Kuuminta sängyssä
On kun mies uskaltaa liikutella hitaasti..
Pitkälle ja syvään.
Lopuksi nopeaa.
Kommentit (15)
Eipäs vaan se, kun välillä mies työntää vain kärjen mun sisään ja välillä ihan kokonaan. Välillä hitaasti, välillä nopeasti.
Siis se kun mies antaa hitaasti ja ottaa sen ulos asti välillä.siinä ei lopulta voi!muuta kuin vatkata lanteita kun haluaa NIIN paljon saada sen takaisin sisään.sitten hitaasta pikkuhiljaa nopeuttaan ja Johan näkyy tähtiä!!
Kun mies panee kovaa ja välillä laskeutuu nuolemaan ja taas jatkaa panemista ja nuolemista ja panemista... terkkuja Kimmolle
Se kun mies on mun päälläni niin tiiviisti, että tunnen jokaisen työnnön koko vartalollani. Kun hän siirtyy lopussa 'ylemmäs' ja kiihdyttää äärimmilleen ja panee syvällä. Se kun alussa suudellaan syviä suudelmia ja mies murahtaa ja kääntyy päälle. Ei ujostele eikä kysele. Toimii vaistojen varassa...
Kunnon esileikin jälkeen työntää koko käden ykköseen ja toisen käden peikun hanuriin ,
Tietysti takaapäin
Meillä kuuminta seksiä on sängyn ulkopuolella. Seinää vasten edestäpäin niin että mä nojaan ja mies menee koukkuun polvista. Siinä hän panee välillä aika kovaa mut tuntuu silti ihanalta..
Tai sit meen selälleni pöydälle ja mies työntelee seisaaltaan. En tiedä miksi se kiihottaa niin paljon. Mä tykkään miten hän katselee ja koskee mun vartaloa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuuminta seksiä on sängyn ulkopuolella. Seinää vasten edestäpäin niin että mä nojaan ja mies menee koukkuun polvista. Siinä hän panee välillä aika kovaa mut tuntuu silti ihanalta..
Tai sit meen selälleni pöydälle ja mies työntelee seisaaltaan. En tiedä miksi se kiihottaa niin paljon. Mä tykkään miten hän katselee ja koskee mun vartaloa siinä.
Miehesi haluaa sinua ja nauttii siitä myös
Kuuminta sängyssä on mun ja mun miehen koko ja voimaero. Mä 158/51 ja mies 190/110. Mies ei silti mitenkään käytä väärin tuota ylivoimaansa, en tarkoita niin, vaan että tunnen sen kaikissa asennoissa. Jopa silloin kun itse 'dominoin' ne kädet lantiolla tai rinnoilla joskus hiuksissa. Ja musta on aivan ihanaa tuntea kun hän on päälläni lopuksi. En tiedä oikein miksi kaikki on niin kiehtovaa. Varmaan joku luolaihmisen vietti : )
Vierailija kirjoitti:
laita seksi puolelle nämä.
siellä on näit ketjuja valmiina.
Älä ny, miks sä oot aina tommone...
Se kun vaimo istuu naamalle, pyörittelee sheivattua pimpsaansa suun päällä ja lopulta siirtyy niin, että nuolen peppua... Kyrpä räjähtää stondiksesta.
Nieletkö?