Miehet katoavat nähtyään kuvani
Olen yrittänyt tutustua miehiin muutaman treffisovelluksen avulla. En laita profiilikuvaani esittelytekstiin koska en halua joutua tuttavavien pilkan kohteeksi, enkä halua että he edes saavat tietää että etsin suhdetta.
Ongelma on se, että kun lähetän miehelle hänen pyynnöstään sitten kuvani, niin he katoavat kuin pieru saharaan.
En ole suinkaan "ruma". BMI: ni on 24, olen liikuntaa harrastava, huolehdin myös ulkonäöstäni, hiuksistani jne. En meikkaa kuin hyvin kevyesti (joskus hennosti ripsiväriä ja ihonväristä puuteria). MInull ei ole kasvoissani mitään
ns. silmiinpistävää seikkaa, kuten ei isoa nenää, ei eripari silmiä ym. jotka tosin mielestäni eivät edes ole este suhteelle vaikka niitä olisikin. Kaikissa ihmisissä on kauneutta mielestäni.
Olen tullut johtopäätökseen, että miehet etsivät vain ja ainoastaan victorias secret- tyylisiä naisia. Mielikuva joka heillä on päässään on seuraavanlainen: Naisen pituus 160 cm max., hiukset blondatut, ylettyvät keskiselkään, vahva meikki vahvoine piirrettyine kulmakarvoineen ja voimakkaine huulipunineen, joko luonnostaan dd-kuppirinnat tai mieluiten pallosilikonit, pukeutuminen "antavaa", eli tissivakoa esillä, kiristetty vyötärö, freddyt peppua korostamaan. Ja kun kuva ei olekkaan sitä, haavelinnat kaatuvat sen saman tien.
No, ei minulla mikään pakko ole löytää parisuhdetta. Meneehän tämä elämä näinkin: katselen ja ihmettelen tätä nykyajan suhdesoppaa ja miesten haaveita mallikuvastonaisista :)
Kommentit (33)
Miehenä kykenisin vetämään tästä johtopäätökset.
Lopeta etsiminen. Eiköhän tuosta nyt voi päätellä, että sinun otsetuntosi on tallaantunut pahasti ulkonäkökeskeisillä ja pinnallisilla palstoilla. Unohda koko juttu. Kohtaat itsellesi natsaavan ihmisen jos kohtaat - tuossa menee mielenterveys ja hukkaantuu aikaa kaikelta muulta kivemmalta, ja etenkin tärkeämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä paljon helpompaa, että laittaisit sen kuvan heti esille. Tuhlaat itsesi ja muiden aikaa muuten.
Voi voi. Ymmärrän ap:ta. En minäkään tahtoisi kuvaani julkisesti esille. Ja minä olen ruma, ap ei.
Rumat panostaakin asenteeseen. Ja ruma hyvällä asenteella on paljon parempi kuin ulkonäkökeskeinen katkera kauniiksi itseään luuleva.
BMI 24 ei mielestäsi selitä asiaa?
Toinen vaihtoehto on, että otat itsestäsi oikeasti epäedustavia kuvia. Minulla on yksi tosi kaunis tuttu, joka ilmeisesti kuvittelee itsensä aivan erinäköiseksi ja näyttää kuvissaan tympeältä pottunokalta. Se keijumainen kauneus katoaa jonnekin, kun hän valitsee kuvista ne missä hän omasta mielestään näyttää itseltään.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Minulla ihmetyttää Ap:n asennoituminen, että " en laita kuvaa, ettei tutut pilkkaa". Minusta nuo treffipalstat on kaikki suljettuja, että jos ne sinut siellä näkee niin silloin ovat itsekin siellä. Toisekseen, mitä sitten? Nettideitit yms on nykyaikaa, eikä mikään häpeän asia.
Eivät ole suljettuja, kuka vaan voi tehdä profiilin.
Tarkoitin kyllä, että ilman profiilin tekoa et näe ketä siellä on.
Mun bmi on 26 ja ikinä ei ole kukaan torjunut kuvan lähettämisen jälkeen... Ei se ole siitä kiinni.
Itse ainakin deittipalstalla sivuutin täysin kaikki kuvattomat ja tekstittömäksi jätetetyt profiilit. Jos ei sen vertaa ole tosissaan, että voi kasvonsa näyttää ja jotain kertoa itsestään niin miksi minunkaan kannattaisi vaivautua? Minusta kuvattomuus viestii ihan vääränlaisesta asenteesta.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Minulla ihmetyttää Ap:n asennoituminen, että " en laita kuvaa, ettei tutut pilkkaa". Minusta nuo treffipalstat on kaikki suljettuja, että jos ne sinut siellä näkee niin silloin ovat itsekin siellä. Toisekseen, mitä sitten? Nettideitit yms on nykyaikaa, eikä mikään häpeän asia.
Eivät ole suljettuja, kuka vaan voi tehdä profiilin.
Tuskinpa kukaan tuttu naisystäväsi tekee miehen feikkiprofiilia että pääsee kyttäämään onko sivustolla tuttuja naisia. Ja mitä sitten vaikka löytäisikin sut? Suurempi häpeä se kyttääjälle on. Nykyään deittailu tapahtuukin pääasiassa netissä!
Häh, VS mallit on kyllä vähintään jotain 173 ja siitä ylöspäin. Toki ovat todella solakassa kunnossa lavalla ollessaan mutta kuinka monella miehellä näet kainalossaan sellaisen naisen kun katsot lastenvaunuja työntäviä pariskuntia?
En näytä pätkääkään siltä mitä kuvailit "miesten ihannenaiseksi", ja silti miehet lähestyy. Pyydä joku ällörehellinen miespuolinen tuttu arvioimaan kuvasi. Varmaankin siinä on jotain sellaista pielessä mitä et itse hoksaa.
Aiiiiii että ne Victöria Secretin naiset on kauniita, niitäkun pääsisi vähän phanemaa, aiii ettää. T. pitkätukkanen mies ;)
"Olen tullut johtopäätökseen, että miehet etsivät vain ja ainoastaan victorias secret- tyylisiä naisia"
Mistä tiedät johtopäätöksen oikeaksi? Entä jos miehet haluavatkin vahvasti meikattuja, pitkiä liikuntaa harrastamattomia goottinaisia, joiden BMI on yli 30? Eli juuri sellaista mitä et itse ole
Kyllä mäkin oon saanut kuvani lähetettyäni enemmän pakit kuin treffit. Ehkä 70 % torjunut nähtyäni kuvani ja 30 % päässyt treffeille. Silti sinkkuna mennään, ei noistakaan mitään pysyvää tullut.