Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy yli 40 v tasokkaita miehiä, jotka eivät enää halua lapsia?

Vierailija
21.10.2018 |

Minusta ovat kiinnostuneet vain sellaiset nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole lapsia ja haluavat perustaa perheen. Omat lapseni ovat jo teini-ikäisiä, enkä halua enempää lapsia. Se ei häiritse minua, jos miehellä on ennestään jo isompia lapsia.

Tasokkaalla tarkoitan miestä, jonka asiat ovat kunnossa. Pärjää omillaan, on pitänyt huolta itsestään, ei omaa suuria paheita, eikä ole moniongelmainen.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?

Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa kaikin puolin? Voisitko tarkentaa. ap

Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?

Minä ottaisin sinut heti mutta kun en ole tuo alottaja.

Tuo oli feikkimies. Ei vastannut sähköpostiin, vaikka esitti täällä innokasta. ap

Tai sitten jostain syystä tulikin toisiin aatoksiin eikä siksi vastannut.

Vierailija
122/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep täältä löytyy :)

Lapsia ei haluta eikä tule vaikka haluttais, piuhat on poikki

T: yh-iskä

Jossakin teitä etsimiäni siis lymyilee, mutta minulle on jäänyt vielä epäselväksi, mistä kannattaa lähteä etsimään. ap

Sitähän voi vaikka sähköpostilla lähteä katsomaan mitä löytyy :) poraajamies@hotmail.fi

t: yh-iskä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?

Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?

Tuo oli feikkimies. Ei vastannut sähköpostiin, vaikka esitti täällä innokasta. ap

Tai sitten saanut sata viestiä ja jotkut misukat ovat liittäneet kuvan itsestään. Varsinkin monet kolmekymppiset naiset ottavat kovat keinot käyttöön.

Vierailija
124/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin teitä etsimiäni siis lymyilee, mutta minulle on jäänyt vielä epäselväksi, mistä kannattaa lähteä etsimään. ap

Sitähän voi vaikka sähköpostilla lähteä katsomaan mitä löytyy :) poraajamies@hotmail.fi

Et sitten keksinyt yhtään vetävämpää mailiosoitetta, vaikka höylääjäheikki69@.., tai mahtisonni26cm@.., tai enolegynekologimuttavoinvilkaista@...?

Vierailija
125/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, osuin kuvaukseen sittenkin. Kerrankin "tasokas" ei tarkoittanut sitä akateemisesta tutkinnosta alkavaa tuttua mantraa.

Olen silti rehellinen. Koska lapsia ei siis olla hankkimassa eikä mies saa olla "äidin" tarpeessa, perustuu suhde haluun olla yhdessä. Silloin vaakakupissa painaa enemmän sirkushuvit kuin leipä.

Itseäni kiinnostaa seuraavat asiat:

Asiat suurin piirtein kunnossa. Talous ja elämä muutenkin. Jos asut yksiössä vuokralla ja teet pätkätöitä, ihan ok. Jos alkoholisoitunut exä nukkuu rappukäytävässä ja soittelet paniikissa mistä rahat että lapset pääsevät kouluun, ei ok.

= kanssasi kotona tehtävien töiden määrä ei lisäänny, vaan vähenee kun on kaksi ihmistä hoitamassa. En ole sinun nikkaroija-remppaaja-työmiehesi.
Olet kiinnostunut muustakin kuin arjesta. Kyllä, just niistä asioista jotka on turhia ja joista ei ole mitään hyötyä. Vaikka siitä kuinka universumi syntyi. En aio keskustella romanttisella illallisella kanssasi keittiön tapetoinnista.

Vartalo. Tuon ikäisillä massa siirtyy reisistä ja peffasta vatsaan ja vyötärölle. Mummovartalo ei sytytä. Ei yhtään. Tykkään eri pituisista ja kokoisistakin, mutta jonkinlainen naisellinen malli on oltava että kiinnostaa seksuaalisesti.

Niin ja jos haluat kunnossa olevan miehen, se haluaa seksiä. Eikä sellaista jossa sinä makaat ja mies hoitaa hommat, vaan semmoista jossa olet aktiivisesti mukana. Ja jossa kokeillaan kaikenlaista.

Jos kuulostaa liiaksi teiniromanssilta ja kirjoittajan pitäisi kasvaa aikuiseksi, katse siirtyy nuorempiin. Monella muullakin miehellä.

Saa alapeukuttaa. Lupaan ens kerralla kerta totuuden sijaan sen mitä haluatte kuulla.

t. 42v, edellinen treffi 28v.

Muuten hyvä, mutta jos sä olet koko elämäsi ajan ollut kiinnostunut syvällisistä aiheista, miten voit kokea 14 vuotta itseäsi nuoremman ihmisen tasaveroisena keskustelukumppanina? Oman kokemuksen mukaan juuri tässä asiassa on huikeita eroja ihmisten välillä, jotka riippuvat nimenomaan iästä silloin kun puhutaan porukasta joka on älynlahjoiltaan ja kiinnostukseltaan lähtökohtaisesti ns. korkeatasoista. Itsellä oli vaikeuksia löytää oman ikäisistänikään sellaisia, joille ei tarvinnut jokaista konseptia ja teoriaa referoida alkeista lähtien. Onneksi lopulta löytyi tyyppi, joka pystyy minullekin opettamaan jotain, eikä ainoastaan toisin päin. Jo viisi vuotta nuoremmissa oli 100% täysin toivottomia tapauksia (tämän piirteen osalta), vaikka monesta varmasti vuosien myötä tuleekin mielenkiintoisia tyyppejä (ja oman ikäisilleen ovat sitä varmasti jo nyt).

Oletko sä herännyt miettimään juttuja vasta 15 vuotta normaalia myöhemmin, vai miten selität että sulle riittää noin paljon nuorempi nainen? (Sulla vaikuttaa tekstisi perusteella myös olevan aika kyyninen asenne, ihan kuin et olisi koskaan tavannut esim. seksistä pitävää naista ja pitäisit meitä jonain satuolentoina.)

t. 11

Omien kokemusten perusteella tuo on myytti. Suuri osa tuntemistani ihmisistä on enemmänkin taantunut iän myötä tuossa asiassa. Pohdinnan ja unelmoinnin tilalle on tullut arkijutut, työjutut, koulutusjutut, jne. Keskustelu voi ollakin "älyllisempää" ja "tasokkaampaa", mutta se ei ole ensisijaisesti mitä tässä haen.

En siis tarkoittanut tuolla mitään yliopiston pääsykoekirjan korkeatasoista ja täysin korrektia referointia illanistujaisissa.

Ymmärrätkö ollenkaan mitä tarkoitan? Tämä on enemmän asennekysymys.

Olen tavannut seksistä pitäviä naisia, mutta myös sellaisia jotka eivät siitä pidä. Väittäisin että nelikymppisissä on jälkimmäisiä enemmän kuin parikymppisissä. Kaikki ei ole niitä himokkaita "puumia" (eli mun ikäisiäni, heh).

Hmm, ja siis ratkaiset ko. ongelman ottamalla naisen, jolla tuo kertomasi muutos tapahtuu vasta 5-10 vuoden kuluttua, sen sijaan että etisit omasta ikäluokastasi sen, joka poikkeaa massasta ja uskaltaa edelleen haaveilla - ts. joka todennäköisemmin säilyykin tällaisena? Ja vaihdat siis aina 5-10 vuoden välein nuorempaan? Mites sitten kun sulla alkaa olla 70 mittarissa, vieläkö löytyy sellainen fiksu ja rahasta piittaamaton 28-vuotias rinnalle?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Tuntemani fiksut miehet karttavat huomattavasti nuorempia naisia parhaansa mukaan, ja siihen heillä on mielestäni kyllä ihan hyvät syyt.

(En tarkoittanut hyvällä keskustelulla mitään akateemisella knoppitiedolla briljeeraamista sosiaalisessa tilanteessa, vaan sitä että keskustelu kahden kesken sujuu ilman että pitää käydä ensin läpi miljoona "Joo, minäkin ajattelin noin nuorempana, mutta sitten opin että XYZ" -tyyppistä selitystä, tai vastailla kysymyksiin siitä, mitä mikäkin puheessa vilahteleva käsite tai ajatussuuntaus tarkoittaa.)

t. 11

Asiallinen kysymys.

Kirjoitinkin jo aikaisemmin lähestyneeni ensin oman ikäisiäni. Harmi kyllä, harva oman ikäinen on kiinnostava, ja ne jotka ovat, vaikuttavat olevan haluttomia pariutumaan - tai minun veikkaukseni mukaan eivät laske rimaa verrattuna siihen millaisia heidän exänsä olivat.

Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähestyä nuorempia. Ei auttanut sekään, kolmekymppisissä oli lähes pelkkiä elämänrakentajia joilla pyöri mielessä asumuksen upgreidaaminen parempaan ja se millaisia suunnitelmia minulla oli "elämässä eteenpäin menemisen" (=rahan tienaamisen) suhteen.

No, sitten otin riskin itseni nolaamisesta ja laajensin ikähaitaria. Onneksi.

Mitä tulee viimeiseen pointtiisi, noita tilanteita tulee varmasti kun nuori idealisti ja urautunut arki-ihminen kohtaavat.

En minäkään toki laskenut, enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Olen ollut niin hyvässä parisuhteessa, ettei siitä voi huonompaan suuntaan mennä, kun elämä on hyvää yksinkin, ja tyytyminen olisi ollut väärin itseni lisäksi myös kumppania kohtaan. Puhun nyt niistä ominaisuuksista, jotka ovat itselleni tärkeitä - en niistä pituuksista ja tuloista ja semmoisista, jotka ovat aina olleet minulle yhdentekeviä asioita. Noissa tärkeissä asioissa se rima olikin sitten korkealla syystä. 

Jos sinä selvästi nuoremman kanssa et koe jääväsi mitään olennaista vaille, ja tulkintakykysi on sillä tasolla että luulet minua urautuneeksi arki-ihmiseksi, taidamme puhua vähän ristiin siinä mielessä että emme kumpikaan kuuluisi toistemme ns. kohderyhmään.

t. 11

Vierailija
126/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten saanut sata viestiä ja jotkut misukat ovat liittäneet kuvan itsestään. Varsinkin monet kolmekymppiset naiset ottavat kovat keinot käyttöön.

Huoh, täällä yksi kolmekymppinen sinkkunainen joka pastalta miehen halutessaan aloittaisi oman "mistä löytyisi seuraa 30v naiselle" -ketjun ja hakisin miehiä ihähaitarilla 36-29v. Mutta kun on Tinder niin ei tarvi.

Vierailija
127/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten palstan naisvihaajamiehet ovat lähettäneet feikkiviestejä misukkakuvineen ja saaneet tyypin pään pyörälle.

Vierailija
128/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten keksinyt yhtään vetävämpää mailiosoitetta, vaikka höylääjäheikki69@.., tai mahtisonni26cm@.., tai enolegynekologimuttavoinvilkaista@...?

Se johtuu vain siitä että sinä ajattelet tähän jotain rasvaista. Osoite on vanha ja ihan muihin tarkoituksiin perustettu aikoinaan :D

Vierailija
129/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että 15-kesäiset ovat vastanneet. Niin sen on oltava! Lääkärintodistukset liitteinä! Kovat keinot!

Vierailija
130/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee ääripäihin nuo jutut.

Toiset sanoo kuinka "vientiä riittää" ja toiset ettei ihan peruskunnollista miestä löydy vaikka on kiva, nätti, hoikka ja elämä järjestyksessä.

Mun kokemusten mukaan:

Miehet tarkoittaa kiinnostavilla nelikymppisillä niitä superkauniita, filmitähtitasoisia. Niillä on vientiä. Tavallisilla ei tod. ole. Joutuu hakemalla hakemaan miestä (enkä valita tästä, joo tiedän että miehetkin on aina joutuneet etsimään).

Ja mitä tunnen pari tosi huippukaunista nelikymppistä, niin sekin vienti riippuu vähän siitä mitä haluaa. Pääasissa milffikyytejä haluavia tai sitten vanhempaa dominatyyppistä naista etsiviä. Jos ei seksisuhteet kiinnosta etkä halua että sä viet ja mies vikisee, se tiputtaa varmaan 95% halukkaista miehistä laskuista.

Vierailija
131/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu vain siitä että sinä ajattelet tähän jotain rasvaista. Osoite on vanha ja ihan muihin tarkoituksiin perustettu aikoinaan :D

Tulee mieleen S24-palstalla vaikuttava, MC Penetrators-moottoripyöräkerhoon kuuluva Marco Porari.

