Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä ei huolehdin tarjoiluista.

Vierailija
22.10.2018 |

Poikani on löytänyt uuden rakkaan, ja oikein sievä ja mukava neiti onkin. Tullaan ihan hyvin juttuun ja pääasia on, että poikani on selvästi rakastunut.

Olemme nyt käyneet heidän asunnollaan kolme kertaa, ja yhdelläkään kerralla ei ole vieraille ollut tarjolla mitään kotitekoista.

Keksejä, vaniljajäätelöä, piirakoita leipomosta... Mitään ei ole valmistettu itse. Luultavasti ei ole itse käynyt kaupassakaan, vaan poikani on hoitanut kauppareissut.

Minusta tämä vaan on monellakin tapaa erikoista. Kun käyvät meillä, tarjolla on tietenkin aina myös jotain itse tehtyä, edes sitä tylsää pullaa.

Eikö nykyään olla enää vieraanvaraisia, vai onko miniäni vain laiska? Ei todellakaan sitä kuuluisaa ”vainomateriaalia”, ainakaan minusta...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi älyää pitää sinut kaukana kodistaan arvostelemasta.

Vierailija
2/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on löytänyt uuden rakkaan, ja oikein sievä ja mukava neiti onkin. Tullaan ihan hyvin juttuun ja pääasia on, että poikani on selvästi rakastunut.

Olemme nyt käyneet heidän asunnollaan kolme kertaa, ja yhdelläkään kerralla ei ole vieraille ollut tarjolla mitään kotitekoista.

Keksejä, vaniljajäätelöä, piirakoita leipomosta... Mitään ei ole valmistettu itse. Luultavasti ei ole itse käynyt kaupassakaan, vaan poikani on hoitanut kauppareissut.

Minusta tämä vaan on monellakin tapaa erikoista. Kun käyvät meillä, tarjolla on tietenkin aina myös jotain itse tehtyä, edes sitä tylsää pullaa.

Eikö nykyään olla enää vieraanvaraisia, vai onko miniäni vain laiska? Ei todellakaan sitä kuuluisaa ”vainomateriaalia”, ainakaan minusta...

Todnäk poikasi määrittelee vaimonateriaalin jossain muussa huoneessa kuin keittiössä tehtävien kotitöiden perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todnäk poikasi määrittelee vaimonateriaalin jossain muussa huoneessa kuin keittiössä tehtävien kotitöiden perusteella...

Ai teillä seksi on kotityö? Niinku velvollisuus? Mahtaa sulla olla "hyvä" parisuhde...

Vierailija
4/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tosissaan kirjoitettu?

Vierailija
5/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät opiskelevat tai käyvät töissä, ei heillä ole aikaa kotona leivoskella. Miksi et ihmettele, miksi poikasi ei leivo?

Vierailija
6/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia mitataa vähän eri mittareilla, joilla sinua on mitattu. Enää kodinhoito ei ole oman tärkeyden tunteen välikappale vaan naista määrittelee ihan samat asiat kuin on miehiäkin. Opiskelu, työ ja muut itseään kehittävät asiat. 

Vierailija
7/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoiltavaa kuitenkin on. Mieluummin syön kaupan ammattituotteita kuin ihmisen, joka ei osaa leipoa. Taidot löytyy sitten muualta. Välttämättä ei ole aikaa. Sinä voit myös viedä jotain itseleipomaasi tapaamiseen, jos sellaista kaipaat.

Vierailija
8/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole hyväkin, jos ei ole vainomateriaalia? ;)

Ei vaan, kirjoitusvirheet sikseen. Kyllä on ikävä tilanne, minäkin luulen, että se on poikasi, joka on kauppaan mennyt. Varmasti oli listakin laitettu mukaan, ettei nyt itse mitään keksisi tuoda. 

Melkoinen lapanen se poikasi. Toisaalta, kotona kun mamma aina juoksutti asioilla ja kertoi, miten kuuluu toimia, helposti etsii mammankaltaisen puolison.

Vierailija
9/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitpäs jostain arvostelemaan!

Vierailija
10/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vanha kurppa et taida ymmärtää, että naisilla on paljon vähemmän vap-aikaa kuin teillä ennen oli. Nykyään naiset käyvät töissä eivätkä ole elätettäviä kotirouvia, joilla on koko päivä aikaa leipoa, laittaa ruokaa ja hoitaa kotia.

Vierailija
11/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vanha kurppa et taida ymmärtää, että naisilla on paljon vähemmän vap-aikaa kuin teillä ennen oli. Nykyään naiset käyvät töissä eivätkä ole elätettäviä kotirouvia, joilla on koko päivä aikaa leipoa, laittaa ruokaa ja hoitaa kotia.

Äh, siis vapaa-aikaa....

Vierailija
12/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että miniä on tukenut paikallista leipomoa, eikä ostanut kaupasta. Mistä muuten tiedät, että piirakat oli leipomosta?

Vierailija
13/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kutsuu äitinsä kylään -> poika hoitaa tarjoilut ja isännöinnin.

Miniäsi kutsuu sukuaan kylään -> miniäsi hoitaa tarjoilut ja emännöinnin.

Vierailija
14/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit opettanut poikasi leipomaan.

Vierailija
15/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainomateriaalia hyvinkin

Vierailija
16/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai teillä seksi on kotityö? Niinku velvollisuus? Mahtaa sulla olla "hyvä" parisuhde...

Ai sulle kotityöt on velvollisuus? Kivannäköinen kämppä varmaan sulla.

Vierailija
17/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet vienyt tuliaisiksi? 

Vierailija
18/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin onnetonta jälkeä syntyy, kun pikkupentti

on toimettomana.

Pyörittää puhelinta hyppysissään, ja päättää yrittää esittää anoppia.

Maailma jota tässä avuttomasti yritetään jäljitellä, on 50-60-luvulta, jolloin pikkupentin äitikään oli hädin tuskin syntynyt.

Naisista, minkäänikäisistä äitiä lukuunottamatta, ei pikkupentillä ole hajuakaan.

Vierailija
19/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika outoa ettei poikasi leiponut vaikka oma äitinsä oli tulossa kylään. Pilalle paapottu uusavuton vai missä mättää?

Vierailija
20/35 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös provoilija tiedä, että

'vaimomateriaali' palstaul.lisijan keksimä

naisvihatermi.

Yksi lukemattomista.