Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyy yli 40 v tasokkaita miehiä, jotka eivät enää halua lapsia?

Vierailija
21.10.2018 |

Minusta ovat kiinnostuneet vain sellaiset nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole lapsia ja haluavat perustaa perheen. Omat lapseni ovat jo teini-ikäisiä, enkä halua enempää lapsia. Se ei häiritse minua, jos miehellä on ennestään jo isompia lapsia.

Tasokkaalla tarkoitan miestä, jonka asiat ovat kunnossa. Pärjää omillaan, on pitänyt huolta itsestään, ei omaa suuria paheita, eikä ole moniongelmainen.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Tinderistä tasokkaan lapsettoman vela-miehen noin nelikymppisenä. Aika tehokkaasti sitä käytin ennen kuin osui kohdalle. Jonkin verran oli lapsettomia, minua nuorempia miehiä, jotka väittivät etteivät halua lapsia, mutta joiden kohdalla en pystynyt uskomaan siihen ettei mieli vielä muutu. Lapsia jo saaneet miehet puolestaan ohitin, koska en halunnut kolmanneksi, neljänneksi tai viidenneksi pyöräksi vaan haluan olla miehelleni se tärkein ihminen maailmassa.

Muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että kannattaa olla aktiivinen ja tapailla paljon erilaisia ihmisiä. Tinderissä auttaa, jos on informatiivinen profiiliteksti. Sieltä se sopivakin sitten tulee vastaan.

Upea kommentti. Minua on pidetty itsekkäänä, kun en halua ”lapsellista” miestä - mieluiten ei edes niitä aikuisia lapsia. Olen saanut kokea lapsissan raskaasti roikkuvan ihmisen, ja sellainen ei totta tosiaankaan enää kiinnosta. Minulle tärkeintä on juurikin olla se ykkönen, kuten myös saada toiselta sen fiiliksen, että haluaa minun omistautuvan suhteelle. Ei olla enää nuoria, maailma on ”nähty” siltä osin.

Vierailija
22/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteista.

Alimman tuloviidenneksen miehistä lähes puolet on ilman naista. Ylimmän tuloviidenneksen miehissä sinkkuja ei ole juuri ollenkaan, ja ne harvat jotka sinkkuilevat, tuskin haluavat parisuhdetta.

Miten tasokas olet itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?

Vierailija
24/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Sanoisin että tuon ikäiset miehet katsovat lapsettomia ja 10v nuorempia naisia.

Ihan ovat minua lähestyneet, mutta näillä on ollut haaveissa saada lapsia. ap

Vierailija
25/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Parisuhteista.

Alimman tuloviidenneksen miehistä lähes puolet on ilman naista. Ylimmän tuloviidenneksen miehissä sinkkuja ei ole juuri ollenkaan, ja ne harvat jotka sinkkuilevat, tuskin haluavat parisuhdetta.

Miten tasokas olet itse?

Minua ei haittaa, jos mies kuuluu alimpaa tuloviidennekseen, kunhan pärjää omillaan. Minulle riittää oikein hyvin oman tasoiseni mies (tosin koulutuksen suhteen olen valmis laskemaan rimaa), en ole kurkottelemassa kuuseen, mutta ei ole tarvetta tyytyä mihinkään luuseriinkaan. ap

Vierailija
26/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis yksi 41 v ehdokas. Olen eronnut ja lapseton, mutta lapset ei mikään välttämättömyys, tulen omillani toimeen hyvin ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Missä nähdään?

Juuri tuo saa hälytyskelloni soimaan, kun mies sanoo, että lapset ei ole mikään välttämättömyys. Viittaa siihen, että mieli voi vielä muuttua. ap

Vierailija
27/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa kaikin puolin? Voisitko tarkentaa. ap

Vierailija
28/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin monilla parikymppisillä miehillä :D

Tyttöystävää ei saa millään, paitsi sitten kun naiset haluavat lapsia.

Laadukkailla nelikymppisillä naisilla on liian kovat vaatimukset suhteessa omaan viehättävyyteen. Suurin osa (nuorena kauniit -> nelikymppisinä mukiinmenevät) joko vaatii pituutta, komeutta, hyvää ammattia, akateemista tutkintoa, sosiaalista taitavuutta ja matkustelukokemusta...tai sitten ovat tätiytyneitä ja liiankin arkisia michelinakkoja.

Käsitykset ei kohtaa. Jo 5-10v nuorempien kanssa kohtaa paremmin.

Vierailija
29/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?

Vierailija
30/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Parisuhteista.

Miten tasokas olet itse?

Minua ei haittaa, jos mies kuuluu alimpaa tuloviidennekseen, kunhan pärjää omillaan. Minulle riittää oikein hyvin oman tasoiseni mies (tosin koulutuksen suhteen olen valmis laskemaan rimaa), en ole kurkottelemassa kuuseen, mutta ei ole tarvetta tyytyä mihinkään luuseriinkaan. ap

Ei taso noin määräydy. Miesten vs naisten tasoon vaikuttavat eri asiat. Miehillä korostuu pituus, komeus, raha ja status. Naisilla korostuu nuoruus & kauneus. Se miten koulutettu tai menestynyt mies on sinun tasoasi, ei riipu koulutuksestasi ja menestyksestäsi vaan ensisijaisesti ulkonäöstäsi.

Lähteet: Åbo Akademi, Chapman University, jne

Vierailija
31/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkailla nelikymppisillä naisilla on liian kovat vaatimukset suhteessa omaan viehättävyyteen. Suurin osa (nuorena kauniit -> nelikymppisinä mukiinmenevät) joko vaatii pituutta, komeutta, hyvää ammattia, akateemista tutkintoa, sosiaalista taitavuutta ja matkustelukokemusta...tai sitten ovat tätiytyneitä ja liiankin arkisia michelinakkoja.

En ihan ymmärtänyt, miten parikymppisten miesten tilanne rinnastuu yli nelikymppisten tilanteeseen. Onko laadukkailla parikymppisillä miehillä liian kovat vaatimukset suhteessa omaan viehättävyyteen?

Vierailija
32/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Parisuhteista.

Miten tasokas olet itse?

Ei taso noin määräydy. Miesten vs naisten tasoon vaikuttavat eri asiat. Miehillä korostuu pituus, komeus, raha ja status. Naisilla korostuu nuoruus & kauneus. Se miten koulutettu tai menestynyt mies on sinun tasoasi, ei riipu koulutuksestasi ja menestyksestäsi vaan ensisijaisesti ulkonäöstäsi.

Höpöhöpö. Minulle oman tasoiseni mies tarkoittaa sitä, että mies on samankaltainen kuin itsekin olen. Isot tulot eivät nosta silmissäni miehen tasoa. Aikoinaan seurustelin suurituloisen miehen kanssa, jolla ei ollut lainkaan elämänhallintataitoja. Ei kiitos sellaiselle. ap

Vierailija
33/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin Tinderistä tasokkaan lapsettoman vela-miehen noin nelikymppisenä. Aika tehokkaasti sitä käytin ennen kuin osui kohdalle. Jonkin verran oli lapsettomia, minua nuorempia miehiä, jotka väittivät etteivät halua lapsia, mutta joiden kohdalla en pystynyt uskomaan siihen ettei mieli vielä muutu. Lapsia jo saaneet miehet puolestaan ohitin, koska en halunnut kolmanneksi, neljänneksi tai viidenneksi pyöräksi vaan haluan olla miehelleni se tärkein ihminen maailmassa.

Muuta neuvoa en osaa antaa kuin sen, että kannattaa olla aktiivinen ja tapailla paljon erilaisia ihmisiä. Tinderissä auttaa, jos on informatiivinen profiiliteksti. Sieltä se sopivakin sitten tulee vastaan.

Olipa rohkaiseva kommentti. Olenkin miettinyt tinderiin liittymistä. Ehkä pitäisi vain alkaa reippaasti treffailemaan miehiä. Muuten voi olla tilaisuudet kohdata se oikea aika vähissä. Miten pystyit vakuuttumaan siitä, ettei tämän miehen mieli muutu lapsiasiassa? ap

Vaikea vastata mitenkään yksioikoisesti tähän. Sanotaan vaikka niin, että treffailin tosi aktiivisesti kaikenlaisia miehiä avoimin mielin. Keskustelin jokaisen kanssa paljon jo ennen ekaa tapaamista, enkä pelännyt keskustella henkilökohtaisistakaan aiheista. Siinä deittaillessa harjaannuin vähitellen lukemaan ihmisiä ja keskustelemaan niin, että sain kiinni kustakin henkilöstä ja hänen persoonastaan.

Kyselin miehiltä  sumeilematta mm. edellisistä suhteista ja kerroin omistani, mitä niistä olin oppinut ja miten parisuhdekäsitykseni on elämäni varrella kehittynyt ja muuttunut. Tämä nykyinen mieheni otti innokkaasti osaa näihin keskusteluihin ja hänen jutuistaan tuli sellainen kuva, että hän on pohtinut asioita paljon ja tuntee itsensä hyvin. Hän oli käynyt läpi monenlaisia vaiheita lapsiajatusten suhteen, ja tullut lopulta siihen tulokseen, että vaikka hän pitääkin paljon lapsista, hän haluaa elää sellaisen elämän, johon lapset eivät yksinkertaisesti mahdu.

Varmasti on muitakin samoilla linjoilla olevia kivoja miehiä olemassa! Tinderin koin hyväksi deittailukanavaksi erityisesti siitä syystä, että siellä on paljon tarjontaa. Totta kai suurin osa oli ihmisiä, jotka eivät olisi olleet minun kanssani yhteensopivia, mutta kun harjaannuin ohittamaan nämä, pääsin juttelemaan monille kivoille ja sopiville miehille - varmasti paljon useammalle kuin livenä ikinä. Mitä harvinaisempaa ihmistyyppiä etsii kumppanikseen, sitä enemmän suosittelisin juuri Tinderiä. Kyllä siellä paljon on muitakin kuin irtoseksin etsijöitä, itse asiassa minun kanssani matchanneista suurin osa vaikutti olevan vakavissaan liikkeellä. Olin jo profiilissa maininnut selkeästi että en etsi irtosuhteita, joten niiden etsijät osasivat jättää minut väliin.

