Millainen olet, sinä vauva.fi lukija?
Kiinnostaisi tietää millaisia ihmisiä täällä on. Jotenkin itse kuvittelen palstan olevan täynnä 40-vuotiaita mammoja ja keskusteluiden alapeukuttajia. Selvitetään!
Itse olen lukiolainen. Ja vegaani.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
88-vuotias isomummo. Lapsia kolme ja lapsenlapsia viisi ja lapsenlapsenlapsiakin jo kuusi. Sota-ajan nähnyt. Leski jo kymmeniä vuosia. Luen, laulan, neulon ja seuraan aikaani. Syön kaikkea.
Jos olet oikea, niin olet ihan mun idoli. Oma sinua hieman nuorempi mummoni vetoaa aina ikäänsä, kun kieltäytyy edes harkitsemasta mitään tietokoneiden tai älylaitteiden käyttämistä. Mielestäni ikä ei saa olla minkään sellaisen este, minkä este se ei oikeasti ole.
Minulla on iso pöytäkone, sillä on helppo kirjoittaa. Työelämässä ollessani käytin tietokonetta jo, ei toki ollut näitä kaikkia mitä nyt, mutta tilit laskin tietokoneella. Etälääkärin vastaanottokin on netin kautta.
36 lapseton opiskelija yliopistossa. Ei lapsia.
Minussa on noin 32,2 triljoonaa solua. Meioosissa sain kantaakseni XY-kromosomiparin. Näistä Y-kromosomia olen jatkanut kolmelle XY-kromosomiparia kantavalle jälkeläiselleni.
Apoptoosi ei ole minua vielä tappanut 18346 päivään. Työkseni ihmettelen elämän rakennuspalikoiden vuorovaikutusta psykofyysisessä kokonaisuudessa.
Palstaa luen päästäkseni irti ahdistavasta realismista. Lisää ahdistuen.
Jos olet oikea, niin olet ihan mun idoli. Oma sinua hieman nuorempi mummoni vetoaa aina ikäänsä, kun kieltäytyy edes harkitsemasta mitään tietokoneiden tai älylaitteiden käyttämistä. Mielestäni ikä ei saa olla minkään sellaisen este, minkä este se ei oikeasti ole.