Miehet katoavat nähtyään kuvani
Olen yrittänyt tutustua miehiin muutaman treffisovelluksen avulla. En laita profiilikuvaani esittelytekstiin koska en halua joutua tuttavavien pilkan kohteeksi, enkä halua että he edes saavat tietää että etsin suhdetta.
Ongelma on se, että kun lähetän miehelle hänen pyynnöstään sitten kuvani, niin he katoavat kuin pieru saharaan.
En ole suinkaan "ruma". BMI: ni on 24, olen liikuntaa harrastava, huolehdin myös ulkonäöstäni, hiuksistani jne. En meikkaa kuin hyvin kevyesti (joskus hennosti ripsiväriä ja ihonväristä puuteria). MInull ei ole kasvoissani mitään
ns. silmiinpistävää seikkaa, kuten ei isoa nenää, ei eripari silmiä ym. jotka tosin mielestäni eivät edes ole este suhteelle vaikka niitä olisikin. Kaikissa ihmisissä on kauneutta mielestäni.
Olen tullut johtopäätökseen, että miehet etsivät vain ja ainoastaan victorias secret- tyylisiä naisia. Mielikuva joka heillä on päässään on seuraavanlainen: Naisen pituus 160 cm max., hiukset blondatut, ylettyvät keskiselkään, vahva meikki vahvoine piirrettyine kulmakarvoineen ja voimakkaine huulipunineen, joko luonnostaan dd-kuppirinnat tai mieluiten pallosilikonit, pukeutuminen "antavaa", eli tissivakoa esillä, kiristetty vyötärö, freddyt peppua korostamaan. Ja kun kuva ei olekkaan sitä, haavelinnat kaatuvat sen saman tien.
No, ei minulla mikään pakko ole löytää parisuhdetta. Meneehän tämä elämä näinkin: katselen ja ihmettelen tätä nykyajan suhdesoppaa ja miesten haaveita mallikuvastonaisista :)
Kommentit (33)
Olisi kyllä paljon helpompaa, että laittaisit sen kuvan heti esille. Tuhlaat itsesi ja muiden aikaa muuten.
Minulla on ihan sama homma. Tuntuu pahalta,mutta minkäs teet.
Oletpa aika pinnallinen jos kuvittelet kaikkien miesten naisihanteeksi tuollaisen.
Katkeruus ei ole viehättävää.
Lopeta se "panosovelluksissa" notkuminen.
En kyllä allekirjoita. Olen hyvin kaukana tuosta "ihanteesta" (joka edes ei useimpien ihanne ole), eikä yksikään mies ole perääntynyt kuvan saatuaan. Eivätkä ole olleet mitään rumia miehiä edes...
Joko yliarvioit oman ulkonäkösi todella pahasti ja olet huomattavasti tavallista vaatimattomamman näköinen, tai valitset jotenkin superpinnallisia alusvaatemallimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa aika pinnallinen jos kuvittelet kaikkien miesten naisihanteeksi tuollaisen.
Taidat olla itse katkeroitunut mies. Kenties laasaslainen?
Miten nämä miehet ovat valikoituneet? Ottavatko he sinuun yhteyttä vai sinä heihin? Onko heillä kuvallinen profiili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis N20, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olisin voinut kirjoittaa tuon katkeruuskomentin ja olen nelikymppinen nainen. Uskon, että kommentin olisivat voineet kirjoittaa myös hyvin monet muut naiset.
Yritähän pärjäillä siis. Kyllä hyvät ja ihanat naiset löytävät helposti upean miehen, huonot eivät välttämättä milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä paljon helpompaa, että laittaisit sen kuvan heti esille. Tuhlaat itsesi ja muiden aikaa muuten.
Voi voi. Ymmärrän ap:ta. En minäkään tahtoisi kuvaani julkisesti esille. Ja minä olen ruma, ap ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Ymmärrän ap:ta. En minäkään tahtoisi kuvaani julkisesti esille. Ja minä olen ruma, ap ei.
No silloin ei pidä etsiä suhdetta netistä. Ensin katsotaan kuva ja sitten aloitetaan kirjoitella. Eikö tämä ole ihan päivänselvä asia?
Onhan toki niitäkin, että laittavat todella epäselvän tai monta vuotta vanhan kuvan itsestään. Siinäkin vain tuhlaa molempien aikaa. Kyllä se ”pikkujuttu” paljastuu heti kuitenkin treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tutustua miehiin muutaman treffisovelluksen avulla. En laita profiilikuvaani esittelytekstiin koska en halua joutua tuttavavien pilkan kohteeksi, enkä halua että he edes saavat tietää että etsin suhdetta.
Ongelma on se, että kun lähetän miehelle hänen pyynnöstään sitten kuvani, niin he katoavat kuin pieru saharaan.En ole suinkaan "ruma". BMI: ni on 24, olen liikuntaa harrastava, huolehdin myös ulkonäöstäni, hiuksistani jne. En meikkaa kuin hyvin kevyesti (joskus hennosti ripsiväriä ja ihonväristä puuteria). MInull ei ole kasvoissani mitään
ns. silmiinpistävää seikkaa, kuten ei isoa nenää, ei eripari silmiä ym. jotka tosin mielestäni eivät edes ole este suhteelle vaikka niitä olisikin. Kaikissa ihmisissä on kauneutta mielestäni.
