Mistä löytyy yli 40 v tasokkaita miehiä, jotka eivät enää halua lapsia?
Minusta ovat kiinnostuneet vain sellaiset nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole lapsia ja haluavat perustaa perheen. Omat lapseni ovat jo teini-ikäisiä, enkä halua enempää lapsia. Se ei häiritse minua, jos miehellä on ennestään jo isompia lapsia.
Tasokkaalla tarkoitan miestä, jonka asiat ovat kunnossa. Pärjää omillaan, on pitänyt huolta itsestään, ei omaa suuria paheita, eikä ole moniongelmainen.
Kommentit (137)
Hei kaikki misogynistit palstalla, jotka huutelette kuinka 40v mies ei halua 40v naista! Tähän mennessä on ilmoitautunut jo 5 kiinnostunutta miestä Ap:lle, joten eiköhän hän vielä elämässään tule mielekkään parisuhteen löytämään, samoin kuin nämä asialliset miehet myös.
Toisin kuin te rakkaat naisvihaajat jotka jaksatte päivä toisensa jälkeen valitaa kamalista naisita jotka ei anna pi-paria betaressuille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, osuin kuvaukseen sittenkin. Kerrankin "tasokas" ei tarkoittanut sitä akateemisesta tutkinnosta alkavaa tuttua mantraa.
Olen silti rehellinen. Koska lapsia ei siis olla hankkimassa eikä mies saa olla "äidin" tarpeessa, perustuu suhde haluun olla yhdessä. Silloin vaakakupissa painaa enemmän sirkushuvit kuin leipä.
Itseäni kiinnostaa seuraavat asiat:
Asiat suurin piirtein kunnossa. Talous ja elämä muutenkin. Jos asut yksiössä vuokralla ja teet pätkätöitä, ihan ok. Jos alkoholisoitunut exä nukkuu rappukäytävässä ja soittelet paniikissa mistä rahat että lapset pääsevät kouluun, ei ok.
= kanssasi kotona tehtävien töiden määrä ei lisäänny, vaan vähenee kun on kaksi ihmistä hoitamassa. En ole sinun nikkaroija-remppaaja-työmiehesi.
Olet kiinnostunut muustakin kuin arjesta. Kyllä, just niistä asioista jotka on turhia ja joista ei ole mitään hyötyä. Vaikka siitä kuinka universumi syntyi. En aio keskustella romanttisella illallisella kanssasi keittiön tapetoinnista.
Vartalo. Tuon ikäisillä massa siirtyy reisistä ja peffasta vatsaan ja vyötärölle. Mummovartalo ei sytytä. Ei yhtään. Tykkään eri pituisista ja kokoisistakin, mutta jonkinlainen naisellinen malli on oltava että kiinnostaa seksuaalisesti.
Niin ja jos haluat kunnossa olevan miehen, se haluaa seksiä. Eikä sellaista jossa sinä makaat ja mies hoitaa hommat, vaan semmoista jossa olet aktiivisesti mukana. Ja jossa kokeillaan kaikenlaista.
Jos kuulostaa liiaksi teiniromanssilta ja kirjoittajan pitäisi kasvaa aikuiseksi, katse siirtyy nuorempiin. Monella muullakin miehellä.
Saa alapeukuttaa. Lupaan ens kerralla kerta totuuden sijaan sen mitä haluatte kuulla.
t. 42v, edellinen treffi 28v.Muuten hyvä, mutta jos sä olet koko elämäsi ajan ollut kiinnostunut syvällisistä aiheista, miten voit kokea 14 vuotta itseäsi nuoremman ihmisen tasaveroisena keskustelukumppanina? Oman kokemuksen mukaan juuri tässä asiassa on huikeita eroja ihmisten välillä, jotka riippuvat nimenomaan iästä silloin kun puhutaan porukasta joka on älynlahjoiltaan ja kiinnostukseltaan lähtökohtaisesti ns. korkeatasoista. Itsellä oli vaikeuksia löytää oman ikäisistänikään sellaisia, joille ei tarvinnut jokaista konseptia ja teoriaa referoida alkeista lähtien. Onneksi lopulta löytyi tyyppi, joka pystyy minullekin opettamaan jotain, eikä ainoastaan toisin päin. Jo viisi vuotta nuoremmissa oli 100% täysin toivottomia tapauksia (tämän piirteen osalta), vaikka monesta varmasti vuosien myötä tuleekin mielenkiintoisia tyyppejä (ja oman ikäisilleen ovat sitä varmasti jo nyt).
Oletko sä herännyt miettimään juttuja vasta 15 vuotta normaalia myöhemmin, vai miten selität että sulle riittää noin paljon nuorempi nainen? (Sulla vaikuttaa tekstisi perusteella myös olevan aika kyyninen asenne, ihan kuin et olisi koskaan tavannut esim. seksistä pitävää naista ja pitäisit meitä jonain satuolentoina.)
t. 11
Omien kokemusten perusteella tuo on myytti. Suuri osa tuntemistani ihmisistä on enemmänkin taantunut iän myötä tuossa asiassa. Pohdinnan ja unelmoinnin tilalle on tullut arkijutut, työjutut, koulutusjutut, jne. Keskustelu voi ollakin "älyllisempää" ja "tasokkaampaa", mutta se ei ole ensisijaisesti mitä tässä haen.
En siis tarkoittanut tuolla mitään yliopiston pääsykoekirjan korkeatasoista ja täysin korrektia referointia illanistujaisissa.
Ymmärrätkö ollenkaan mitä tarkoitan? Tämä on enemmän asennekysymys.
Olen tavannut seksistä pitäviä naisia, mutta myös sellaisia jotka eivät siitä pidä. Väittäisin että nelikymppisissä on jälkimmäisiä enemmän kuin parikymppisissä. Kaikki ei ole niitä himokkaita "puumia" (eli mun ikäisiäni, heh).Hmm, ja siis ratkaiset ko. ongelman ottamalla naisen, jolla tuo kertomasi muutos tapahtuu vasta 5-10 vuoden kuluttua, sen sijaan että etisit omasta ikäluokastasi sen, joka poikkeaa massasta ja uskaltaa edelleen haaveilla - ts. joka todennäköisemmin säilyykin tällaisena? Ja vaihdat siis aina 5-10 vuoden välein nuorempaan? Mites sitten kun sulla alkaa olla 70 mittarissa, vieläkö löytyy sellainen fiksu ja rahasta piittaamaton 28-vuotias rinnalle?
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Tuntemani fiksut miehet karttavat huomattavasti nuorempia naisia parhaansa mukaan, ja siihen heillä on mielestäni kyllä ihan hyvät syyt.
(En tarkoittanut hyvällä keskustelulla mitään akateemisella knoppitiedolla briljeeraamista sosiaalisessa tilanteessa, vaan sitä että keskustelu kahden kesken sujuu ilman että pitää käydä ensin läpi miljoona "Joo, minäkin ajattelin noin nuorempana, mutta sitten opin että XYZ" -tyyppistä selitystä, tai vastailla kysymyksiin siitä, mitä mikäkin puheessa vilahteleva käsite tai ajatussuuntaus tarkoittaa.)
t. 11
Asiallinen kysymys.
Kirjoitinkin jo aikaisemmin lähestyneeni ensin oman ikäisiäni. Harmi kyllä, harva oman ikäinen on kiinnostava, ja ne jotka ovat, vaikuttavat olevan haluttomia pariutumaan - tai minun veikkaukseni mukaan eivät laske rimaa verrattuna siihen millaisia heidän exänsä olivat.
Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähestyä nuorempia. Ei auttanut sekään, kolmekymppisissä oli lähes pelkkiä elämänrakentajia joilla pyöri mielessä asumuksen upgreidaaminen parempaan ja se millaisia suunnitelmia minulla oli "elämässä eteenpäin menemisen" (=rahan tienaamisen) suhteen.
No, sitten otin riskin itseni nolaamisesta ja laajensin ikähaitaria. Onneksi.
Mitä tulee viimeiseen pointtiisi, noita tilanteita tulee varmasti kun nuori idealisti ja urautunut arki-ihminen kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
No tässä olis yks mies 45v vailla parisuhdetta, ei ylipainoa, kohtuu varakas (ei kuitenkaan rikas), hyvä ammatti, akateeminen loppututkinto, kielitaitoinen, useita vuosia ulkomailla töissä, matkustelusta kiinnostunut, harrastuksia, oma talo hki jne jne olen kyllä 173cm "lyhyt" joten ehkä se selittää mun parisuteen puutteen.
Ai niin lapsia on kaksi poika17v tyttö 14v ja lisää ei tule.
Aivan sivusta: jos mies on yli 170 cm, ei pituutta/lyhyttä ole tarvis edes mainita. Sitä on ”tarpeeksi”, ottaen huomioon, että suurin osa suomalaisista naisista on abouttia 165 cm.
N45
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki misogynistit palstalla, jotka huutelette kuinka 40v mies ei halua 40v naista! Tähän mennessä on ilmoitautunut jo 5 kiinnostunutta miestä Ap:lle, joten eiköhän hän vielä elämässään tule mielekkään parisuhteen löytämään, samoin kuin nämä asialliset miehet myös.
Toisin kuin te rakkaat naisvihaajat jotka jaksatte päivä toisensa jälkeen valitaa kamalista naisita jotka ei anna pi-paria betaressuille:)
Ihan turhaan suollat miesvihaasi ja vässykkämiesten sheimaamista tähän ketjuun.
Vastaajat ovat sanoneet moneen kertaan että kyllä 40v naiselle löytyy kumppaneita jos on itse ok tapaus (riittävän naisellinen ulkonäkö, kiva luonne, asiat suurin piirtein järjestyksessä, siinä top 3) ja asettaa kriteerit miehelle realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan. Tämä on ollut hyvin valaiseva ketju. Kun jopa vauvapalstalta löytyy näin monta varteenotettavaa ehdokasta, niin varmasti niitä löytyy seuranhakupalveluista paljon enemmän. Samalla on tullut tutuksi naisvihaajien sielunmaisema. Osaanpa vältellä näitä reppanoita jatkossa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä olis yks mies 45v vailla parisuhdetta, ei ylipainoa, kohtuu varakas (ei kuitenkaan rikas), hyvä ammatti, akateeminen loppututkinto, kielitaitoinen, useita vuosia ulkomailla töissä, matkustelusta kiinnostunut, harrastuksia, oma talo hki jne jne olen kyllä 173cm "lyhyt" joten ehkä se selittää mun parisuteen puutteen.
Aivan sivusta: jos mies on yli 170 cm, ei pituutta/lyhyttä ole tarvis edes mainita. Sitä on ”tarpeeksi”, ottaen huomioon, että suurin osa suomalaisista naisista on abouttia 165 cm.
N45
Itse asiassa se tarvii mainita.
Palstallahan oli se pituusgallup. Keskimäärin toivepituus miehelle oli 185cm (naiselle 166cm), ja aivan ehdoton dealbreaker-raja 172cm.
Tuollaisten asioiden takia miehetkään ei koe huonoa omaatuntoa jos asettavat ikärajan huomattavasti omaa ikäänsä alemmas, tai jos haluavat tsekata BMI:n, vyötärö-lantiosuhteen tai pepun pyöreyden ennen kuin päättävät pääseekö nainen "jatkoon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan. Tämä on ollut hyvin valaiseva ketju. Kun jopa vauvapalstalta löytyy näin monta varteenotettavaa ehdokasta, niin varmasti niitä löytyy seuranhakupalveluista paljon enemmän. Samalla on tullut tutuksi naisvihaajien sielunmaisema. Osaanpa vältellä näitä reppanoita jatkossa. ap
Jos olet ulkonäöllisesti ikäiseksesi hyvässä kuosissa ja kriteerisi ovat noinkin maltilliset (lyhyt ja pienituloinen mies käy), niin varmasti löytyy.
- mielikuvitusmaailmamies
En kyllä ole koskaan kuullut, että joku mies - oli tasokas eli ei - haluaisi jotenkin erityisesti lapsia..
Voi toki vapaaehtoisesti monikin osallistua hoitamiseen - mutta että aktiivisesti olisi lapsia haluaisi tehdä; en usko.
