Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nuorissa naisissa niin paljon kiinnostaa vanhempia miehiä?

Vierailija
21.10.2018 |

Luulisi että ei ainakaan hirveästi yhteistä löytyisi, jos on siis ihan normaalilla älykkyydellä ja elämänkokemuksella varustettu mies kyseessä. Niin monet miehet olisivat/ ovat valmiita 10-30v. ikäeroon. Siinähän ollaan ihan eri elämäntilanteissa sitten ja eikö se ole miehestä itsestään ahdistavaa olla niin paljon vanhempi. Osaako miehet vastata tähän?

Kommentit (422)

Vierailija
61/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiehtoo nuori ja sileä iho sekä hedelmällisyys.

Kummmastelen vuodesta toiseen sitä, eivätkö miehet oikeasti käsitä vanhenevansa? Vanhat miehet näyttävät naisten isiltä tai isoisiltä ja heillä on ruttuinen ja riippuva iho usein kaljun päälaen lisäksi.

Vierailija
62/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä kroppa ja terhakat tissit! 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeransuolainen valitus ei tule mitään muuttamaan. Opettakaa tyttönne valitsemaan kunnon mies nuorena, niin ei tarvitse hänen toistaa virheitänne.

Vierailija
64/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeransuolainen valitus ei tule mitään muuttamaan. Opettakaa tyttönne valitsemaan kunnon mies nuorena, niin ei tarvitse hänen toistaa virheitänne.

Kenen virheitä?

Minulla ei ole lapsia, mutta jos sisareni nuorta tytärtä vikittelisi joku vanha limanuljaska, niin ostaisin hirvikiväärin ja liittyisin metsästysseuraan. Syksyllä sattuu ikäviä "metsästysvahinkoja".

Vierailija
65/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiehtoo nuori ja sileä iho sekä hedelmällisyys.

Kummmastelen vuodesta toiseen sitä, eivätkö miehet oikeasti käsitä vanhenevansa? Vanhat miehet näyttävät naisten isiltä tai isoisiltä ja heillä on ruttuinen ja riippuva iho usein kaljun päälaen lisäksi.

Olen tiedustellut tätä suoraan miehiltä. Jos ei lisääntyä halua, niin eikö oma lahoava liha ja mätisäkkivartalo tunnu irstaalta ja pedarilta tunkeutuessaan raikkaaseen nuoreen lihaan - pilatessaan sen.

Yllättäen 50+ mies myönsi että tuntuu.

Vierailija
66/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenssiongelmat=ei seiso. Kuvittelevat, että nuoren kanssa potenssi paranee. Omaishoitajahaave. Saavat käskyttää nuorta kuin koiraa. Omanikäiset ei kuuntelisi hetkeäkään.

Vierailija
67/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen virheitä?

Minulla ei ole lapsia, mutta jos sisareni nuorta tytärtä vikittelisi joku vanha limanuljaska, niin ostaisin hirvikiväärin ja liittyisin metsästysseuraan. Syksyllä sattuu ikäviä "metsästysvahinkoja".

Ei se mitään muuta, niin kauan kuin nuoret naiset haluavat vanhempia miehiä. Vanhempana on sitten miesten vuoro pistää vahinko kiertämään.

Vierailija
68/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tänäänkin yksi pappa n. 75 v kehui kuinka kaupassa on niin kiva käydä kun siellä on mukavia, nuoria, nättejä tyttöjä myymässä, sellaisia 30 vuotiaita. Sanoin että no heille maksetaan siitä. Itse en sen jälkeen jaksanut tämän papan jaarituksia kuunnella. Oli kyllä niin omahyväistä juttua papalta.

Vierailija
69/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaksi asiaa, ulkonäkö on tietysti naisella parhaimmillaan 20-30 vuotiaana.

Toisaalta itse olen huomannut naisten kanssa keskustellesani, että minulla synkkaa parhaiten 20 vuotta itseäni nuorempien naisten kanssa.

Voi olla että olen itse lapsellinen, jäänyt jonnekin 25-vuotiaan tasolle..

Vierailija
70/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummu sanoi ettei halua enää käydä tansseissa katselemassa vanhoja pappoja.

Vierailija
71/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.

On vaan taipumus kasvaa erilleen kun vähän tulee elämänkokemusta, itsetuntemusta ja ihmettelee mitä vanhassa kurpassa näkee. Siinä sitten kasvatat itseäsi. Jos olet ottanut täysi-ikäisen, häntä ei tarvitse kasvattaa. Lapsia kasvatetaan, vai oletko p------li?

Vierailija
72/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeläisten siittäminen on miehen primääritarve. Se on luonnonvalinnan jalostamana miehen geeneissä.

Meillä ihmisillä on ns. free will, joka tarkoittaa että älykkyys antaa meille mahdollisuuden analysoida geneettisiä tarpeitamme ja olla seuraamatta niitä jos niistä ei ole merkittävää hyötyä (esim. hyöty: saa nuorelta ja timmiltä, haitta: jos se pyöräyttää hedelmällisenä tähän parit kakarat, mikä ei ollut suunnitelmissa, hyöty: muut ihailee, kun olen kova jätkä nuoren pimun kanssa, haitta: mun rahat on loppu, hyöty: mul on nuori hottis, haitta: mä oon älyttömän mustasukkainen kun pelkään että se vaihtaa mut nuorempaan mieheen, jne). Se, että sinun primääritarpeesi on sama kuin meidän koiralla, kertoo vain siitä, että älykkyytesi on keskimääräistä alhaisempi. 

Vierailija
73/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista vastausta tähän kysymykseen odotetaan? Kelpaako tämä?

Miehillä on huono moraali ja ne ovat viettiensä vietävinä.