Olen tullut johtopäätökseen, että miehet etsivät vain ja ainoastaan victorias secret- tyylisiä naisia. Mielikuva joka heillä on päässään on seuraavanlainen: Naisen pituus 160 cm max., hiukset blondatut, ylettyvät keskiselkään, vahva meikki vahvoine piirrettyine kulmakarvoineen ja voimakkaine huulipunineen, joko luonnostaan dd-kuppirinnat tai mieluiten pallosilikonit, pukeutuminen "antavaa", eli tissivakoa esillä, kiristetty vyötärö, freddyt peppua korostamaan. Ja kun kuva ei olekkaan sitä, haavelinnat kaatuvat sen saman tien.No, ei minulla mikään pakko ole löytää parisuhdetta. Meneehän tämä elämä näinkin: katselen ja ihmettelen tätä nykyajan suhdesoppaa ja miesten haaveita mallikuvastonaisista :)
Minulla on vyötärölle ulottuvat hiukset, pienehköt rinnat, Freddypeppua ja -farkkuja lukuunottamatta pukeudun hyvinkin siveästi sekä tylsästi. En meikkaa juurikaan, kauniiksi yhä referoidaan yhä iästä huolimatta.
Menestystä on miesmarkkinoilla silti. Hämmentävän paljonkin. Kaikille en toki suinkaan 'kelpaa'. Ja hyvä niin. Usein kun vika on jopa omassa itsessäni/odotuksissani ja joka ei liity muuten siihen ulkonäkööni tippaakaan!
Joten ole hyvä, sen kun jatkat valisemallasi tiellä. Oi jospa vaan mun huulet, tukka, kroppa olisi sitä ja tätä. Noin keskimäärin ne syyt siihen omaan eoätoivottuun sinkkuuteen ovat kuitenkin muualla, kuin ulkoisissa seikoissa.
Minä taas olen 44 vuotias hyvin tavallinen nainen, joka ei massasta erotu, mutta koskaan ei seurasta ole ollut puutetta. Kuvani ovat juuri sen näköisiä kuin itsekin olen, eli niissä näkyy hymyilevä hieman ylipainoinen nainen ja miehet tulevat juttelemaan myös ihan arkisissa ympyröissä.
Jostakin syystä minua lähestyvät miehet ovat olleet pääosin erittäin fiksuja ja hyviä miehiä. Kaikkien kanssa ei tietenkään suhdekuvioita tule ja ajatukset eivät yhteen mene, mutta lähes jokaisesta juttelusta ja tutustumisesta on jäänyt hyvä mieli. Toivottavasti myös miehille.
Minulla ihmetyttää Ap:n asennoituminen, että " en laita kuvaa, ettei tutut pilkkaa". Minusta nuo treffipalstat on kaikki suljettuja, että jos ne sinut siellä näkee niin silloin ovat itsekin siellä. Toisekseen, mitä sitten? Nettideitit yms on nykyaikaa, eikä mikään häpeän asia.
Tuli vaan mieleen, että kylläpä sitä tulikin joskus laitettua naurettavia kuvia johonkin treffi ja tinder-profiileihin. Kun sitä yritti jotenkin liikaa niin niistä kuvista tuli kauheen teennäisiä eikä sitä itse edes sillä hetkellä tajunnut. Varmaan jotkut tututkin näki ja naureskeli, nolottaa.
Ymmärrän ap. Olen nuori normaalipainoinen sporttinen nainen, mutta samoin käy. Itse veikkaan, että kasvonpiirteissäni on jotain erikoista. Olen kyllä ihan normaalin näköinen, mutta ehkä minun pyöreissä kasvoissani on jotain epämiellyttävää, lapsellista tms. joka ei vetoa miehiin. Minusta puuttuu jokin naisellisuus/naisellinen kauneus tms.
M35 kirjoitti:
Minulla ihmetyttää Ap:n asennoituminen, että " en laita kuvaa, ettei tutut pilkkaa". Minusta nuo treffipalstat on kaikki suljettuja, että jos ne sinut siellä näkee niin silloin ovat itsekin siellä. Toisekseen, mitä sitten? Nettideitit yms on nykyaikaa, eikä mikään häpeän asia.
Eivät ole suljettuja, kuka vaan voi tehdä profiilin.
M35 kirjoitti:
Jep ja ap:n asenne on jo niin ikävä, että mitä luultavimmin hän on arkielämässäkin erittäin kielteinen ja vaikea ihminen, joka häpeää itseään ja jututkin ovat vain oman itsensä suremista. Ei yksikään mies itsesäälissä rypevää naista halua. Sellainen ei herätä minkäänlaisia ihastumisfiiliksiä jatkoa ajatellen, vaan lähinnä pakoon! -olotilan.
Victoria's secretin mallit eivät vastaa mitenkään sitä mitä luettelit. Oletko skutsista?