M56
Voidaan sopia yhteen... kirjoitti:
Nieletkö?
Niin; ja saako panna b-rappuun ?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ovat kiinnostuneet vain sellaiset nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole lapsia ja haluavat perustaa perheen. Omat lapseni ovat jo teini-ikäisiä, enkä halua enempää lapsia. Se ei häiritse minua, jos miehellä on ennestään jo isompia lapsia.
Tasokkaalla tarkoitan miestä, jonka asiat ovat kunnossa. Pärjää omillaan, on pitänyt huolta itsestään, ei omaa suuria paheita, eikä ole moniongelmainen.
Miksi miehellä ei tule olla lapsia, mutta sinulla on. Nyt kottarainen vähän rajaa noihin mielikuviin. Tollaset miehet ottaa mielummin sinua 10-15v nuoremmankin.
Herää nyt.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole koskaan kuullut, että joku mies - oli tasokas eli ei - haluaisi jotenkin erityisesti lapsia..
Voi toki vapaaehtoisesti monikin osallistua hoitamiseen - mutta että aktiivisesti olisi lapsia haluaisi tehdä; en usko.M56
Et ole oikeasti tuohon ikään mennessä kuullut kenenkään miehen haluavan itselleen biologisia lapsia? Haluatko kertoa hiukkasen elinympäristöstäsi? Aloita planeetasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki vapaaehtoisesti monikin osallistua hoitamiseen - mutta että aktiivisesti olisi lapsia haluaisi tehdä; en usko.M56
Et ole oikeasti tuohon ikään mennessä kuullut kenenkään miehen haluavan itselleen biologisia lapsia? Haluatko kertoa hiukkasen elinympäristöstäsi? Aloita planeetasta.
"Biologisia lapsia"..
No vielä vähemmän olen kuullut, että joku haluaisi robotti- tai bittilapsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?
Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa kaikin puolin? Voisitko tarkentaa. ap
Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?
Minä ottaisin sinut heti mutta kun en ole tuo alottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Palstallahan oli se pituusgallup. Keskimäärin toivepituus miehelle oli 185cm (naiselle 166cm), ja aivan ehdoton dealbreaker-raja 172cm.
Tuollaisten asioiden takia miehetkään ei koe huonoa omaatuntoa jos asettavat ikärajan huomattavasti omaa ikäänsä alemmas, tai jos haluavat tsekata BMI:n, vyötärö-lantiosuhteen tai pepun pyöreyden ennen kuin päättävät pääseekö nainen "jatkoon".
Mitä lyhyempi nainen, sen tärkeämpää on miehenpituus.
Minä olen 180cm ja vamoni on 174cm.
Aiempi seurustelusuhteeni olu 172cm.
Pitkillä naisilla on jo monia korkeampaa ajattelua vaativia vaatimuksia mieheltä, kuin pituus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
185 cm on ihan liian pitkä tällaiselle 166 cm pituiselle naiselle. Alle 180 cm on ideaalipituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
185 cm on ihan liian pitkä tällaiselle 166 cm pituiselle naiselle. Alle 180 cm on ideaalipituinen.
Yksittäistapaus, ei saa yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehellä ei tule olla lapsia, mutta sinulla on. Nyt kottarainen vähän rajaa noihin mielikuviin. Tollaset miehet ottaa mielummin sinua 10-15v nuoremmankin.
Herää nyt.
Luetun ymmärtämisessä taas vaikeuksia? Ensimmäisessä kappaleessa sanoin, että miehellä saa olla lapsia. Se olisi jopa suotavaa, jotta miehen lapsihaave ei tule suhteessa ongelmaksi. ap
ihanainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?
Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa kaikin puolin? Voisitko tarkentaa. ap
Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?
Minä ottaisin sinut heti mutta kun en ole tuo alottaja.
Tuo oli feikkimies. Ei vastannut sähköpostiin, vaikka esitti täällä innokasta. ap
Sopisit raameihini, vaikka en odota mieheltä akateemisuutta, enkä anna erityistä painoarvoa matkustushalukkuudelle. Pituus on hyvä ja lapsetkin jo sopivan vanhoja. ap