Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV: naisista suurin osa on

Vierailija
22.10.2018 |

... nättejä ja hoikkia. Näin ainakin yleensä kertovat ainakin ne, jotka miettivät, mikseivät saa kunnon miestä. Tuntuu ensiarvoisen tärkeältä mainita etenkin tuo hoikkuus. Ne harvat jotka kertovat olevansa muhkumpaa mallia, kertovat sen yleensä siinä yhteydessä, kun mainitsevat, kuinka heillä ei ole miehensaantiongelmia.

Mitä tästä tulisi päätellä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vältetään läskittely ja haukkuminen jo ennakkoon.

Vierailija
2/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... nättejä ja hoikkia. Näin ainakin yleensä kertovat ainakin ne, jotka miettivät, mikseivät saa kunnon miestä. Tuntuu ensiarvoisen tärkeältä mainita etenkin tuo hoikkuus. Ne harvat jotka kertovat olevansa muhkumpaa mallia, kertovat sen yleensä siinä yhteydessä, kun mainitsevat, kuinka heillä ei ole miehensaantiongelmia.

No tee sitten vaikka kysely tänne, jossa kysytään, että kokeeko olevansa nätti ja hoikka, nätti ja pyöreä, ruma ja hoikka, ruma ja pyöreä jne tms. Jos asia kerran kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikan ja nätin naisen on vaikeaa ymmärtää, että pitäisi olla myös sisäisesti kaunis.

Vierailija
4/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Koska miehillä ei ole muuta mielipidettä kuin laihduta. Ja sen kaikki törkeästi muotoillut variaatiot.

Vierailija
5/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Koska tiedämme, mitkä AV:lla eniten ääntä pitävien "miesten" ykköskriteerit naisen valinnalle ovat. 

Vierailija
6/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Koska miehillä ei ole muuta mielipidettä kuin laihduta. Ja sen kaikki törkeästi muotoillut variaatiot.

Juuri näin. Siksi kannattaa ihan ensimmäiseksi sanoa, ettei ole läski.

Vierailija
7/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tee sitten vaikka kysely tänne, jossa kysytään, että kokeeko olevansa nätti ja hoikka, nätti ja pyöreä, ruma ja hoikka, ruma ja pyöreä jne tms. Jos asia kerran kiinnostaa.

Mikäköhän minä olisin? Ihan ok ja hieman ylipainoinen? En ole pyöreä, vaan kilot ovat aika kivasti sijoittuneet naisellisiin paikkoihin. Nätiksi en itseäni sanoisi, tavallinen lienee oikeampi sana. Tuo itsensä ulkonäön luokittelu on kuitenkin vähän kinkkinen juttu, sillä peilistä näyttää usein ihan kivalle, mutta valokuvissa ei enää niin kivalle. Tosin minulla on mies, joten en etsi seuraa. On ollut jo parikymmentä vuotta ja mies on hyvin rakastunut vieläkin minuun.

Vierailija
8/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole yksikään mies laihduttamista ehdottanut, vaikka ylipainoa on nyt +12 kg. Täällä joidenkin huutelut on minulle se ja sama, mutta naamatusten sanotut saattavat jo hieman jäädä mieleen.

Vierailija
9/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja tekisi mieli tehdä nyt kuten AV:n naiset eli syödä suklaata, mutta pidän itseni miehenä. Syön rahkaa.

Vierailija
10/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole yksikään mies laihduttamista ehdottanut, vaikka ylipainoa on nyt +12 kg. Täällä joidenkin huutelut on minulle se ja sama, mutta naamatusten sanotut saattavat jo hieman jäädä mieleen.

Tuskin sä naamatusten ilmoitatkaan omasta hoikkuudestas? Eli miten liittyy aiheeseen?

Vierailija
11/11 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulet, että siitä seuraisi, jos mies käskisi sinua laihduttamaan? Eiköhän suurimmalla osalla miehistä ole itsesuojeluvaistoa sen verran, että jättää sanomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi