Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?
Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?
Kommentit (422)
No luulisin, että parempi ulkonäkö ja henkisellä puolella se energia joka vanhemmilta on usein hiipunut. Nämä ovat ainakin niitä syitä miksi itse pidän nuoremmista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution aiheuttama ohjelmointi. Hedelmällisessä iässä olevat koetaan haluttaviksi.
Toki näinkin, ja edelleen käytäntö kulttuureissa, joissa mies ja nainen eivät ole tasaveroisia, vaan naiset enemmän tai vähemmän karjaan rinnastettavaa omaisuutta.
Tasaveroista kumppania hakeva haluaa lähelle ikäisensä puolison.
Kyllä nuori pimu saa sedän hormoonit hyrräämään, mutta harvempi haluaisi elämäänsä jakaa puolta nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiehtoo nuori ja sileä iho sekä hedelmällisyys.
Kummmastelen vuodesta toiseen sitä, eivätkö miehet oikeasti käsitä vanhenevansa? Vanhat miehet näyttävät naisten isiltä tai isoisiltä ja heillä on ruttuinen ja riippuva iho usein kaljun päälaen lisäksi.
Tulee mieleen että Mick Jaggerin kaula näyttää ns. ball-sackilta. Mieti miten himokasta hyväillä ja nuoleskella sitä. Jää kieli kiinni johonkin poimuun...Nam nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeläisten siittäminen on miehen primääritarve. Se on luonnonvalinnan jalostamana miehen geeneissä.
Meillä ihmisillä on ns. free will, joka tarkoittaa että älykkyys antaa meille mahdollisuuden analysoida geneettisiä tarpeitamme ja olla seuraamatta niitä jos niistä ei ole merkittävää hyötyä (esim. hyöty: saa nuorelta ja timmiltä, haitta: jos se pyöräyttää hedelmällisenä tähän parit kakarat, mikä ei ollut suunnitelmissa, hyöty: muut ihailee, kun olen kova jätkä nuoren pimun kanssa, haitta: mun rahat on loppu, hyöty: mul on nuori hottis, haitta: mä oon älyttömän mustasukkainen kun pelkään että se vaihtaa mut nuorempaan mieheen, jne). Se, että sinun primääritarpeesi on sama kuin meidän koiralla, kertoo vain siitä, että älykkyytesi on keskimääräistä alhaisempi.
Ensimmäinen primääritarve on pysyä hengissä. Mitä se kertoo sinusta, että sinulla on sama tarve kuin ameeballa? Miksi et näytä, etteivät alkeelliset tarpeet määräile sinua ja jää vain makaamaan kunnes olet hengetön?
Selitä extreme-urheilu/parkour pilvenpiirtäjien katoilla, ei taida sopia tähän ensisijaisesti hengissäpysymisen tarpeeseen. Olisiko näillä ihmisillä jokin muu primääritarve?
Ei. Katso https://en.wikipedia.org/wiki/Handicap_principle
ohis
Vierailija kirjoitti:
No luulisin, että parempi ulkonäkö ja henkisellä puolella se energia joka vanhemmilta on usein hiipunut. Nämä ovat ainakin niitä syitä miksi itse pidän nuoremmista miehistä.
Hassua. Olen 40+ nainen, ja pidän itseäni kymmenisen vuotta vanhemmista miehistä juurikin tuon ”uupumisen” vuoksi. Tietty naiivi elämänenergia ihan suoraan sanottuna v*tuttaa minua - se on niin _turhaa_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeläisten siittäminen on miehen primääritarve. Se on luonnonvalinnan jalostamana miehen geeneissä.
Meillä ihmisillä on ns. free will, joka tarkoittaa että älykkyys antaa meille mahdollisuuden analysoida geneettisiä tarpeitamme ja olla seuraamatta niitä jos niistä ei ole merkittävää hyötyä (esim. hyöty: saa nuorelta ja timmiltä, haitta: jos se pyöräyttää hedelmällisenä tähän parit kakarat, mikä ei ollut suunnitelmissa, hyöty: muut ihailee, kun olen kova jätkä nuoren pimun kanssa, haitta: mun rahat on loppu, hyöty: mul on nuori hottis, haitta: mä oon älyttömän mustasukkainen kun pelkään että se vaihtaa mut nuorempaan mieheen, jne). Se, että sinun primääritarpeesi on sama kuin meidän koiralla, kertoo vain siitä, että älykkyytesi on keskimääräistä alhaisempi.
Ensimmäinen primääritarve on pysyä hengissä. Mitä se kertoo sinusta, että sinulla on sama tarve kuin ameeballa? Miksi et näytä, etteivät alkeelliset tarpeet määräile sinua ja jää vain makaamaan kunnes olet hengetön?
Selitä extreme-urheilu/parkour pilvenpiirtäjien katoilla, ei taida sopia tähän ensisijaisesti hengissäpysymisen tarpeeseen. Olisiko näillä ihmisillä jokin muu primääritarve?
Ilman riskien ottamista geenejä ei yleensä saa eteenpäin ja liiallinen riskien välttäminen voi olla kuolemaksi sekin. Kivikautinen metsästäjäkeräilijä joka ei uskaltanut ottaa riskejä, luultavasti pärjäsi huonosti. Riskien ottamiselle siis on biologiset syynsä. Varsinkin laumaeläimille jonkun yksilön riskien ottaminen on saattanut pelastaa lauman, vaikka tämä extreme-elämyksen tavoittelija ei jäisikään henkiin.
Yksilöllistä vaihtelua esiintyy. Joku ei uskalla liikkua pimeällä kotikaupunkinsa kaduilla, joku ottaa järjettömiä riskejä. Järjettömän tuntuisia riskejä otetaan myös ihailun takia. Ihailu, eli sosiaalisen statuksen kasvaminen lisää mahdollisuuksia paritteluun.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluution aiheuttama ohjelmointi. Hedelmällisessä iässä olevat koetaan haluttaviksi.
Toki näinkin, ja edelleen käytäntö kulttuureissa, joissa mies ja nainen eivät ole tasaveroisia, vaan naiset enemmän tai vähemmän karjaan rinnastettavaa omaisuutta.
Kyllä nuori pimu saa sedän hormoonit hyrräämään, mutta harvempi haluaisi elämäänsä jakaa puolta nuoremman kanssa.
Jaa. Olisiko noin. Yleensä ihmisten älyllinen kehitys jumittuu hieman parinkymmenen jälkeen. Se mitä pidetään kypsyytenä, on useimmiten vain samoihin mielipiteisiin juuttumisena ja samanikäisten mielipiteet ovat saman ajan muokkaamat, joten samanikäiset tulevat toimeen keskenään moittiessaan nuorempia ja pitäessään heitä vanhempia liian vanhanaikaisina. Eli tasaveroisuus on samaan kaavaan jumittumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman riskien ottamista geenejä ei yleensä saa eteenpäin ja liiallinen riskien välttäminen voi olla kuolemaksi sekin. Kivikautinen metsästäjäkeräilijä joka ei uskaltanut ottaa riskejä, luultavasti pärjäsi huonosti. Riskien ottamiselle siis on biologiset syynsä. Varsinkin laumaeläimille jonkun yksilön riskien ottaminen on saattanut pelastaa lauman, vaikka tämä extreme-elämyksen tavoittelija ei jäisikään henkiin.
Yksilöllistä vaihtelua esiintyy. Joku ei uskalla liikkua pimeällä kotikaupunkinsa kaduilla, joku ottaa järjettömiä riskejä. Järjettömän tuntuisia riskejä otetaan myös ihailun takia. Ihailu, eli sosiaalisen statuksen kasvaminen lisää mahdollisuuksia paritteluun.
Eli tästä syystä ne naiset hankkii brazilian buttliftin ja kuolevat komplikaatioihin, mutta on lisääntymismahdollisuuden arvoista ottaa riski. Mielenkiintoista. Tai sitten, ihmisen mielenterveys on ns. fragile.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olisiko noin. Yleensä ihmisten älyllinen kehitys jumittuu hieman parinkymmenen jälkeen...
Lähde?
Onko tämän aloituksen syynä tarve selvittää miksi vanhemmat miehet himoitsevat nuoria naisia, vai kertoa vanhemmille miehille, että heidän ei pitäisi kiihottua seksuaalisesti nuorista naisista?
Epäilen jälkimmäistä. Turha toivo. Kyllä vanhemmat miehet saa stondiksia nuorten naisten ajattelemisesta tai näkemisestä, vaikka paheksuisitte kuinka. Omat isänne ja miehenne kanssa, vaikka muuta valehtelisivat.
No joo, homot ja pieni ehkä prosentin vähemmistö heteroista ei.
Ei sellaset 20 vuotiaat useinkaan oo kauniimpia ku jotkut esim 25 vuotiaat. :DDD jos on eniten juttua tollasten 25, nii varmaan on miehel henkinen kehitys jääny puolitiehe.. ja fyysinen myös :DD
kyl vanhemmatki miehet useimmiten tykkää eniten esim 25 v ku 20 v. 20 v on jopa ruman nakosii finneineen jne.... Ei ne oo yhtää paremman nakosii ku esim 25 v.
ja evoluutio ei painottanu mitää yli nuoruutta, vaan naisia. teini ja nainen on kaks eri asiaa. Monet miehet tykkää aikuisista naisista, ei mistää teineistä, ainakaa erityisemmi
tollasten 20 vuotiaiden kanssa, jos siis mies tyylii 40 v.
normaalimpaa on jos mies kiinnostuu eniten esim 30 v. jos mies on siis 40. jos mies kiinnostuu vartavasten eniten 20 v, nii ei oo normaalii. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olisiko noin. Yleensä ihmisten älyllinen kehitys jumittuu hieman parinkymmenen jälkeen...
Lähde?
No jos olet kiinnostunut, googleta age and intelligence. Eri älykkyyden alueilla vaihtelee, mutta yleensä alle kolmenkympin iän saadaan parhaimmat testitulokset.
Vierailija kirjoitti:
Setämies 50+ kirjoitti:
No ensinnäkin pitää erotella, missä mielessä kiinnostaa. Hauskanpitokaverina, ystävänä ja seksikumppanina vai vaimoehdokkaana.
Vanhemmat, kerran pari eronneet naiset hakevat epätoivoisesti miestä loppuelämäkseen ja jos sanot etsiväsi ystävää tai hauskanpitoseuraa, keskustelu loppuu siihen. Nuoremmat ovat usein valmiita kevyempään suhteeseen, jossa sitten merkitsee ulkonäkö ja paikkojen tiukkuus enemmän, toki myös mukava luonne. Yli nelikymppisillä on aika usein läskiä kertynyt ja luonne muuttunut katkeraksi, mutta vaatimukset vain kasvaneet.
Siksi pidän mielummin hauskaa itseäni 20-30 vuotta nuorempien naisten kanssa. En toki välittäisi, että he esittelisivät minua vanhemmilleen, jotka ovat suurin piirtein itseni ikäisiä. Eikä kumpikaan osapuoli sellaista edes kuvittele. En myöskään kuvittele, että he rakastuisivat minuun. Varmasti myös se, että käytän heihin rahaa, on yksi syy, että he viihtyvät kanssani. Mutta mitä sitten, kaikki tämä on molemmille osapuolille vapaaehtoista.
No niin, sitten vain alanuolia peliin, ei haittaa :D
Mitä ne naiset saa sinulta? Jos tarjolla on tiukkaa lihaa niin itse tarjoat puolikovaa tai velttoa.
Naisen biologia ohjaa hakemaan mahdollisimman hyvää perimää jälkeläisille. Vanhat miehet huonontuneine spermoineen ei sitä tarjoa.
Vanhat miehet sopivat nuorille naisille juurikin sen rahan vuoksi. Ei mistään muusta syystä. Ei edes hauskanpidon.
No voin kertoa että vaikka olen yli 50 olen edelleen suht komea ja nuorena olin todella komea. Geenit ei muutu iän myötä mihinkään vaan multa saa ihan loistavat geenit jos tarvii. Ja muna ei todellakaan ole löysä eikä mikään minuuttimuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
No jos olet kiinnostunut, googleta age and intelligence. Eri älykkyyden alueilla vaihtelee, mutta yleensä alle kolmenkympin iän saadaan parhaimmat testitulokset.
Niinpä. Moni palstailija tuntuu olettavan, että älyllinen kyvykkyys tuplaantuu 20 vuotiaasta nelikymppiseksi, 80-vuotiaanahan se on sitten parhaimmillaan. Ei sen nyt ihan noin suoraviivaista ole ainakaan aivojen kehityksen kannalta. Toki kokemusta ja itsetuntemusta karttuu jos karttuu ja keskiverto nelikymppinen vastaa todennäköisesti paremmin toista nelikymppistä, mutta voi olla sielultaan myös jotain kolmekymppistä jäljessä lopun elämänsä, sekin on mahdollista.
Jos tässä nyt mietitään, että "mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?" Niin keskimäärin fyysiset ominaisuudet, joku saattaa löytää ihan sielunkumppaninsa nuoremmista. Yksilöitä olemme, toki jos tilastoja tarkastellaan niin harvemmin iso ikäero ennustaa pitkäikäistä suhdetta.
Toinen kysymys on "mikä vanhoissa miehissä kiinnostaa nuorempia naisia?" Harvoin mikään, mutta joskus varallisuus ja joskus joku muukin henkinen yhteys. Riippuu myös millaisesta vanhasta miehestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Iluusio kokemattomuudesta ja sitä kautta itselle saatu näennäinen itsevarmuus.
T. N24, joka säälii näitä setämiehiä
Miksi säälit, heillähän on asiat hyvin. Oletko jotenkin katkera, vai missä on vika?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?
Mikä nuorissa naisissa kiinnostaa?
Ei mikään, nuorissa naisissa ei ole sitä jotain mikä sytyttää, ei ole aikuisen naisen kauneutta, ei ole aikuisen naisen muotoja, ei ole aikuisen naisen arvokkuutta, ei elämänkokemusta, ei ole aikuisen naisen tyylikkyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nuorissa naisissa kiinnostaa?
Ei mikään, nuorissa naisissa ei ole sitä jotain mikä sytyttää, ei ole aikuisen naisen kauneutta, ei ole aikuisen naisen muotoja, ei ole aikuisen naisen arvokkuutta, ei elämänkokemusta, ei ole aikuisen naisen tyylikkyyttä
T. aikuin nainen, ikisinkku?
Itse tykkään reilusti vanhemmista miehistä. Ei se minunkaan mielestä normaalia ole, mutta tykkään mistä tykkään. En tietenkään mainosta tätä mitenkään, koska haluan joskus suunnilleen oman ikäiseni aviomiehen.
Ääni. Se on kannaltani naisen tärkein ulkoinen ominaisuus, ja jos siihen yhdistyy vielä kohtuullinen älykkyys, niin hyvä juttu. Ns. tyhjäpäät eivät kiinnosta. Mutta on samaan hengenvetoon todettava, että jos ikäiselläni tai minua vanhemmalla naisella on hyvä ääni, niin silloinkin voin olla yhtä kiinnostunut.