Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy yli 40 v tasokkaita miehiä, jotka eivät enää halua lapsia?

Vierailija
21.10.2018 |

Minusta ovat kiinnostuneet vain sellaiset nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole lapsia ja haluavat perustaa perheen. Omat lapseni ovat jo teini-ikäisiä, enkä halua enempää lapsia. Se ei häiritse minua, jos miehellä on ennestään jo isompia lapsia.

Tasokkaalla tarkoitan miestä, jonka asiat ovat kunnossa. Pärjää omillaan, on pitänyt huolta itsestään, ei omaa suuria paheita, eikä ole moniongelmainen.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas yllättävää ettei ap: lle löydy tasokasta nelikymppistä miestä:D Kyllä jos on tasokas niin ne miehet katselee 25-35v . Mimmejä ja usein myös saavat sellaisen.

Tämä aloituskin on yksi todiste siitä mutta eihän naiset sitä halua myöntää vaan syyn täytyy löytyä jostain muualta.

Vierailija
82/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Sanoisin että tuon ikäiset miehet katsovat lapsettomia ja 10v nuorempia naisia.

Totta. 40v miehellä on vielä se 10v aikaa perustaa perhettä, kun vain löytyy vähän nuorempi nainen. Jos tuon ikäisenä haluaa vielä perhettä, niin täysin ymmärrettävää. Ja nyt alapeukkuja.

Siinä toinen urvelo, joka ei tajua, että nyt puhutaan miehistä, jotka eivät halua perustaa perhettä.

No kannattaisiko 40 vuotiaan naisen katsella itseään hieman vanhempia miehiä niin saattaisi löytyä seuraa. 40v mies ei halua 40v naista.

Ei kannata, ennemmin nuorempaa. Jostain syystä monella nelikymppisellä on todella paljon vientiä 5-10 vuotta nuorempien joukossa. Varmaan ne tasokkaat nelikymppiset vie niiden naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Totta. 40v miehellä on vielä se 10v aikaa perustaa perhettä, kun vain löytyy vähän nuorempi nainen. Jos tuon ikäisenä haluaa vielä perhettä, niin täysin ymmärrettävää. Ja nyt alapeukkuja.

Siinä toinen urvelo, joka ei tajua, että nyt puhutaan miehistä, jotka eivät halua perustaa perhettä.

No kannattaisiko 40 vuotiaan naisen katsella itseään hieman vanhempia miehiä niin saattaisi löytyä seuraa. 40v mies ei halua 40v naista.

Ei kannata, ennemmin nuorempaa. Jostain syystä monella nelikymppisellä on todella paljon vientiä 5-10 vuotta nuorempien joukossa. Varmaan ne tasokkaat nelikymppiset vie niiden naiset?

On kyllä. Koska nelikymppisiltä halutaan seksiä, ja nelikymppistä on helkkaristi helpompaa lähestyä kuin nuorempia naisia.

Munkin tuntema nelikymppinen melko tavallinen ja vähän ylipainoinen eronnut perheenäiti sai Tinderissä heti pommituksen <30v ammattifutareilta, komistuksilta, johtajilta ja sies keltä.

Vaan mitäs luulet, kuinka moni noista halusi muuta kuin hyvät kyydit milffiltä?

Vierailija
84/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas yllättävää ettei ap: lle löydy tasokasta nelikymppistä miestä:D Kyllä jos on tasokas niin ne miehet katselee 25-35v . Mimmejä ja usein myös saavat sellaisen.

Tämä aloituskin on yksi todiste siitä mutta eihän naiset sitä halua myöntää vaan syyn täytyy löytyä jostain muualta.

Tasokkaat miehet pysyttelevät oman tasoisessaan seurassa. Sinä puhut nyt ihan jostain muusta miestyypistä.

Vierailija
85/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

On kyllä. Koska nelikymppisiltä halutaan seksiä, ja nelikymppistä on helkkaristi helpompaa lähestyä kuin nuorempia naisia.

Munkin tuntema nelikymppinen melko tavallinen ja vähän ylipainoinen eronnut perheenäiti sai Tinderissä heti pommituksen <30v ammattifutareilta, komistuksilta, johtajilta ja sies keltä.

Tuttavapiirissäni on monta pitkää parisuhdetta, jossa mies on nuorempi osapuoli. Millä kivikaudella oikein elät?

Vierailija
86/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Lienee retorinen kysymys, johon en vaivaudu vastaamaan. Itsehän olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa itseäni 5 vuotta nuoremman kanssa, joten meitäkin löytyy. Itse tosin tinderissä ollessani en tykännyt niistä ammattifutareista, lentäjistä, malleista jne koska toki ymmärsin pelin hengen. Onneksi ihan tavallisiakin miehiä löytyy meille ihan tavallisille naisille. Parhaimmillaan siitä voi jopa syntyä jotain hienoa.

