Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kaveripyynnön esto.

Vierailija
22.10.2018 |

Kävin entisen kaverin profiilia katsomassa . Huomasin että en nää hänen profiilissa "lisää kaveriksi " painiketta, mutta toinen kaverini näkee.
Voiko kaveripyynnön lähettämisen estää yhdeltä tietyltä ihmiseltä? Itse löydän vain asetuksen että kaveripyynnöt voi estää kaikilta tai niin että kaverien kaverit voi vaan pyytää kaveriksi. Meillä on siis tän entisen kaverin kanssa yhteisiä kavereita. Tuskin on minua estäny kun pystyy hakemaan nimen perusteella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taida olla yhteisiä kavereita. Ja kyllähän sinä itse näet omista asetuksista miten voit sallia kaveripyynnöt joko kaikilta tai kaverin kavereilta, ettei tarvi täällä kysellä tyhmiä.

Vierailija
2/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taida olla yhteisiä kavereita. Ja kyllähän sinä itse näet omista asetuksista miten voit sallia kaveripyynnöt joko kaikilta tai kaverin kavereilta, ettei tarvi täällä kysellä tyhmiä.

Ja sinun vastata tyhmiä ÷_÷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun vastata tyhmiä ÷_÷

Mistä lähtien tosiasioiden kertominen on tyhmää ollut? Tuon TODELLAKIN voi juuri noin helposti itse tarkistaa. Että siitä tyhmyydestä, tuota noin...

Vierailija
4/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripyyntöjen lähettämisen voi sallia kaikille / kavereiden kavereille. Mutta estää voi kokonaan tietyt ihmiset:

"Estä käyttäjiä

Kun estät jonkun, hän ei voi enää nähdä julkaisemiasi asioita aikajanallasi, merkitä sinua, kutsua sinua tapahtumiin tai ryhmiin, aloittaa viestiketjua kanssasi tai lisätä sinua kaverikseen. Huomautus: ei koske sovelluksia tai pelejä, joita te molemmat käytätte eikä ryhmiä, joissa te molemmat olette."

Vierailija
5/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on sitten mahdollista että on estänyt kaveripyynnön minulta vaikka yhteisiä kavereita on yli 30 ja toinen kaveri taas pystyy pyytämään häntä kaveriksi?

Vierailija
6/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripyyntöjen lähettämisen voi sallia kaikille / kavereiden kavereille. Mutta estää voi kokonaan tietyt ihmiset:

"Estä käyttäjiä

Kun estät jonkun, hän ei voi enää nähdä julkaisemiasi asioita aikajanallasi, merkitä sinua, kutsua sinua tapahtumiin tai ryhmiin, aloittaa viestiketjua kanssasi tai lisätä sinua kaverikseen. Huomautus: ei koske sovelluksia tai pelejä, joita te molemmat käytätte eikä ryhmiä, joissa te molemmat olette."

Esto myös tarkoittaa että itse ei näe sen henkilön juttuja missään. The door swings both ways.

Vierailija
7/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estää toi sen niin eikö se tarkoita etten löydä häntä Facebookista ollenkaan ? Pystyn kuitenkin käymään hänen sivuillaan ja näkemään yhteisten kaverien julkaisut sekä hänen omat julkiset julkaisut.

Vierailija
8/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa koko kyyläys sovellus ni tulee tuokin pähkäilyyn kulutettu energia käytettyä hyödyllisemmin ruudun live puolella :)

Vierailija
9/12 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi estää niin että jos AP on pyytänyt joskus tätä henkilöä kaveriksi, tämä kaveri on poistanut pyynnön hyväksymättä sitä ja/tai merkinyt tämän pyynnön roskapostiksi. Jos on määrittänyt jonkun henkilön pyynnön roskapostiksi, ei henkilö voi pyytää tätä kaveriksi.

Lisäksi on olemassa asetuksia vain konella tehtäviä, ei puhelimella, joilla voi muokata näkymää etusivulleen.

Estäminen on eri asia. Silloin ei näe toista.

Sinänså fb tä ei voi stalkata koska se on julkinen yhteisöpalvelu, jonka tarkoituksena on yhdistää maailman ihmiset. Mutta jokainen palveluun kirjautunut voi miettiä mitä haluaa palvelussa julkaista.

Vierailija
10/12 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun eilen laitoin kaveripyyntöä eräälle henkilölle, niin hänellä oli vielä Lisää kaveriksi sekä -viestipainikkeet näkyvissä. Enää ei ole mutta näen hänen profiilinsa muuten. Eli ei ole minua estänyt. Tekeekö pelkkä kaveripyynnön estäminen moista? On myös henkilöitä, joille en ole laittanut kaveripyyntöä mutta heilläkään ei ole ne painikkeet näkyvissä. Voinko siis miten estää yksittäistä henkilöä tekemään saman eli ei voi laittaa minulle kaveripyyntöä tai viestiä?

Vierailija
11/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin että pyydä kaveriksi -painike poistuu jos on kerran pyyntö hylätty, viestipainike kyllä näkyy ja julkiset julkaisut?

Vierailija
12/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän minun profiilissani ei toisella katsottuna näy lisää kaveriksi, vaikka asetukseni on kohdassa "kaikki voivat pyytää"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän