Millainen olet, sinä vauva.fi lukija?
Kiinnostaisi tietää millaisia ihmisiä täällä on. Jotenkin itse kuvittelen palstan olevan täynnä 40-vuotiaita mammoja ja keskusteluiden alapeukuttajia. Selvitetään!
Itse olen lukiolainen. Ja vegaani.
Kommentit (64)
Eläkkeellä oleva naisope. Palstailen aikani kuluksi, otan kantaa ja ilmoitan kaikki kiusausviestit ylläpidolle. Ammattivika.
59- vuotias, lapseton ja miehetön, teknisellä alalla. Hurtti huumori. Harrastuksina ruoanlaitto, leipominen ja puutarhanhoito. Myös sukututkimus. Kirjoja luen kuin hullu. Remontoin.
Instassa, fasessa enkä muussakaan hapatuksessa  hillu.
Hämmästelen täällä huonoja trolleja ja yleistä tietämättömyyttä, myös stereostypioita ja ahdaskatseisuutta. Tosin toivon ne yleensä provoiksi.
Hyvin harvoin kommentoin.
Silti olen jotenkin koukussa. 
20-vuotias oikeustieteen opiskelija.
Mulla on yleensä auki joku keskeneräinen hyvä keskustelu täällä ja toisella välilehdellä oikeuskirjallisuutta, jota olen lukemassa. Joskus lukemisen lomassa vaihdan YouTubesta biisin ja olen palaavinani lukemisen pariin, mutta lakitekstin sijaan klikkaan vahingossa vauvan keskusteluvälilehdelle ja luen auki olevaa keskustelua pari riviä sellaisella oikeustekstiin suunnatulla syväluotaavalla dogmatiikalla, jonka jälkeen tulee tietty wtf-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
88-vuotias isomummo. Lapsia kolme ja lapsenlapsia viisi ja lapsenlapsenlapsiakin jo kuusi. Sota-ajan nähnyt. Leski jo kymmeniä vuosia. Luen, laulan, neulon ja seuraan aikaani. Syön kaikkea.
Ihana jos täällä oikeasti käy tällainen henkilö
AP: onko etunimesi ensimmäinen kirjain N?
23-vuotias helsinkiläinen, yliopisto-opiskelija nainen. Huomenna ekaa kertaa oman alan töihin ja jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, a-kirjaimella alkaa.
Murehdiin aika paöjoon. Olis kyllä kiva saada joky tytsyliini lohduttamaan.
Kati 12 kirjoitti:
Kuukkiluokkalinen ja segaani.
Viittaako kuukki googleen eli laseihin?
Siis uusi nimi tarkkikselle?
Mä luulin että häiriköt on 'erityiskersoja'.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa kolmekymppinen investointipankkiiri. Luen saadakseni huumoria, ja joskus haluan provosoida sanomalla ääneen totuuden jota ei haluta kuulla.
Minä olen nelikymppinen asianajaja, jolle tämän palstan lukeminen on parasta nollausta. Minä myös provosoin kertomalla elämän totuuksia, vaikka paskaa sataakin niskaan.
56 v työssä käyvä kahden aikuisen lapsen äiti.
Yksinäinen, skidisti syrjäytynyt alle 30 v nainen. Tulevaisuus näyttää onneksi valoisalta enkä ole kovin masentunut. Olen kuitenkin koukussa av:een koska täällä en ole ihan yksin. Ei tämä tosin ole mielenterveydelle hyväksi, pitää vierottautua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
88-vuotias isomummo. Lapsia kolme ja lapsenlapsia viisi ja lapsenlapsenlapsiakin jo kuusi. Sota-ajan nähnyt. Leski jo kymmeniä vuosia. Luen, laulan, neulon ja seuraan aikaani. Syön kaikkea.
Ihana jos täällä oikeasti käy tällainen henkilö <3
Käynhän minä. Joskus ihmettelen kyllä 30-vuotiaita, joilla on ikäkriisi. Tai niitä, jotka pelkää jotain turhia pikkuasioita. Vaikkapa hiilarimössöruokia.
Noin 40 vuotias kaverillisessa ja seksittömässä pitkässä avoliitossa elävä yksinäinen ja erakoitunut viherpiipertäjä joka on työkyvyttömyyseläkkeellä. Yleensä kannustan ja tsemppaan mutta joskus provosoin ja provosoidun.
33-vuotias uusperheellinen nainen. Osa-aikatyössä. Hyvässä parisuhteessa. Muutama hyvä ystävä on. Lapsuuden perheen kanssa ei suju. Talous ok,vaikka olen pienituloinen.
51N ja minulla on kuivat kynsinauhat.
56-vuotias hiljainen yhden aikuisen lapsen äiti, toimistotyöntekijä. En ole kovin sosiaalinen. Tykkään lueskella tätä palstaa, välillä kommentoida ja/tai peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, a-kirjaimella alkaa.
Pöh, luulin tunnistaneeni :(
27-vuotias nainen, asun Helsingissä ja olen työssäkäyvä. Olen parisuhteessa, mutta ei ole vielä lapsia.