Joku pieree Onni-bussissa
Olen matkalla Jyväskylästä Helsinkiin ja edessä istuva nainen päästelee kauheita kananmunapieruja. Uskallanko huomauttaa asiasta?
Kommentit (17)
Sano sille, että onko tullu paskat housuun, kannattais käydä vessassa.
Vedä sisääs vaan ei siinä tikkuja ole sanottiin mullekkin joskus.
Minäkin kerran pierin Seinäjoki-Helsinki välin.
Vähän piti jarrutella ja varoa kovaa ääntä.
Ilta lähestyy ja aloitukset "paranevat".
Vaihda istumapaikkaa ja pyydä kuljettajaa säätämään ilmastointia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kerran pierin Seinäjoki-Helsinki välin.
Vähän piti jarrutella ja varoa kovaa ääntä.
Kovaääniset ei usein haise, pelkkä metaaniräjähdys. Kuumat tsuhnut on hiljaisi, mutta pieruista pahimpia kananmunarikkilöyhäyksiä.
Pieru, se eilinen hahmo, on yllättänyt sinut.
Hiljaiset agenttipierut on pahimpia.
nolaa se jotenkin. sanot niin että muutkin kuulee, että miks piereskelet siinä?
Vierailija kirjoitti:
nolaa se jotenkin. sanot niin että muutkin kuulee, että miks piereskelet siinä?
En kehtaa, kun se nukkuu tai ainakin on nukkuvinaan.
ap
Olen itse huomannut saman. Pari vuotta sitten, kun ei vielä tarvinut paikkalippua onnibussiin päätin ensimmäistä kertaa mennä yläkertaan, mutta ei siellä pystynyt olemaan, kun joku koko ajan piereskeli ja siirryin alakertaan. Olen huomannut myös muissa busseissa, ettå joku jatkuvasti piereskelee, joskus matkustaja ja joskus kuski. Ihmettelen, että miten kehtaa? Hengitän jonkin aikaa suun kautta ja, kun haju hälvennyt ja uskallan taas hengittää nenän kautta, hetken kuluttua alkaa taas haista!
Jos se onkin joku muu kuin edessäsi istuva. Tommonen munapierulöyhkä leviää bussissa koko tilaan. Kysy kovalla äänellä: Kuka täällä mätänee?!!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut saman. Pari vuotta sitten, kun ei vielä tarvinut paikkalippua onnibussiin päätin ensimmäistä kertaa mennä yläkertaan, mutta ei siellä pystynyt olemaan, kun joku koko ajan piereskeli ja siirryin alakertaan. Olen huomannut myös muissa busseissa, ettå joku jatkuvasti piereskelee, joskus matkustaja ja joskus kuski. Ihmettelen, että miten kehtaa? Hengitän jonkin aikaa suun kautta ja, kun haju hälvennyt ja uskallan taas hengittää nenän kautta, hetken kuluttua alkaa taas haista!
Ehkä ilmavaivainen ajattelee, että kun laskee paukun pehmeän penkin läpi, niin se suodattuu hajuttomaksi. Tosiasiassahan haju vain siirtyy takana istujan nenään. Sama ilmiö esiintyy myös lentokoneessa. Vaikka kuinka paukuttelee, niin omaan nenään ei haise mikään.
Jos joku pierisi koko matkan, niin takuulla nostaisin äläkän.
Urjalan makeistukussa oli kerran nuori pariskunta. Ahdas kauppa. Mies oli hyllyjen välissä ja luuli vissiin, ettei hänen paukkunsa haise. Hirveä käry.
Tuon jälkeen päätin että hienotunteisuus loppuu nyt.
Yök tosi ällöttävää. Varmaan muutkin haistaa.