Naisten pihtaus johtuu myös siitä että he ovat viettiensä vietävinä. naisten puheet kemiasta johtuvat myös vieteistä.

Naisten moraali on sen verran huono, että eivät voi edes mukaville tyypeille pillua antaa, jos ei ole "kemiaa". Mutta he ovat tässä asiassa aivan yhtä hyvin viettiensä orjia kuin mies joka haluaa nuoria naisia.

Suosittelen muuten ottamaan selvää sanan moraali merkityksestä.

Moraali. Evoluution luoma käyttäymiskoodisto joka on edistänyt laumaeläinten lisääntymistä ja henkiinjäämistä.  Moraaliin kuuluvat käsitykset asioista, jotka ovat oikeita ja vääriä. Luonnossa ei ole oikeaa ja väärää. Nämä asiat ovat vain ihmisen mielikuvituksessa.

Vierailija
74/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tänäänkin yksi pappa n. 75 v kehui kuinka kaupassa on niin kiva käydä kun siellä on mukavia, nuoria, nättejä tyttöjä myymässä, sellaisia 30 vuotiaita. Sanoin että no heille maksetaan siitä. Itse en sen jälkeen jaksanut tämän papan jaarituksia kuunnella. Oli kyllä niin omahyväistä juttua papalta.

Äitiä paljon vanhempi isäpuoleni sairasti Alzheimerin tautia 95-vuotiaana ja selitti haluavansa nuoren naisen, koska "eihän kaksi vanhaa ihmistä yhteen sovi". Nuori tarkoitti 30-vuotiasta.

Hän oli kohtelias ja mukava mies, mutta vanhuudenhöperyys vaikutti juttuihin. 

Äiti oli kuollut syöpään ja isäpuoli kaipasi häntä, mutta naisjuttuja oli ikävää kuunnella ikälopulta. 

Vierailija
75/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajako siellä puhuu?? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Tiukkakroppaisia ja -paikkaisia, eivätkä vielä liikaa elämää nähneitä. Helpommin kasvatettavissa mieleiseen suuntaan, kun elämänkokemus ja itsetuntemus on vielä vähäisempää kuin vanhemmilla naisilla.

On vaan taipumus kasvaa erilleen kun vähän tulee elämänkokemusta, itsetuntemusta ja ihmettelee mitä vanhassa kurpassa näkee. Siinä sitten kasvatat itseäsi. Jos olet ottanut täysi-ikäisen, häntä ei tarvitse kasvattaa. Lapsia kasvatetaan, vai oletko p------li?

Tietäisitpä vaan kuinka moni on! Mitä luulet, miksi poikavartaloinen aasialainen, alistuva aikuisnänni kiihottaa setämiestä? Naiseuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Jep.

Vierailija
76/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katkeraa porukkaa täällä tuntuu olevan.

Mitä se kenellekään kuuluu keneen joku ihastuu? 

Vierailija
77/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen virheitä?

Ei se mitään muuta, niin kauan kuin nuoret naiset haluavat vanhempia miehiä. Vanhempana on sitten miesten vuoro pistää vahinko kiertämään.

No mitä ne setämiehet täällä sitten valittaa, että kun miehillä on NII-II-IIN vaikeeta saada seksiä tai päästä parisuhteeseen. Kun naisilla on liikaa vaatimuksia. Jos ne nuoret naiset oikein kuolaa vanhojen miesten perään, niin ottaakaa sitten niitä.  Aina jos olet yli 18-v löytyy joku sinua nuorempi (täysi-ikäinen) nainen, lakatkaa valittamasta että on vaikeeta. Jos olet 25-v, ota 18-v. Olet kypsä vanha mies sen silmissä.

Vierailija
78/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeläisten siittäminen on miehen primääritarve. Se on luonnonvalinnan jalostamana miehen geeneissä.

Meillä ihmisillä on ns. free will, joka tarkoittaa että älykkyys antaa meille mahdollisuuden analysoida geneettisiä tarpeitamme ja olla seuraamatta niitä jos niistä ei ole merkittävää hyötyä (esim. hyöty: saa nuorelta ja timmiltä, haitta: jos se pyöräyttää hedelmällisenä tähän parit kakarat, mikä ei ollut suunnitelmissa, hyöty: muut ihailee, kun olen kova jätkä nuoren pimun kanssa, haitta: mun rahat on loppu, hyöty: mul on nuori hottis, haitta: mä oon älyttömän mustasukkainen kun pelkään että se vaihtaa mut nuorempaan mieheen, jne). Se, että sinun primääritarpeesi on sama kuin meidän koiralla, kertoo vain siitä, että älykkyytesi on keskimääräistä alhaisempi. 

Ensimmäinen primääritarve on pysyä hengissä. Mitä se kertoo sinusta, että sinulla on sama tarve kuin ameeballa? Miksi et näytä, etteivät alkeelliset tarpeet määräile sinua ja jää vain makaamaan kunnes olet hengetön?

Vierailija
79/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän katkeraa porukkaa täällä tuntuu olevan.

Mitä se kenellekään kuuluu keneen joku ihastuu? 

Kunhan toimii sukupuolet kumpikin päin, ei vaan toimi...

Terv. nuoremman kanssa suhteessa oleva, jatkuvaa miesten ja naisten p-jauhantaa kuuleva nainen

Vierailija
80/422 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen primääritarve on pysyä hengissä. Mitä se kertoo sinusta, että sinulla on sama tarve kuin ameeballa? Miksi et näytä, etteivät alkeelliset tarpeet määräile sinua ja jää vain makaamaan kunnes olet hengetön?

Selitä extreme-urheilu/parkour pilvenpiirtäjien katoilla, ei taida sopia tähän ensisijaisesti hengissäpysymisen tarpeeseen. Olisiko näillä ihmisillä jokin muu primääritarve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän