Paljonko teillä on vaatteita? Millä määrällä pärjää?
Montako t-paitaa, monetko housut? Entä liivit? Löytyykö housujen lisäksi hameita, shortseja, muuta?
Kommentit (3)
sitä oikeasti pärjää. Mulla ei liene nyttenkään kovasti vaatteita meikäläisittäin, mutta kun niistäkään harvoista en kovin monia päälleni kelpuuta. Aina vaan siivotessa tuöee sellainen, että jos joskus on pakko laittaa jotain näitäkin, jos ei ole vaikka rahaa ostaa uusia...
Vinkkinä siivousjuttuihin yleisesti, et googlatkaa flylady. On ihana!
t:ap
Mäkin aina mietin, että heitän pois... Mutta en sitten raaski! Osan olen sitten antanut kavereille, kun on ihan kelpo vaatteita, mutta kun ei vaan mahdu päälle tai ei muuten vaan miellytä.
Miks pitää ostaa kokoajan uutta, vaikka puoliakaan ei oo käyttänyt niistäkään, jotka jo kaapissa on...? Naiset... xD
Vaatetta on se joku 4 kaappia, kuten jo aiemmin jossain ketjussa mainitsin. Sen lisäksi vielä ne osa jossain muovipusseissa kellarissa.
Housuja kenties 30-40 (joista käytän ehkä 5:ttä?), t-paitoja saman verran (niitä tulee käytettyä enemmänkin), toppeja myös joku 40 (nyt alkaa taas niittenkin käyttäminen, kun ilmat lämpenee). Hmm... Onhan noita. Liivejäkin joku 15kpl, mutta sporttiliivit enemmän mieleen. Kenkiäkin löytyy varmaan 20 paria, mutta niistäkään ei tule käytettyä, kuin jotain 2 paria... Muut olleet kaapissa vuosia tai sitten edelleen käyttämättöminä.
Mihinköhän mä panttaan noita? Huomenna se siivous...