Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään somalitaustaista?

Vierailija
22.10.2018 |

Jos paikalla joku somali-kulttuurista kotoisin oleva, niin haluaisin kysyä erästä asiaa kulttuuristanne. Eli miksi lapsenne (pojat) käyttäytvät aggressiivisesti minunlaistani naisihmistä kohtaan vaikka olen heille täysin tuntematon ohikulkija? On nyt käynyt muutamia kertoja niin, että kun vastaani tulee pari, kolme somalitaustaista poikaa, arviolta noin 6-12 vuotiaita niin he tekevät pyörillään syöksyliikkeitä minua kohtaan, aivan kuin meinaisivat ajaa päälleni ja huutavat omalla kielellään jotain kovaan ääneen minulle. Ja tätä jatkuu tovi. No, tänään olin juuri aamulla koiraani ulkoiluttamassa niin tuli taas kaksi tällaista poikaanne minua vastaan ja taas alkoi vihainen huuto. Olivat eri poikia kuin aiemmin. Lisäksi he sylkivät minua kohti ja huuto jatkui niin kauan kohtaan kunnes pääsin tarpeeksi kauas.
Olisin vaan kohteliaasti halunnut teiltä kysyä, että mikä tarkoitus tällä käytöksellä on? Peloitellakko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

you me sex?

Vierailija
2/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm... Asun itiksessä. Olen asunut koko ikäni. Yksikään somali ei ole käyttäytynyt noin.

Tästä päästäänkin asiaan, ap. Minkä ikäinen mies olet ja missä asut? Putaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

you me sex?

Jos viittaat tällä että nämä pojat haluaisivat seksiä kanssani, niin voin kertoa että olen kohta viisikymppinen. Että tuskimpa sellaisesta on kyse ja nämä pojat ovat tosi nuoria, lapsia. Joten se vaihtoehto on poissuljettu.

-ap

Vierailija
4/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heille vääräuskoinen ja orjakansaa.

Näin heille kotona opetetaan.

Vierailija
5/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti palstalaisissa on myös joku somalitaustainen. Ehkäpä toisen polven sellainen, ja osaa suomea äidinkielenään, että pystyisi kyllä vastaamaan. Joten mitä nöyrimmin ja kohteliaimmin pyydän: kertokaa minulle aloituksessa mainittu käyttäymisen syy. Olisin vain utelias tietämään.

-ap

Vierailija
6/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

you me sex?

Jos viittaat tällä että nämä pojat haluaisivat seksiä kanssani, niin voin kertoa että olen kohta viisikymppinen. Että tuskimpa sellaisesta on kyse ja nämä pojat ovat tosi nuoria, lapsia. Joten se vaihtoehto on poissuljettu.

-ap

Ap, anna olla. Olet ihan p-ska. Ei tota usko muut kuin halla-aholaiset, jotka uskoo muutenkin mitä vaan.

Vierailija
7/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkevät koiran päälle? Vaan sekulaarisilla muslimeilla on omia koiria, koska koirat ovat heistä saastaisia. Mun muslimikaverit pääosin pelkää koiria ihan kuollakseen.

Vierailija
8/9 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

you me sex?

-ap

mita vitua sa arvostelua minua

Vierailija
9/9 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up