Lahjakortti thaihierontaan synttärilahjaksi
Mitä mieltä olette ajatuksesta, että ostaisin miehelleni synttärilahjaksi lahjakortin thaihierontaan? Olen kuullut, että öljyyn hieronta rentouttaa lihakset todella hyvin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku käynyt thaihieronnassa?
Oltiin joulun tienoo Koh Samuilla, kävin joka toinen päivä thai-hieronnassa. Ihan älyttömän hyvä. Puoliso kävi myös, hotellin span hierojat oli sellaisia 50v-60v matameja, pitkä ammattitaito ja se myös tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin: Onko joku ostanut miehelle tai sukulaiselle lahjakorttia thaihierontaan? Jos kyllä niin mitä tykkäsi?
Ostin omalle pojalle kun tuli täysi-ikäiseksi. Ei ollut varaa Thaimaan matkaan. Tykkäs se, selitin etukäteen ”pienempien asioiden edut” kun pokessa opetetaan ihan väärin.
Pohjanmaalta ollaan!
Hienoa työtä setämies!
Vierailija kirjoitti:
Onko joku käynyt thaihieronnassa?
Mä olen käynyt ympäri Aasiaa kaikenlaisissa hieromoissa ja Thai-hieronta taisi olla se lempein kaikista. Kerran kävin jossain laitoksessa, jossa kouluttivat ex-vankeja hierojiksi ja sellainen pieni nainen viskoi mua ylös polviensa päälle ja niksautteli mitä milloinkin. Vähän jännitti mutta olo oli hyvä jälkeenpäin. Hintakin taisi olla alle kympin.
Ei tietenkään ole, mutta thaikkunainen on. Varsinkin alaikäinen.