Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko sisälle ihmisten asuntoihin pimeällä?

Vierailija
21.10.2018 |

Tuli vainoharhainen olo kun muutin asuntoon jossa ei ole sälekaihtimia = ulkona pimeää ja sisällä valot päällä olen kuin näyteikkunassa.

Voinko elellä rauhassa ilman että joku kyylää vai miten ihmisillä on tapana tehdä?

Katsotteko sisälle ihmisten asuntoihin pimeällä?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti katson. Mua saa myös aivan vapaasti katsella.

Vierailija
22/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hanki sälekaihtimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa on pakko kävellä naapuriasuntojen ohi autokatokseen, ja väkisinkin ohimennessä joskus vilkaisee, En jää heiluttamaan:).

Vierailija
24/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jouluna kiertelen ja katselen jouluvaloja. Muuten saatan katsella sisustuksia En siis tuijota vaan vaivihkaa vilkaisen.

Vierailija
25/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Kiinnosta, yleensä kävelyreitit valitsen niin, ettei juuri asuintaloja ole, rantaväylät, valaistut lenkkipolut. Mä en tajua, miksi muiden asunnot pitäisi kiinnostaa. Pidän kyllä oman taloni säleet pimeällä tiukasti kiinni, koska tiedän näitä typerän uteliaita ihmisiä olevan pilvin pimein.

Vierailija
26/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla katsoa. Haluaisin katsoa kuinka hienoja kirjahyllyjä on, kukkia, lamppuja, värivaloja ja sisustusta. Ja saisi itse vinkkejä siitä. Ainoa joka voisi kiinnittää huomion, olisi komea mies ikkunassa, mutta nehän ovat varattuja tai koira /kissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi