Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?

Vierailija
21.10.2018 |

Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?

Kommentit (422)

Vierailija
101/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N24 kirjoitti:

Itse tykkään reilusti vanhemmista miehistä. Ei se minunkaan mielestä normaalia ole, mutta tykkään mistä tykkään. En tietenkään mainosta tätä mitenkään, koska haluan joskus suunnilleen oman ikäiseni aviomiehen.

Erikoinen sattuma tosiaan, että kaikki ikänsä ilmoittavat nuoret naiset olemme 24-vuotiaita.

N24

Vierailija
102/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24 kirjoitti:

Itse tykkään reilusti vanhemmista miehistä. Ei se minunkaan mielestä normaalia ole, mutta tykkään mistä tykkään. En tietenkään mainosta tätä mitenkään, koska haluan joskus suunnilleen oman ikäiseni aviomiehen.

Erikoinen sattuma tosiaan, että kaikki ikänsä ilmoittavat nuoret naiset olemme 24-vuotiaita.

N24

No vou mikä sattuma. Ihan hyvin voi olla samanikäisiä naisia palstalla, vaikka kuinka paljon. T. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyseessä ole lähes poikkeuksetta lihalliset nautinnot, siis miehen näkökulmasta kun tiukka ja nuori tiimalasi heiluu silmien edessä. Naisesta en tiedä mitä saa vanhasta kurppa-ukosta.

Nuoremmilla ei ole niitä pääkipuja ja ikuista väsymystä kerennyt tulemaan ja omasta kehosta pidetään huolta.

Vierailija
104/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen setämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies 50+ kirjoitti:

No ensinnäkin pitää erotella, missä mielessä kiinnostaa. Hauskanpitokaverina, ystävänä ja seksikumppanina vai vaimoehdokkaana. 

Vanhemmat, kerran pari eronneet  naiset hakevat epätoivoisesti miestä loppuelämäkseen ja jos sanot etsiväsi ystävää tai hauskanpitoseuraa, keskustelu loppuu siihen.  Nuoremmat ovat usein valmiita kevyempään suhteeseen, jossa sitten merkitsee ulkonäkö ja paikkojen tiukkuus enemmän, toki myös mukava luonne. Yli nelikymppisillä on aika usein läskiä kertynyt ja luonne muuttunut katkeraksi, mutta vaatimukset vain kasvaneet.

Siksi pidän mielummin hauskaa itseäni 20-30 vuotta nuorempien naisten kanssa. En toki välittäisi, että he esittelisivät minua vanhemmilleen, jotka ovat suurin piirtein itseni ikäisiä. Eikä kumpikaan osapuoli sellaista edes kuvittele. En myöskään kuvittele, että he rakastuisivat minuun. Varmasti myös se, että käytän heihin rahaa, on yksi syy, että he viihtyvät kanssani. Mutta mitä sitten, kaikki tämä on molemmille osapuolille vapaaehtoista. 

No niin, sitten vain alanuolia peliin, ei haittaa :D

Mitä ne naiset saa sinulta? Jos tarjolla on tiukkaa lihaa niin itse tarjoat puolikovaa tai velttoa.

Naisen biologia ohjaa hakemaan mahdollisimman hyvää perimää jälkeläisille. Vanhat miehet huonontuneine spermoineen ei sitä tarjoa.

Vanhat miehet sopivat nuorille naisille juurikin sen rahan vuoksi. Ei mistään muusta syystä. Ei edes hauskanpidon.

No voin kertoa että vaikka olen yli 50 olen edelleen suht komea ja nuorena olin todella komea. Geenit ei muutu iän myötä mihinkään vaan multa saa ihan loistavat geenit jos tarvii. Ja muna ei todellakaan ole löysä eikä mikään minuuttimuna.

Valitettavasti kaikkien miesten genitaaleihin tulee ikäviä muutoksia iän myötä. Ette vain itse sitä huomaa. Seksi on parempaa ja kiihkeämpää nuoren miehen kanssa.

Vierailija
105/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu.

Vierailija
106/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies 50+ kirjoitti:

No ensinnäkin pitää erotella, missä mielessä kiinnostaa. Hauskanpitokaverina, ystävänä ja seksikumppanina vai vaimoehdokkaana. 

Vanhemmat, kerran pari eronneet  naiset hakevat epätoivoisesti miestä loppuelämäkseen ja jos sanot etsiväsi ystävää tai hauskanpitoseuraa, keskustelu loppuu siihen.  Nuoremmat ovat usein valmiita kevyempään suhteeseen, jossa sitten merkitsee ulkonäkö ja paikkojen tiukkuus enemmän, toki myös mukava luonne. Yli nelikymppisillä on aika usein läskiä kertynyt ja luonne muuttunut katkeraksi, mutta vaatimukset vain kasvaneet.

Siksi pidän mielummin hauskaa itseäni 20-30 vuotta nuorempien naisten kanssa. En toki välittäisi, että he esittelisivät minua vanhemmilleen, jotka ovat suurin piirtein itseni ikäisiä. Eikä kumpikaan osapuoli sellaista edes kuvittele. En myöskään kuvittele, että he rakastuisivat minuun. Varmasti myös se, että käytän heihin rahaa, on yksi syy, että he viihtyvät kanssani. Mutta mitä sitten, kaikki tämä on molemmille osapuolille vapaaehtoista. 

Mitä ne naiset saa sinulta? Jos tarjolla on tiukkaa lihaa niin itse tarjoat puolikovaa tai velttoa.

Naisen biologia ohjaa hakemaan mahdollisimman hyvää perimää jälkeläisille. Vanhat miehet huonontuneine spermoineen ei sitä tarjoa.

Vanhat miehet sopivat nuorille naisille juurikin sen rahan vuoksi. Ei mistään muusta syystä. Ei edes hauskanpidon.

No voin kertoa että vaikka olen yli 50 olen edelleen suht komea ja nuorena olin todella komea. Geenit ei muutu iän myötä mihinkään vaan multa saa ihan loistavat geenit jos tarvii. Ja muna ei todellakaan ole löysä eikä mikään minuuttimuna.

Tässä hyvä esimerkki siitä ettei miehet todellakaan ymmärrä ikäänsä. Näitä n.50 vuotiaita miehiä jotka luulevat olevansa nuorekkaita riittää. He ovat niin naurettavia! Kun nuori nainen esim. vain on ystävällinen ja hymyilee heillä, niin nämä vanhuudenhöppänät kuvittelevat jo naisen olevan valmis sänkyyn heidän kanssa.

Vierailija
107/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän katkeraa porukkaa täällä tuntuu olevan.

Mitä se kenellekään kuuluu keneen joku ihastuu? 

Kyllä se kuuluu, kun omaa lastani höylää itseni ikäinen mies.

Minä häpeän ihmisten ihmettelyä ja niin häpeää myös miehen lapset.

Ei se aina ole kahden ihmisen välinen asia yksistään.

Vierailija
108/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sulta pois kun se mies kelpais sullekin. 

Ei voi mitään, joidenkin ihmisten välillä kemiat vaan käy yhteen. 

Vierailija
109/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies 50+ kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki siitä ettei miehet todellakaan ymmärrä ikäänsä. Näitä n.50 vuotiaita miehiä jotka luulevat olevansa nuorekkaita riittää. He ovat niin naurettavia! Kun nuori nainen esim. vain on ystävällinen ja hymyilee heillä, niin nämä vanhuudenhöppänät kuvittelevat jo naisen olevan valmis sänkyyn heidän kanssa.

Mies käy kaupassa ja kehittää kassan hymystä suuret tarinat. Samaan aikaan hänen vaimonsa on muka jumppatunnilla, vaikka todellisuudessa viettää laatuhetkiä nuoremman rakastajansa kanssa.

Vierailija
110/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on noilta vanhemmilta naisilta pois kun ne miehet kelpais niillekin.

Vierailija
111/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sulta pois kun se mies kelpais sullekin. 

Ei voi mitään, joidenkin ihmisten välillä kemiat vaan käy yhteen. 

Ihan riittää oma mieheni minulle ja tänä vävy on kaikkea muuta kuin kiinnostava.

Asiansa täydellisesti sotkenut ihminen joka tuskin koskaan nousee edes taloudellisesti omille jaloilleen.

Vierailija
112/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää minulle tämä mysteeri. Miksi naiset kukkakaupassa valitsevat aina ne hehkeimmät juuri nupustaan auenneet ruusut ja ne 'enemmän elämää' nähneet jää aina hyllyyn?

Vierailija
113/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin eroni jälkeen seurustella itseäni 11 vuotta nuoremman miehen kanssa. Aivan uskomatonta arvostelua tulee ikäisiltäni miehiltä. Se vasta ottaakin kipeää, kun naisella on nuorempi mies.

Vierailija
114/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää minulle tämä mysteeri. Miksi naiset kukkakaupassa valitsevat aina ne hehkeimmät juuri nupustaan auenneet ruusut ja ne 'enemmän elämää' nähneet jää aina hyllyyn?

Koska fiksu nainen tietää niiden nupullaan olevien kestävän kauemmin maljakossa eikä lörpähdä heti seuraavana yönä.

Vierailija
115/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.

Tämähän se on. Kokematonta ja naivia on helpompi manipuloida ja käyttää hyväkseen. Yleensä myös itsetunto ja -varmuus eivät ole vielä nuorilla niin kehittynyt, että osaisivat pitää puolensa. Mutta kyllä joka kokemus kouluttaa ja seuraavalla kerralla ei ole niin höynäytettävissä.

Vierailija
116/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska fiksu nainen tietää niiden nupullaan olevien kestävän kauemmin maljakossa eikä lörpähdä heti seuraavana yönä.

Nimenomaan. Onneksi naisellakin on nykyään mahdollisuus valita sellainen, joka ei lörpsähdä heti seuraavana yönä.

Vierailija
117/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kyllä ihan oma mies riittää kun nyt en sentään haaremia ole perustamassa. Hyväksikäytetyt naiset nyt vaan säälittää.

Vierailija
118/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Onneksi naisellakin on nykyään mahdollisuus valita sellainen, joka ei lörpsähdä heti seuraavana yönä.

Jep. Vanha Tulppaani myös _haisee_.

Vierailija
119/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniitahan ne on eikä ole ehtineet katkeroitua vielä.

-m35-

Ovathan monet vanhemmatkin naiset kauniita.

Vanhemmat? Naisilla on kummallinen luulo naisten kauneustasosta, varsinkin kun hoikkuutta ja jopa laihuutta ihannoidaan. Laiha nainen on 40 vuotiaana menetetty tapaus.

Vierailija
120/422 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytäntö näyttää kuitenkin olevan niin, että nupussaan ollut nuupahtaa viimeistään vuorokaudessa kun joutuu elämää nähneen naisen ostamaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme