Muutut yhden vuorokauden ajaksi kärpäseksi kattoon Minne menisit ja ketä vaklaisit?
Itse menisin työpaikan söpön tyypin kotiin ja katsoisin, miten hän elää. 😊
Kommentit (16)
Kyl mää menisin uimahalliin naisten suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mää menisin uimahalliin naisten suihkuun.
Oikeesti... Siihen tuhlaisit
Tämä oli ajatuksissani joskus nuorena. Kahden entisen poikaystävän katossa olisin halunnut olla kärpäsenä.
AP tässä, moi! Mun elämä on "vähän" tylsää, niin mä hengaann täällä mt-potilaiden päiväkerhon sivuilla ja bongaan tosta oikeelta palkista keskusteluja ja sitten teen vähän niin ku sieltä jonku just bongaamani langan ite uudestaan vähän eri sanoilla. Eipä täs muuta ku pxskoja lankoja kaikille! Morooo!
Vierailija kirjoitti:
AP tässä, moi! Mun elämä on "vähän" tylsää, niin mä hengaann täällä mt-potilaiden päiväkerhon sivuilla ja bongaan tosta oikeelta palkista keskusteluja ja sitten teen vähän niin ku sieltä jonku just bongaamani langan ite uudestaan vähän eri sanoilla. Eipä täs muuta ku pxskoja lankoja kaikille! Morooo!
Sinähän teit hauskan aloituksen. Älä takerru yhden haistattelijan kommenttiin, kun kaikki muut ymmärsivät ideasi. Elämässä, kuten täälläkin, voi valita takertuuko yhteen torveloon vai moneen fiksuun,. j
Kävisin edesmenneen mieheni suvun kesämökillä ja seuraisin, mitä hänen ahneet sisaruksensa touhuavat. Ehkä kakkaisin saunamakkaroihin ja koettaisin saada ruokamyrkytyksen heille aikaiseksi.
Minä pörrään jo muutenkin koko ajan lähistöllä. Ei minun tarvitse muuttua kärpäseksi ollakseni huomaamaton.
Annika Saarikon kotiin vessanpönttöön kytikseen.
Nauttisin lentämisestä, en tuhlaisi tilaisuutta vaklaamiseen. Ja mieluiten olisin tietysti kukkakärpänen!
Alakerran naapurin asuntoon. Olisi kiva tietää miksi sieltä kuuluu pauketta ja raahaus ääniä joka päivä
Menisin katsomaan perustuslakivaliokunnan asiain käsittelyä.
Tässä pitää muistaa että tieto lisää tuskaa. Täytyy miettiä huolellisesti.
Laskeutuisin tuon toisen ketjun kolikoksi muuttuvan päälle
Putinin luokse