Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään olevani pelimies (nainen)

Vierailija
20.10.2018 |

Olen täällä palstalla useampaan otteeseen avautunut onnettomasta miestuuristani, katsomatta itseäni lainkaan peiliin. Ihan tässä äskettäin tapasin tosi ihanan miehen, ja olen sitä suhdetta pohtinut valtavassa neuroosissani nyt jonkin aikaa. Mietin, onko mies peluri ja mitä se merkitsee kun hän vastaa näin ja noin. Olen häpeäkseni aloittanut vauvapalstalle viimeisen viikon aikana ainakin kaksi keskustelua aiheesta, joissa olen lähinnä saanut kuulla olevani neuroottinen hullu. Sainpa ansioni mukaan.

No. Tänään asioita pohdiskellessani viestiä odottaessani, tajusin olevani peluri. Tämän miehen lisäksi minulla on Tinderin lisäksi haavissani kolme muuta miestä, joiden kanssa tekstailen aina kun tämä mielitiettyni ei vastaa. Näistä kolmesta miehestä kahdesta olen periaatteessa kiinnostunut. Yksi on kulkenut mukana jo noin puolen vuoden ajan, vaikkemme ole vielä ehtineet nähdä kasvotusten vuosiin. Toisen kanssa minulla oli eräänlainen suhde, mutta kiinnostus on yksipuoleinen. Kolmas on tindermuna, jonka olen vastikään kuorinut. Tinderöin edelleen aktiivisesti, sillä joskus kukaan näistä miehistä ei kiinnosta minua tarpeeksi.

Tiedän jo lähestulkoon varmaksi, että tämä mies, josta nyt olen kiinnostunut, tekee tismalleen samaa kuin minä. Minä, todennäköisesti miehestä eroten, en kuitenkaan tee tätä munankiilto silmissäni. Ajattelen ihan tosissani mahdollisia parisuhteita ainakin kärkikaksikon kanssa, vaikkei todennäköisesti yksikään näistä johda sellaiseen. En tee tätä ilkeyttäni, ja yritän parhaani mukaan pitää keskustelua yllä niidenkin kanssa, jotka eivät minua varsinaisesti kiinnosta. Olen tällä hetkellä hieman päälle 30, ja olen tehnyt tätä teini-ikäisestä lähtien.

Tämän asian oivaltaminen oli hyvin valaisevaa. En enää (toivottavasti) ota tulevia ghoustaamisia/pakkeja/penkittämisiä/jne yhtä raskaasti, koska tiedän aivoitukset ja ihmistyypin niiden takana. Onhan minulla tietenkin myös liuta lohduttajia penkillä odottelemassa, jos niikseen tulee. Olen kamala ihminen, tiedetään, enkä varmasti raadin mielestä ansaitse miestä, rakkautta tai perhettä.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole edelleenkään oppinut trollaamaan uskottavasti naisena, eli tuskin oppii ikinä.

Tämä on nyt jo toinen kerta, kun minua syytetään AV:lla miestrolliksi. Edelleenkään en ole mies.

Vierailija
42/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Vedät puoleesi sitä mitä itse olet.

Mikä oli varsinainen kysymyksesi? :)

En kysynyt, kunhan totesin. Ehkä alitajuisesti kaipaan mammojen suomintaa, ja tein siksi aloituksen. Toisaalta, miksi en eläisi elämääni näin? Olen sosiaalinen, pidän erilaisista ihmisistä ja kestän tylsyyttä huonosti. Voisihan näitä läheisyys/sitoutumisongelmia varmaan jossain ammattiauttajallakin setviä joskus.

Ok. En nyt ihan ymmärrä, miksi haluat suomintaa tai miksi mietit parisuhdetta. Etkö voi vain kikkailla muiden pelaajien kanssa ja jatkaa elämää?

Luulen, että tämä minun pelini on pahempaa kuin se miesten harjoittama pump & dump. Koen ehkä jonkintasoista syyllisyyttä tästä roolistani tunteita syövänä vampyyrina. Ja ehkä se huokuu minusta. Jos oikeasti pidän jostain ihmisestä, menen tosiaan tähän neuroottiseen limboon ja pyöritän miehiä kahta kauheammin, kun en halua kohdata sitä pelkoa jätetyksi tulemisesta. Sinkkuus ei kertakaikkiaan sovi minulle.

Oikeasti pidät? Ehkä minulta menee nyt jotain ohi, mutta ainakin itselläni on tapana yrittää kohdella jotakuta erityisen hyvin, jos jostain syystä pidän hänestä erityisesti. Logiikkasi ei aukea minulle ainakaan vielä.

Ei minullekaan, usko pois. Jos ja kun minusta alkaa tuntua, että tämä ihminen, josta pidän alkaa vetäytyä, kehitän ajankulukseni näitä toisia juttuja. Ne toimivat puskurina.

Ok. Harrastatko koskaan toisten asemaan samastumista, ie. millaista olisi olla tekemisissä sinun kanssasi?

Ei tarvitse mielikuvaharjoitella, kun on sen päässyt kokemaan pariinkin otteeseen. En usko tällaisen toiminnan olevan niin harvinaista tässä maailmanajassa, kuin mitä ihmiset naiviudessaan kuvittelevat. 

Itse asiassa tarvitsee; abstraktio on ihan hyvä osata siinä hetkessä, kun edessä on ihminen, jota voisi potentiaalisesti pyöritellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä sinun ongelmasi on? On miehiä ja läheisyyttä.

Vierailija
44/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt, kunhan totesin. Ehkä alitajuisesti kaipaan mammojen suomintaa, ja tein siksi aloituksen. Toisaalta, miksi en eläisi elämääni näin? Olen sosiaalinen, pidän erilaisista ihmisistä ja kestän tylsyyttä huonosti. Voisihan näitä läheisyys/sitoutumisongelmia varmaan jossain ammattiauttajallakin setviä joskus.

Ok. En nyt ihan ymmärrä, miksi haluat suomintaa tai miksi mietit parisuhdetta. Etkö voi vain kikkailla muiden pelaajien kanssa ja jatkaa elämää?

Luulen, että tämä minun pelini on pahempaa kuin se miesten harjoittama pump & dump. Koen ehkä jonkintasoista syyllisyyttä tästä roolistani tunteita syövänä vampyyrina. Ja ehkä se huokuu minusta. Jos oikeasti pidän jostain ihmisestä, menen tosiaan tähän neuroottiseen limboon ja pyöritän miehiä kahta kauheammin, kun en halua kohdata sitä pelkoa jätetyksi tulemisesta. Sinkkuus ei kertakaikkiaan sovi minulle.

Oikeasti pidät? Ehkä minulta menee nyt jotain ohi, mutta ainakin itselläni on tapana yrittää kohdella jotakuta erityisen hyvin, jos jostain syystä pidän hänestä erityisesti. Logiikkasi ei aukea minulle ainakaan vielä.

Ei minullekaan, usko pois. Jos ja kun minusta alkaa tuntua, että tämä ihminen, josta pidän alkaa vetäytyä, kehitän ajankulukseni näitä toisia juttuja. Ne toimivat puskurina.

Ok. Harrastatko koskaan toisten asemaan samastumista, ie. millaista olisi olla tekemisissä sinun kanssasi?

Ei tarvitse mielikuvaharjoitella, kun on sen päässyt kokemaan pariinkin otteeseen. En usko tällaisen toiminnan olevan niin harvinaista tässä maailmanajassa, kuin mitä ihmiset naiviudessaan kuvittelevat. 

Ei varmaan parikymppisten maailmassa. Mutta kolmekymppisen ja siitä edespäin on aika harvinaista.

Yllättyisit, jos tietäisit.

Vierailija
45/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltana kuitenkin av:lla.. 😂

Vierailija
46/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeran hieman (enemmän) kaljaa nauttineen miehen tilitystä😄

Vierailija
47/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt iisisti ja mene jonkun miehen luo, eiköhän ala helpottamaan.

Vierailija
48/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tarvitsee; abstraktio on ihan hyvä osata siinä hetkessä, kun edessä on ihminen, jota voisi potentiaalisesti pyöritellä.

Totta tuokin. Ehkä minulta on jäänyt joku tunnenamikka vajaaksi, kun en oikeastaan ajattele tekojeni seurauksia alkuvaiheessa ollenkaan. Sitten kun pitää alkaa pistämään peliä poikki, alkaa kaduttaa.

Vierailija
49/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole edelleenkään oppinut trollaamaan uskottavasti naisena, eli tuskin oppii ikinä.

Tämä on nyt jo toinen kerta, kun minua syytetään AV:lla miestrolliksi. Edelleenkään en ole mies.

Tavallaan et olekaan, olet niin säälittävä ruikuttaja. Teknisesti sinut kuitenkin määritellään mieheksi.

Vierailija
50/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan parikymppisten maailmassa. Mutta kolmekymppisen ja siitä edespäin on aika harvinaista.

Yllättyisit, jos tietäisit.

Erosin 31-vuotiaana 15 vuoden suhteesta. Sen jälkeen tinderöin ja hain ihan vain seksiä. Sen jälkeen halusin parisuhteen. Sekin löytyi hyvin pian Tinderistä. 2 vuotta kesti se suhde. Nyt olen 34-vuotiaana sinkku. En ole vielä avannut Tinderiä, piakkoin kuitenkin sen aion tehdä. Saa nähdä ovatko miehet tässä parin vuoden aikana muuttuneet noin paljon mitä sanot. En itse usko, että näin on.

Vierailija
51/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai-iltana kuitenkin av:lla.. 😂

No sepä juuri. Arvaa korpeaako? Toisaalta tässä on kyllä ollut hyvin aikaa pohtia toimintaansa. 

Vierailija
52/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkään pahoin että ap havahtuu 50 vuotiaana siihen että ei ole ollut koskaan aitoa parisuhdetta.

Olet luultavasti oikeassa, peräkammarin poika hänestä tulee.

Vierailija
53/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännittävää, että nainen saa moiset vihat niskaansa tällaisesta avautumisesta. 

Vierailija
54/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännittävää, että nainen saa moiset vihat niskaansa tällaisesta avautumisesta. 

Vihat? Minusta reaktio on koht neutraali.

Onko kenties oma tinder ojassa tms? Liippaa liian läheltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi