. Ainakin sen pelimiehen kanssa tietää mitä saa. Tavismiehet kuvittelee olevansa jotain spesiaalia, mutta yhtä vähän ne naisia arvostaa kuin pelimiehet.
Betat ovat alunperin naisia arvostavia, mutta naisten ja alfojen tyhjäpäinen pelaaminen katkeroittaa heidät viimeistään keski-ikään mennessä. Surullista.
Eikös teidän omien oppienne mukaan mies, joka saa naisen nuorena, ole alfa? Jos siis et olisi naisetonna katkeroutunut teini-ikäsi ohi, olisit toki itse tuollainen naisilla pelaava alfa. Vai oletko sinä nyt se uniikki lumihiutale, joka olisi silti ihana ja kiva ja naisia arvostava, vaikka saisikin naisia alfan tavoin? Kuka tuota soopaa uskoo?