Vierailija
34/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin päänuppi on terässä kuin veitsi ja kunnosta pidän huolta. Terveelliset elämäntavat mikä tarkoittaa että jonkin verran katson mitä syön ja liikuntaa sopivassa määrin. Mites tää ilta menee?

Oletko kovinkin impulsiivinen ja hätäinen käänteissäsi? ap

Vierailija
35/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. heikkotasoinen mies

Vierailija
36/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Parisuhteista.

Miten tasokas olet itse?

Höpöhöpö. Minulle oman tasoiseni mies tarkoittaa sitä, että mies on samankaltainen kuin itsekin olen. Isot tulot eivät nosta silmissäni miehen tasoa. Aikoinaan seurustelin suurituloisen miehen kanssa, jolla ei ollut lainkaan elämänhallintataitoja. Ei kiitos sellaiselle. ap

Harmi vain kun et voi yksin päättää millainen mies on samantasoinen.

Jos asiasta vallitsisi yksimielisyys, et varmaankaan kyselisi neuvoa AV-palstalta?

Jos sinua lähestyvät akselilla raha ja status aivan pahnanpohjimmaiset, ja lastentekojunasta myöhästyneet joille kelpaa kuka tahansa...kannattaa ehkä miettiä markkina-arvoa uudestaan.

Suosittelen panostamista kuntosaliin, pukeutumiseen ja tyyliin.

Vierailija
37/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin tasokkaan miehen pitäisi huolia joku yh-äiti? Jos ei halua omia lapsia, ei varmaankaan halua kenenkään toisenkaan lapsia.

Monella nelikymppisellä miehellä on jo lapsia. Aloittaja varmaan tarkoitti lähinnä näitä. Ja mistä päättelet aloittajan olevan yh? Aloittajan lapsilla lienee isä.

Totta että monilla nelikymppisillä miehillä on jo lapsi tai lapsia, mutta löytyy myös sellaisia ns uraohjuksia jotka ovat korkeasti kouluttautuneet ja edenneet työelämässä mutta ne lapset ovat vielä hankkimatta, koska mies kykynee siihen myös keski-ikäisenäkin.

Ehkä juuri ne tasokkaat miehet eivät halua, valmista perhettä vaan OMAN, ja koska näitä tasokkaita miehiä on kpl määräisesti vähän niin silloin myös niistä kilpailee monet lapsettomat kolmekymppiset naiset, ja ei varmasti tule ihan yllätyksenä kenellekään että minkä valinnan se tasokas mies silloin tekee.

Vierailija
38/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Parisuhteista.

Miten tasokas olet itse?

Harmi vain kun et voi yksin päättää millainen mies on samantasoinen.

Jos asiasta vallitsisi yksimielisyys, et varmaankaan kyselisi neuvoa AV-palstalta?

Jos sinua lähestyvät akselilla raha ja status aivan pahnanpohjimmaiset, ja lastentekojunasta myöhästyneet joille kelpaa kuka tahansa...kannattaa ehkä miettiä markkina-arvoa uudestaan.

Suosittelen panostamista kuntosaliin, pukeutumiseen ja tyyliin.

Tiedän tasoni ja sen mitä minulla on varaa vaatia kumppaniltani. Turha sinun on siitä huolehtia. ap

Vierailija
39/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ovat haluttuja aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin tasokkaan miehen pitäisi huolia joku yh-äiti? Jos ei halua omia lapsia, ei varmaankaan halua kenenkään toisenkaan lapsia.

Monella nelikymppisellä miehellä on jo lapsia. Aloittaja varmaan tarkoitti lähinnä näitä. Ja mistä päättelet aloittajan olevan yh? Aloittajan lapsilla lienee isä.

Totta että monilla nelikymppisillä miehillä on jo lapsi tai lapsia, mutta löytyy myös sellaisia ns uraohjuksia jotka ovat korkeasti kouluttautuneet ja edenneet työelämässä mutta ne lapset ovat vielä hankkimatta, koska mies kykynee siihen myös keski-ikäisenäkin.

Ehkä juuri ne tasokkaat miehet eivät halua, valmista perhettä vaan OMAN, ja koska näitä tasokkaita miehiä on kpl määräisesti vähän niin silloin myös niistä kilpailee monet lapsettomat kolmekymppiset naiset, ja ei varmasti tule ihan yllätyksenä kenellekään että minkä valinnan se tasokas mies silloin tekee.

Oletko yksinkertainen? Aloittaja nimenomaan etsii miestä, joka EI halua lapsia. Piti taas vaan päästä dissaamaan nelikymppistä naista. Olette niin ennalta-arvattavia ja tylsiä.

Vierailija
40/137 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ovat haluttuja aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle uraohjusmies ei ole sama kuin tasokas mies. Tuntuu, että jotkut kehittymättömät miehet kuvittelevat kaikkien naisten tavoittelevan ainoastaan miehestä lompakkoa ja siinä sivussa oman arvonsa nostamista. Voi kuinka väärässä nämä ovatkaan. ap