Tosi kiva saada lyttäystä täältä, kun kertoo joutuneensa turvakodille
Näin. Voisitteko mammat kertoa, että missä kohtaa se oli minun vikani että mies sekosi yllättäen kun olin raskaana? Ihan oman ja lasten turvallisuuden vuoksi sinne menin.
Lisäksi joku ihana ihminen tunnisti minut tekstistäni ja alkoi jaella henkilötietojani täällä. Nämä viestit ovat tutkinnassa. Ei siinä, olisin voinut kertoa samat asiat vaikka omilla kasvoillani, jotta nämä 0/5 ja provo huutelijat ymmärtäisivät kerrankin mistä on kyse. Mutta toisten tietojen jakeleminen on silti alhaista.
Uskokaa pois, ette ole parempia äitinä tai ihmisinä hädänalaisia ihmisiä lyttäämällä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Voisitteko mammat kertoa, että missä kohtaa se oli minun vikani että mies sekosi yllättäen kun olin raskaana? Ihan oman ja lasten turvallisuuden vuoksi sinne menin.
Lisäksi joku ihana ihminen tunnisti minut tekstistäni ja alkoi jaella henkilötietojani täällä. Nämä viestit ovat tutkinnassa. Ei siinä, olisin voinut kertoa samat asiat vaikka omilla kasvoillani, jotta nämä 0/5 ja provo huutelijat ymmärtäisivät kerrankin mistä on kyse. Mutta toisten tietojen jakeleminen on silti alhaista.
Uskokaa pois, ette ole parempia äitinä tai ihmisinä hädänalaisia ihmisiä lyttäämällä.
Mä en usko, että joku sekoaa syyttä. Ukko pelaa vaikka nintendoo ja yhtäkkii vetää virrat pois konsolista ja käy päälle. Jokin asia kytee sisällä, mutta kaikkea ei ole kerrottu. No, menit turvakotiin ja palasit ihanan miehesi luokse, koska hän vannoi polvillaan ettei tapahdu toiste.
Jjjuuust... eli toinen saa muuttua pelottavaksi. No miksei toinen (en viittaa nyt tähän tapaukseen, vaan yleensä) sitten saa lähteä turvakotiin tai palata ihan miten haluaa? Onko sinun empatiasi niin raskasta ja vaikeaa sinulle, ettei ole varaa tukea vaikka turhaan? Vinkki: älä tue. Älä sano mitään. Ole ihan hiljaa. Vai kannattaako ottaa riski, että satutat vaikeuksiin joutunutta? Mikä on ylipäätään motiivisi vastata, jos kerran pidät koko juttua ihan pilipalina?
t.kristallikissa
Tuo että joku on jaellut tunnistettavia tietoja, niin miksi kerrot tilanteestasi kaikille? Taitaisi olla aika myös karsia ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne tapaustasi, mutta usein lyttäyksen ja "oma vika"-kommenttien syynä on se, että tämä toistuu saman henkilön kohdalla yhä uudestaan. Hyvin harva uskoo yhdestä ja ainoasta kerrasta eikä enää palaa takaisin.
Millä tavalla kyseinen henkilö tai muut sinua lyttäsivät? Kenenkään tunnistettavia tietoja en ole koskaan täällä lukenut.
Ei ne kirjoittelijat sattumoisin usko sellaistakaan joka sanoo lähtevänsä ensimmäisestä kerrasta. Tunnistettavat tiedot ylläpito poisti. Sanottiin mm. että lapset pois minulta, ei elämänhallintaa jne. tätä aika perussettiä. Lisäksi toivottiin huonoa onnea synnytykseen tms
ApNoi on kiusaamiseen tarkoitettuja valheita. Totuus on se, että on viisautta lähteä turvaan.
Nimenomaan. Viisautta lähteä turvaan. Olet hyvä äiti kun suojaat lapsiasi väkivallan näkemiseltä <3
Viisas nainen kun on hankkinut lapsia hullun kanssa ja kirjoittelee av:lle kokemuksistaan?
No, mitäs itse olet saavuttanut? Kehu pois, nyt ois kerrankin kuulijoita! Joku kerrankin sinultakin kysyy.
t.kristallikissa
Hyvä että pidät kuitenkin vielä omaa ja lastesi puolia. Voisi olla että olisit masentunut ja et sanoisi enää mihinkään lokaan mitään.
Hyvä että pidät kuitenkin vielä omaa ja lastesi puolia. Voisi olla että olisit masentunut ja et sanoisi enää mihinkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se nakutus niin miehesikin relaksoituu.
Jos tämä on tavoitteesi, niin vaikeuksissa olevaa (viittaamatta tähän tapaukseen, josta en tiedä paljoakaan) kiusaamallako kuvittelet ja uskot hänen sen ihan itsekin valitsevan? Eli kun sinä pahoitat hänen mieltään lisää, hän haluaa olla hyvä kaikille? Anteeksi, mutta logiikkasi ontuu aika pahasti.
t.kristallikissa
Melko absurdia että joku olisi sinut täältä tunnistanut ja kirjoitellut yksityiskohtia. Lisäksi tuo että tunsit miehen ja teillä oli jo lapsia ennestään, mutta ei mitään merkkejä aiemmin? Ihanko totta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo että joku on jaellut tunnistettavia tietoja, niin miksi kerrot tilanteestasi kaikille? Taitaisi olla aika myös karsia ystäviä?
Eli tunnistaakseen jonkun on oltava tämän ystävä? Kukaan neutraali tai vaikkapa inhoaja ei voisi tunnistaa? Äly taas hoi :D
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Jos todella lähdit kerrasta etkä palaa miehen luokse esimerkiksi synnytyksen jälkeen, kun olet yksin, peloissasi ja kipeä, niin olet aika poikkeuksellinen. Jotenkin minä en usko tätä. Alistettu persoona ei toimi sillä tavalla.
Omituista päätelmää. Ei sen puolison tarvitse olla alistettu jos mies sattuu olemaan väkivaltainen. Täysin oikein tehty lähteä siitä ekasta kerrasta ja nimenomaan jos on myös lapsi/lapsia. Ei se muuksi muutu jäämällä jos miehellä on taipumusta väkivaltaan. Minä uskon että just näin on ollut. Itsekin kokenut enkä ole alistujatyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Melko absurdia että joku olisi sinut täältä tunnistanut ja kirjoitellut yksityiskohtia. Lisäksi tuo että tunsit miehen ja teillä oli jo lapsia ennestään, mutta ei mitään merkkejä aiemmin? Ihanko totta?
Ole hiljaa jos sulla ei mitään sanottavaa ole! Ihan ihme asenne, että juttu jotenkin kuuluu sinulle, vaikka vaikeuksissa olija kaipaisikin tukea. Anna sitä tukea ja unohda se, että asia olisi jotenkin sinun. Sinä olet palvelija, ja se toinen sanoo, mikä on hätänä. Palvelet sen verran, mitä sinulla on antaa.
t.kristallikissa
Eiköhän kiusaajat ole palstalle tulleita ap:n tuttuja, kerran henk.koht tiedotkin jaettu. Olen ap:n puolella. Toimit oikein. Hyvä, että asiat on tutkinnassa
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi yksi sama (tuttu) kiusaaja, joka jankkaa.
Ja kivikissa nykyään valtaa muidenkin ketjut 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa jos sulla ei mitään sanottavaa ole! Ihan ihme asenne, että juttu jotenkin kuuluu sinulle, vaikka vaikeuksissa olija kaipaisikin tukea. Anna sitä tukea ja unohda se, että asia olisi jotenkin sinun. Sinä olet palvelija, ja se toinen sanoo, mikä on hätänä. Palvelet sen verran, mitä sinulla on antaa.
t.kristallikissa
Ihan selvästi kiusaaja on tuttu, tuo joka kirjoittaa negakommentteja ap:sta. Toivottavasti poliisi vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella lähdit kerrasta etkä palaa miehen luokse esimerkiksi synnytyksen jälkeen, kun olet yksin, peloissasi ja kipeä, niin olet aika poikkeuksellinen. Jotenkin minä en usko tätä. Alistettu persoona ei toimi sillä tavalla.
Kiusaaja on ilmeisesti ap:n x-mies. Palstalle tullut.
Ex-mies se ei ole, sillä olen hänellekin kertonut ja että asia on tutkinnassa. Joku tuttu kuitenkin ja minulla on vahva epäilys että kuka. Tämä henkilö ei kuitenkaan todellakaan ole voinut niitä kaikkia lokaviestejä kirjoittaa joita sain. Jos viestejä tulee yhteen ketjuun satoja, niin ei millään yksi henkilö niitä minuuttien välein pommita. Asialla oli myös av-raati yleensäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin alistettu persoona, niin miten oikeuttaa haukkumiseen ja tietojen levittelyyn? Väkivaltaa kokenut tarvitsee tukea ja kannustusta, apua.
En ole sanonut että oikeuttaa. Vaan että ap on todella poikkeuksellinen jos ei palaa jossain vaiheessa miehen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies se ei ole, sillä olen hänellekin kertonut ja että asia on tutkinnassa. Joku tuttu kuitenkin ja minulla on vahva epäilys että kuka. Tämä henkilö ei kuitenkaan todellakaan ole voinut niitä kaikkia lokaviestejä kirjoittaa joita sain. Jos viestejä tulee yhteen ketjuun satoja, niin ei millään yksi henkilö niitä minuuttien välein pommita. Asialla oli myös av-raati yleensäkin. Ap
Höpähöpö. Av-raati on päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itket exälle vauvapalstalla saamiasi viestejä? Ettet sittenkin olisi hänen talutusnuorassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itket exälle vauvapalstalla saamiasi viestejä? Ettet sittenkin olisi hänen talutusnuorassaan?
Kyllä tämä on yksi ja sama ilkeilijä!