Millainen olet, sinä vauva.fi lukija?
Kiinnostaisi tietää millaisia ihmisiä täällä on. Jotenkin itse kuvittelen palstan olevan täynnä 40-vuotiaita mammoja ja keskusteluiden alapeukuttajia. Selvitetään!
Itse olen lukiolainen. Ja vegaani.
Kommentit (64)
40-vuotias kolmen, jo ison lapsen äiti. Sairaanhoitaja ammatiltani.
Olen 19-vuotias ja käyn töissä. Olen täysin pihalla siitä mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Tai no tiedän että haluan opiskelemaan, mutta ala on täysi mysteeri. Toivon että löytäisin poikaystävän.
Lukion opettaja. N35. Perheellinen.
Joko keskustelen asiallisesti tai osallistuin hyvämielisiin provoketjuihin.
25-vuotias lapseton nainen, vakityö ja sen ohella opiskelen AMK:ssa. Tulevaisuudessa tuskin näkyy miestä tai lapsia joten vauva.fi tuntuu juuri sopivalta ajanvietteeltä.
Vierailija kirjoitti:
37-vuotias nainen. Työssäkäyvä, introvertti, omillaan toimeentuleva, tavallinen, pidetty, ystävällinen. Kahden lapsen äiti. Irl pidättyväinen, harkitseva, hajuton, väritön ja mauton, koska kartan riitoja ja konflikteja "oikeassa elämässä". Täällä sanon sanottavani suoraan, mutta perustelen aina enkä loukkaa (ainakaan tahallaan) enkä alapeukuttele.
Mulla aikalailla samat
29-vuotias Helsingissä asuva nainen, naimisissa ja toinen lapsi tulossa, korkeakouluopinnot vielä kesken. Palstaillut 18-vuotiaasta asti täällä, esikoisen kanssa äitiyslomalla ollessa löysin palstalle.
41v. yh.
Luen täältä kyynel poskella miten yh:t on pohjasakkaa sinkkumarkkinoilla.
Kaikkiruokainen, kuntosalilla käyvä, vakitöissä asiakaspalvelussa, en aja pillukarvoja.
Viisikymppinen terveyskeskuslääkäri, yksi teini-ikäinen lapsi.
55-vuotias vela nörttitäti. Peukutan ylös tai alas sen mukaan mitä tykkään.
Kolmekymppinen akateeminen vela-nainen.
43-vuotias yhden lapsen äiti Helsingistä. Kotiäiti kaiken kukkuraksi joka pitää punaviinistä. Ja kiireettömistä arkiaamuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44-vuotias lapseton teini.
Ei tuon ikäinen ole teini.
Puusilmäinen ja tosikko äityli. Sellainen yleisesti yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen terveyskeskuslääkäri, yksi teini-ikäinen lapsi.
Oletko varma, että olet terveyskeskuslääkäri? Jos oletkin se, joka vahingossa sanoi puistossa olevansa terveyskeskuslääkäri..?
Lihava (keskivartalosta tietenkin), vanha, katkera, syrjäytynyt köyhä yh, joka miesvihaa niin, ettei edes tajua, kun kerrankin olisi kilttimiestä tarjolla. Kotona toki sisustustarroja, ja tukan kampaan kyljyksellä. Toki myös rokotevastainen vihervassaritelaketjufemakko.
Nainen 27v, sinkku ja lapseton, työssäkäyvä
26-vuotias ja lapseton. Muutin Britteihin vuosi sitten ja teen toita investointifirmassa. AMK takana.
Kommentoin silloin kun on sanottavaa ja olen eri mielta asioista. Jos olen samaa mielta, niin peukuttelen ylospain. En harrasta alapeukkuja!
88-vuotias isomummo. Lapsia kolme ja lapsenlapsia viisi ja lapsenlapsenlapsiakin jo kuusi. Sota-ajan nähnyt. Leski jo kymmeniä vuosia. Luen, laulan, neulon ja seuraan aikaani. Syön kaikkea.