Vierailija
87/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palstan 40v naiset ovat ainakin saaneet sen pitkän, tumman ja komean menestyneen 35v alfamiehen.

No ei kun katselemaan sellaisia sitten.

"Olen tavallisesta arjesta nauttiva tavallinen 40+ nainen ja etsin tasokasta miestä, en ole kiinnostunut irtosuhteista tai FWB-suhteista". Ikähaarukaksi 30-35v. Jos kerran vientiä riittää.

Vierailija
88/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista olkiukkoilua kun ihan tavallisesta tulee palstamiehen mielessä pitkä, tumma ja komea menestynyt alfamies.

Miksi en yllättynyt.

Vierailija
89/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin tasokkaan miehen pitäisi huolia joku yh-äiti? Jos ei halua omia lapsia, ei varmaankaan halua kenenkään toisenkaan lapsia.

Mitä väliä niillä lapsilla enää siinä vaiheessa on kun ovat aikuisia tai lähes aikuisia. 

Ne aikuiset lapset tuppaa tekemään omia lapsia. Miten tähän yhtälöön sopii ihminen joka ei esim halua koskaan kotiinsa lapsivieraita?

Ja ylipäätään ajatusmaailma ihmisellä joka on halunnut lapsia, on erilainen kuin sellaisella joka ei halua. En voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa joka on nähnyt lisääntymisen hyvänä ajatuksena, oli ne lapset sitten minkä ikäisiä tahansa, tai vaikka jos ihminen olisi jäänyt tahtomattaan lapsettomaksikin.

Vierailija
90/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista olkiukkoilua kun ihan tavallisesta tulee palstamiehen mielessä pitkä, tumma ja komea menestynyt alfamies.

Miksi en yllättynyt.

Koska olet rehevä kouvolatukkainen mature, siksi :)

Vierailija
91/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en yllättynyt.

Koska olet rehevä kouvolatukkainen mature, siksi :)

Säälittävää, jopa ulilta.

Vierailija
92/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täältä löytyy :)

Lapsia ei haluta eikä tule vaikka haluttais, piuhat on poikki

T: yh-iskä

Vierailija
93/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Luuletko, että on mukavaa olla 65 vuotiaana eläkeiläisvaarina teiniangstia potevien lasten isä? Eikä ole lapsillekaan mukavaa, kun heillä on parikymppisenä haudan partaalla oleva vanhus isänä, jota kaikki luulevat isovanhemmaksi.

Juu ei sovi av mamman ajatusmaailmaan. Pressat, julkkikset, poliitikot ja rokkarit on erikseen kun ne ei ole tavan ihmisiä muutenkaan.

Ps. Jokainen meistä on ihan koko ajan haudan partaalla. Sinäkin.

Vierailija
94/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, osuin kuvaukseen sittenkin. Kerrankin "tasokas" ei tarkoittanut sitä akateemisesta tutkinnosta alkavaa tuttua mantraa.

Olen silti rehellinen. Koska lapsia ei siis olla hankkimassa eikä mies saa olla "äidin" tarpeessa, perustuu suhde haluun olla yhdessä. Silloin vaakakupissa painaa enemmän sirkushuvit kuin leipä.

Itseäni kiinnostaa seuraavat asiat:

Asiat suurin piirtein kunnossa. Talous ja elämä muutenkin. Jos asut yksiössä vuokralla ja teet pätkätöitä, ihan ok. Jos alkoholisoitunut exä nukkuu rappukäytävässä ja soittelet paniikissa mistä rahat että lapset pääsevät kouluun, ei ok.

= kanssasi kotona tehtävien töiden määrä ei lisäänny, vaan vähenee kun on kaksi ihmistä hoitamassa. En ole sinun nikkaroija-remppaaja-työmiehesi.
Olet kiinnostunut muustakin kuin arjesta. Kyllä, just niistä asioista jotka on turhia ja joista ei ole mitään hyötyä. Vaikka siitä kuinka universumi syntyi. En aio keskustella romanttisella illallisella kanssasi keittiön tapetoinnista.

Vartalo. Tuon ikäisillä massa siirtyy reisistä ja peffasta vatsaan ja vyötärölle. Mummovartalo ei sytytä. Ei yhtään. Tykkään eri pituisista ja kokoisistakin, mutta jonkinlainen naisellinen malli on oltava että kiinnostaa seksuaalisesti.

Niin ja jos haluat kunnossa olevan miehen, se haluaa seksiä. Eikä sellaista jossa sinä makaat ja mies hoitaa hommat, vaan semmoista jossa olet aktiivisesti mukana. Ja jossa kokeillaan kaikenlaista.

Jos kuulostaa liiaksi teiniromanssilta ja kirjoittajan pitäisi kasvaa aikuiseksi, katse siirtyy nuorempiin. Monella muullakin miehellä.

Saa alapeukuttaa. Lupaan ens kerralla kerta totuuden sijaan sen mitä haluatte kuulla.

t. 42v, edellinen treffi 28v.

Muuten hyvä, mutta jos sä olet koko elämäsi ajan ollut kiinnostunut syvällisistä aiheista, miten voit kokea 14 vuotta itseäsi nuoremman ihmisen tasaveroisena keskustelukumppanina? Oman kokemuksen mukaan juuri tässä asiassa on huikeita eroja ihmisten välillä, jotka riippuvat nimenomaan iästä silloin kun puhutaan porukasta joka on älynlahjoiltaan ja kiinnostukseltaan lähtökohtaisesti ns. korkeatasoista. Itsellä oli vaikeuksia löytää oman ikäisistänikään sellaisia, joille ei tarvinnut jokaista konseptia ja teoriaa referoida alkeista lähtien. Onneksi lopulta löytyi tyyppi, joka pystyy minullekin opettamaan jotain, eikä ainoastaan toisin päin. Jo viisi vuotta nuoremmissa oli 100% täysin toivottomia tapauksia (tämän piirteen osalta), vaikka monesta varmasti vuosien myötä tuleekin mielenkiintoisia tyyppejä (ja oman ikäisilleen ovat sitä varmasti jo nyt).

Oletko sä herännyt miettimään juttuja vasta 15 vuotta normaalia myöhemmin, vai miten selität että sulle riittää noin paljon nuorempi nainen? (Sulla vaikuttaa tekstisi perusteella myös olevan aika kyyninen asenne, ihan kuin et olisi koskaan tavannut esim. seksistä pitävää naista ja pitäisit meitä jonain satuolentoina.)

t. 11

Omien kokemusten perusteella tuo on myytti. Suuri osa tuntemistani ihmisistä on enemmänkin taantunut iän myötä tuossa asiassa. Pohdinnan ja unelmoinnin tilalle on tullut arkijutut, työjutut, koulutusjutut, jne. Keskustelu voi ollakin "älyllisempää" ja "tasokkaampaa", mutta se ei ole ensisijaisesti mitä tässä haen.

En siis tarkoittanut tuolla mitään yliopiston pääsykoekirjan korkeatasoista ja täysin korrektia referointia illanistujaisissa.

Ymmärrätkö ollenkaan mitä tarkoitan? Tämä on enemmän asennekysymys.

Olen tavannut seksistä pitäviä naisia, mutta myös sellaisia jotka eivät siitä pidä. Väittäisin että nelikymppisissä on jälkimmäisiä enemmän kuin parikymppisissä. Kaikki ei ole niitä himokkaita "puumia" (eli mun ikäisiäni, heh).

Hmm, ja siis ratkaiset ko. ongelman ottamalla naisen, jolla tuo kertomasi muutos tapahtuu vasta 5-10 vuoden kuluttua, sen sijaan että etisit omasta ikäluokastasi sen, joka poikkeaa massasta ja uskaltaa edelleen haaveilla - ts. joka todennäköisemmin säilyykin tällaisena? Ja vaihdat siis aina 5-10 vuoden välein nuorempaan? Mites sitten kun sulla alkaa olla 70 mittarissa, vieläkö löytyy sellainen fiksu ja rahasta piittaamaton 28-vuotias rinnalle?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Tuntemani fiksut miehet karttavat huomattavasti nuorempia naisia parhaansa mukaan, ja siihen heillä on mielestäni kyllä ihan hyvät syyt.

(En tarkoittanut hyvällä keskustelulla mitään akateemisella knoppitiedolla briljeeraamista sosiaalisessa tilanteessa, vaan sitä että keskustelu kahden kesken sujuu ilman että pitää käydä ensin läpi miljoona "Joo, minäkin ajattelin noin nuorempana, mutta sitten opin että XYZ" -tyyppistä selitystä, tai vastailla kysymyksiin siitä, mitä mikäkin puheessa vilahteleva käsite tai ajatussuuntaus tarkoittaa.)

t. 11

Vierailija
95/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep täältä löytyy :)

Lapsia ei haluta eikä tule vaikka haluttais, piuhat on poikki

T: yh-iskä

Jossakin teitä etsimiäni siis lymyilee, mutta minulle on jäänyt vielä epäselväksi, mistä kannattaa lähteä etsimään. ap

Vierailija
96/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa harrastuksista. Tosin moni 40-vuotias eronnut iskä haluaa viettää sinkkuelämää. Ehkä vähän vanhempia miehiä jo kiinnostaa uusi suhde

Ei ole tullut vastaan harrastuksissakaan muita kuin näitä nuorempia lapsettomia miehiä. Mies saa minun puolestani olla viisikymppinenkin, kunhan arvot ja tavoitteet ovat samat kuin itselläni. ap

Tällä olisi yksi viisikymppinen, joka ei enää halua lapsia, kun niitä on jo kolme edellisestä liitosta.

Vierailija
97/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Tinderistä tasokkaan lapsettoman vela-miehen noin nelikymppisenä. Aika tehokkaasti sitä käytin ennen kuin osui kohdalle. Jonkin verran oli lapsettomia, minua nuorempia miehiä, jotka väittivät etteivät halua lapsia, mutta joiden kohdalla en pystynyt uskomaan siihen ettei mieli vielä muutu. Lapsia jo saaneet miehet puolestaan ohitin, koska en halunnut kolmanneksi, neljänneksi tai viidenneksi pyöräksi vaan haluan olla miehelleni se tärkein ihminen maailmassa.

Muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että kannattaa olla aktiivinen ja tapailla paljon erilaisia ihmisiä. Tinderissä auttaa, jos on informatiivinen profiiliteksti. Sieltä se sopivakin sitten tulee vastaan.

Upea kommentti. Minua on pidetty itsekkäänä, kun en halua ”lapsellista” miestä - mieluiten ei edes niitä aikuisia lapsia. Olen saanut kokea lapsissan raskaasti roikkuvan ihmisen, ja sellainen ei totta tosiaankaan enää kiinnosta. Minulle tärkeintä on juurikin olla se ykkönen, kuten myös saada toiselta sen fiiliksen, että haluaa minun omistautuvan suhteelle. Ei olla enää nuoria, maailma on ”nähty” siltä osin.

Yleistät nyt kokemuksesi aika pienellä otannalla. Muutenkin kuulostat hankalalta tapaukselta kun sysäät vastuuta omasta eponnistumisestasi muiden niskoille. Ei me tasokkaat miehet edes haluta tuntea tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
98/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Tinderistä tasokkaan lapsettoman vela-miehen noin nelikymppisenä. Aika tehokkaasti sitä käytin ennen kuin osui kohdalle. Jonkin verran oli lapsettomia, minua nuorempia miehiä, jotka väittivät etteivät halua lapsia, mutta joiden kohdalla en pystynyt uskomaan siihen ettei mieli vielä muutu. Lapsia jo saaneet miehet puolestaan ohitin, koska en halunnut kolmanneksi, neljänneksi tai viidenneksi pyöräksi vaan haluan olla miehelleni se tärkein ihminen maailmassa.

Muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että kannattaa olla aktiivinen ja tapailla paljon erilaisia ihmisiä. Tinderissä auttaa, jos on informatiivinen profiiliteksti. Sieltä se sopivakin sitten tulee vastaan.

Upea kommentti. Minua on pidetty itsekkäänä, kun en halua ”lapsellista” miestä - mieluiten ei edes niitä aikuisia lapsia. Olen saanut kokea lapsissan raskaasti roikkuvan ihmisen, ja sellainen ei totta tosiaankaan enää kiinnosta. Minulle tärkeintä on juurikin olla se ykkönen, kuten myös saada toiselta sen fiiliksen, että haluaa minun omistautuvan suhteelle. Ei olla enää nuoria, maailma on ”nähty” siltä osin.

Yleistät nyt kokemuksesi aika pienellä otannalla. Muutenkin kuulostat hankalalta tapaukselta kun sysäät vastuuta omasta eponnistumisestasi muiden niskoille. Ei me tasokkaat miehet edes haluta tuntea tuollaisia ihmisiä.

Kommentistasi päätellen olet tasokkaasta kaukana.

Vierailija
99/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😁😁😁

Ja elarit rästissä, vaippaperseet roikkuu lahkeissa ja ex-kirkuu 24/7. ”Teidät” tiedetään.

Vierailija
100/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä olis yks mies 45v vailla parisuhdetta, ei ylipainoa, kohtuu varakas (ei kuitenkaan rikas), hyvä ammatti, akateeminen loppututkinto, kielitaitoinen, useita vuosia ulkomailla töissä, matkustelusta kiinnostunut, harrastuksia, oma talo hki jne jne olen kyllä 173cm "lyhyt" joten ehkä se selittää mun parisuteen puutteen.

Ai niin lapsia on kaksi poika17v tyttö 14v ja lisää ei tule.