Vierailija
132/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin viestin klo 22.36. Laitahan vastausta tulemaan. ap

Vierailija
133/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mailiosoitteet ei maksa mitään, eli treffitarkoituksiin kannattaa hankkia joku asiallinen, poraajamies valitettavasti kuulostaa rasvaiselta. Vai mitä itse ajattelisit naisella mailiosoitteena vaikka vatkaajanainen@gmail.com? Ei tulisi mielleyhtymiä? Pahinta on se, että mies voisi oikeasti tehdä mailiosoitteen sillä rasvaisella ajatuksella ja kuvitella että se on hauska. Ei menisi jatkoon.

Vierailija
134/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilta, mutta kannattaa mennä katsomaan päivällä, nyt on jo vähän myöhäinen aika, kun ne ovat jo menneet nukkumaan. :)

Vierailija
135/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kiittää kirjoitti:

Torilta, mutta kannattaa mennä katsomaan päivällä, nyt on jo vähän myöhäinen aika, kun ne ovat jo menneet nukkumaan. :)

Kannattaa myös kurkistaa sängyn alle jos sieltä vaikka löytyisi se sun oma ihana pikku höpönassusi.

En silti tiedä että olisiko se välttämättä hyvä asia jos sieltä joku löytyisi. :)

Vierailija
136/137 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, mistä löytyy n.30 v. vapaitaa, urheilullisia miehiä, joilla ei ole lapsia. Koko ajan tulee vastaan miehiä, jotka ovat eronneet ja se muksu on tehty. Ei kiinnosta toisten rakkauden hedelmät ja olla näille äitipuoli, kun itsellä ei ole ensimmäistäkään. Maailmassa ei näemmä ole muuta tekemistä kuin harrastaa sitä pyhintä ilman ehkäisyä ja erota, kun kumppani ei olekaan täydellinen.

Yksi tälläinen mies sanoi minulle, jolla on yhteishuoltajuus vauvasta (sanoin etten ole valmis äitipuoleksi): " Lapsi ei tule mitenkään vaikuttamaan uuteen parisuhteeseeni"..ai ei vai.. jos olet yhteishuoltaja, lasta ei vaan voi palauttaa ainoastaan olla osallistumatta sen elämään? Jos nainen ei jaksa toisten geenejä katsella, siinä ei ole mitään kannattavaa.  Eli ei ehkä miehen mielestä..no kalliolle jäi. Varmaan löytää jonkun paapojan ja hyysääjän muksulleen.

Olen akateeminen nainen, urheilen ja töissä..ei miehen löytyminen ole ulkonäöstä kiinni ainakaan, mutta silti vaan noita lapsekkaita tulee vastaan. Ja mua etoo. 

Vierailija
137/137 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, mistä löytyy n.30 v. vapaitaa, urheilullisia miehiä, joilla ei ole lapsia. Koko ajan tulee vastaan miehiä, jotka ovat eronneet ja se muksu on tehty. Ei kiinnosta toisten rakkauden hedelmät ja olla näille äitipuoli, kun itsellä ei ole ensimmäistäkään. Maailmassa ei näemmä ole muuta tekemistä kuin harrastaa sitä pyhintä ilman ehkäisyä ja erota, kun kumppani ei olekaan täydellinen.

Yksi tälläinen mies sanoi minulle, jolla on yhteishuoltajuus vauvasta (sanoin etten ole valmis äitipuoleksi): " Lapsi ei tule mitenkään vaikuttamaan uuteen parisuhteeseeni"..ai ei vai.. jos olet yhteishuoltaja, lasta ei vaan voi palauttaa ainoastaan olla osallistumatta sen elämään? Jos nainen ei jaksa toisten geenejä katsella, siinä ei ole mitään kannattavaa.  Eli ei ehkä miehen mielestä..no kalliolle jäi. Varmaan löytää jonkun paapojan ja hyysääjän muksulleen.

Olen akateeminen nainen, urheilen ja töissä..ei miehen löytyminen ole ulkonäöstä kiinni ainakaan, mutta silti vaan noita lapsekkaita tulee vastaan. Ja mua etoo. 

Se että mainitset kuvauksessa ensimmäisenä akateemisuuden ("akateeminen nainen", aivan kuin tämä olisi oma ihmisrotunsa), voi kertoa miksi et ole niin kuumaa kamaa pariutumismarkkinoilla.