Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi kiva saada lyttäystä täältä, kun kertoo joutuneensa turvakodille

Vierailija
20.10.2018 |

Näin. Voisitteko mammat kertoa, että missä kohtaa se oli minun vikani että mies sekosi yllättäen kun olin raskaana? Ihan oman ja lasten turvallisuuden vuoksi sinne menin.

Lisäksi joku ihana ihminen tunnisti minut tekstistäni ja alkoi jaella henkilötietojani täällä. Nämä viestit ovat tutkinnassa. Ei siinä, olisin voinut kertoa samat asiat vaikka omilla kasvoillani, jotta nämä 0/5 ja provo huutelijat ymmärtäisivät kerrankin mistä on kyse. Mutta toisten tietojen jakeleminen on silti alhaista.

Uskokaa pois, ette ole parempia äitinä tai ihmisinä hädänalaisia ihmisiä lyttäämällä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän kuitenkin omaavani enemmän elämänhallintaa kuin sinä. Minulla olisi aina joku kenen luokse mennä jos puolisolla yllättäen napsahtaisi. Turvakodille hakeutuminen kertoo alemmasta sosiaaliluokasta ja holtittomasta lisääntymisestä.

Siis anteeksi mitä? Jos tuolle linjalle lähdetään, niin alemmissa sosiaaliluokissa sitä ennemminkin voi tupsahtaa kenen ovelle ja koska sattuu. Mutta onko se nyt itsellesi tässä TODELLAKIN jokin mittari? Harhauskoinen sinä olet, jos teet päätelmiä tuollaisilla perusteilla ihmisen kyvyistä, tai yhtään mistään!

t.kristallikissa

Kivikissa, pysy sinä pois täältä läkä esitä empaattista kun et ole sellainen.

Vierailija
42/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella lähdit kerrasta etkä palaa miehen luokse esimerkiksi synnytyksen jälkeen, kun olet yksin, peloissasi ja kipeä, niin olet aika poikkeuksellinen. Jotenkin minä en usko tätä. Alistettu persoona ei toimi sillä tavalla.

Kiusaaja on ilmeisesti ap:n x-mies. Palstalle tullut.

Ex-mies se ei ole, sillä olen hänellekin kertonut ja että asia on tutkinnassa. Joku tuttu kuitenkin ja minulla on vahva epäilys että kuka. Tämä henkilö ei kuitenkaan todellakaan ole voinut niitä kaikkia lokaviestejä kirjoittaa joita sain. Jos viestejä tulee yhteen ketjuun satoja, niin ei millään yksi henkilö niitä minuuttien välein pommita. Asialla oli myös av-raati yleensäkin. Ap

Itket exälle vauvapalstalla saamiasi viestejä? Ettet sittenkin olisi hänen talutusnuorassaan?

Kyllä tämä on yksi ja sama ilkeilijä!

Ap itse joka vastailee omaan ketjuunsa kun haluaa huomiota? Ettei itse olisi jaellut niitä tietojaan myös? Kun voisi kertoa omilla kasvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei ole kuin yksi kiusaaja. Helposti tunnistaa syyttelystä ja kirjoitustyylistä

Vierailija
44/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella lähdit kerrasta etkä palaa miehen luokse esimerkiksi synnytyksen jälkeen, kun olet yksin, peloissasi ja kipeä, niin olet aika poikkeuksellinen. Jotenkin minä en usko tätä. Alistettu persoona ei toimi sillä tavalla.

Ex-mies se ei ole, sillä olen hänellekin kertonut ja että asia on tutkinnassa. Joku tuttu kuitenkin ja minulla on vahva epäilys että kuka. Tämä henkilö ei kuitenkaan todellakaan ole voinut niitä kaikkia lokaviestejä kirjoittaa joita sain. Jos viestejä tulee yhteen ketjuun satoja, niin ei millään yksi henkilö niitä minuuttien välein pommita. Asialla oli myös av-raati yleensäkin. Ap

Itket exälle vauvapalstalla saamiasi viestejä? Ettet sittenkin olisi hänen talutusnuorassaan?

Kyllä tämä on yksi ja sama ilkeilijä!

Ap itse joka vastailee omaan ketjuunsa kun haluaa huomiota? Ettei itse olisi jaellut niitä tietojaan myös? Kun voisi kertoa omilla kasvoilla.

En ole ap!

Vierailija
45/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tunnen useamman joka on lähtenyt heti ensimmäisestä väkivallanteosta menemään. 

Vierailija
46/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on Kristallikissa.

Vierailija
47/48 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kerroin että asia on tutkinnassa ja parempi kertoa heti jos se oli hän. Hän sanoi että ei todellakaan ollut. Eikä se siltä vaikuta, vaan enemmän kallistun yhteen tuttavaan. Ap

Vierailija
48/48 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisahan se täällä.