Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä lapsuus aiheutti syömishäiriön

Vierailija
20.10.2018 |

Kun lapsena sai olla usein nälässä niin nyt aikuisena on tullut syötyä niin paljon että on runsaasti ylipainoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole köyhä lapsuus vaan huonot vanhemmat ja heidän kyvyttömyytensä tehdä valintoja kuluttamisessa. Lisäksi olet nyt syönyt itsesi ylipainoiseksi ihan omin voimin, joten turha syyllistää huonoa lapsuutta. Ei se lapsuus sieltä ole tullut ahtamaan mahaasi täyteen vaan sinä itse omin pikku kätösin.

Mikset syönyt koulussa tarpeeksi? Kai kouluttauduit kuitenkin itse niin pitkälle ja hyväpalkkaiseksi, etteivät omat lapsesi joudu kokemaan samaa?

Vierailija
2/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa että tässä on jotain perää, kun tiettyä sukupolvea katsoo ja tietää mitä se lapsuus on ollut ruuan suhteen ja että nälkää on oikeasti nähty, niin kyllä olen pistänyt merkille, että nämä ihmiset tosiaan käyttävät esim. reilusti lihaa, voita, kermaa, eli niitä tuotteita mihin tuskin on heidän lapsuudessa edes kaikilla perheillä ollut varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina jääkaappi täynnä ruokaa, koska teininä oli vanhempien konkurssi eikä ollut rahaa ruokaan.

Vierailija
4/4 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mitä vastauksia kuten mikset syönyt koulussa tarpeeksi? Kerran päivässä syöminen riittääkin lapselle ja viikonloput voi hyvin paastota, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi