Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tänään olevani pelimies (nainen)

Vierailija
20.10.2018 |

Olen täällä palstalla useampaan otteeseen avautunut onnettomasta miestuuristani, katsomatta itseäni lainkaan peiliin. Ihan tässä äskettäin tapasin tosi ihanan miehen, ja olen sitä suhdetta pohtinut valtavassa neuroosissani nyt jonkin aikaa. Mietin, onko mies peluri ja mitä se merkitsee kun hän vastaa näin ja noin. Olen häpeäkseni aloittanut vauvapalstalle viimeisen viikon aikana ainakin kaksi keskustelua aiheesta, joissa olen lähinnä saanut kuulla olevani neuroottinen hullu. Sainpa ansioni mukaan.

No. Tänään asioita pohdiskellessani viestiä odottaessani, tajusin olevani peluri. Tämän miehen lisäksi minulla on Tinderin lisäksi haavissani kolme muuta miestä, joiden kanssa tekstailen aina kun tämä mielitiettyni ei vastaa. Näistä kolmesta miehestä kahdesta olen periaatteessa kiinnostunut. Yksi on kulkenut mukana jo noin puolen vuoden ajan, vaikkemme ole vielä ehtineet nähdä kasvotusten vuosiin. Toisen kanssa minulla oli eräänlainen suhde, mutta kiinnostus on yksipuoleinen. Kolmas on tindermuna, jonka olen vastikään kuorinut. Tinderöin edelleen aktiivisesti, sillä joskus kukaan näistä miehistä ei kiinnosta minua tarpeeksi.

Tiedän jo lähestulkoon varmaksi, että tämä mies, josta nyt olen kiinnostunut, tekee tismalleen samaa kuin minä. Minä, todennäköisesti miehestä eroten, en kuitenkaan tee tätä munankiilto silmissäni. Ajattelen ihan tosissani mahdollisia parisuhteita ainakin kärkikaksikon kanssa, vaikkei todennäköisesti yksikään näistä johda sellaiseen. En tee tätä ilkeyttäni, ja yritän parhaani mukaan pitää keskustelua yllä niidenkin kanssa, jotka eivät minua varsinaisesti kiinnosta. Olen tällä hetkellä hieman päälle 30, ja olen tehnyt tätä teini-ikäisestä lähtien.

Tämän asian oivaltaminen oli hyvin valaisevaa. En enää (toivottavasti) ota tulevia ghoustaamisia/pakkeja/penkittämisiä/jne yhtä raskaasti, koska tiedän aivoitukset ja ihmistyypin niiden takana. Onhan minulla tietenkin myös liuta lohduttajia penkillä odottelemassa, jos niikseen tulee. Olen kamala ihminen, tiedetään, enkä varmasti raadin mielestä ansaitse miestä, rakkautta tai perhettä.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen naisvihaprovo.

Vierailija
2/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Vedät puoleesi sitä mitä itse olet.

Mikä oli varsinainen kysymyksesi? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kasvavat kaksikymppisen ajattelusta, jotkut (kuten sinä) eivät. Sun mielestä mies (miehet) ovat sitä varten, että tuottavat sulle mielihyvää. Et osaa tuottaa mielihyvää itsellesi muualta. Et löydä parisuhdetta ennen kuin tämä asia sulle valaistuu.

Vierailija
4/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai uli mitään halua kysyä. Kunhan provoilee.

Vierailija
5/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri ei jätä juttuja tekstailuun. Et ole peluri.

Vierailija
6/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt, kunhan totesin. Ehkä alitajuisesti kaipaan mammojen suomintaa, ja tein siksi aloituksen. Toisaalta, miksi en eläisi elämääni näin? Olen sosiaalinen, pidän erilaisista ihmisistä ja kestän tylsyyttä huonosti. Voisihan näitä läheisyys/sitoutumisongelmia varmaan jossain ammattiauttajallakin setviä joskus.

Vierailija
7/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mitä kaipaat ja ennen kaikkea mitä tarvitset. Mutta kerron sen vasta kasvotusten.

- Pelimies -

Vierailija
8/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kasvavat kaksikymppisen ajattelusta, jotkut (kuten sinä) eivät. Sun mielestä mies (miehet) ovat sitä varten, että tuottavat sulle mielihyvää. Et osaa tuottaa mielihyvää itsellesi muualta. Et löydä parisuhdetta ennen kuin tämä asia sulle valaistuu.

Tämä. Karusti sanottu, mutta tulet jäämään lopulta yksin jos jatkat samalla tavalla.

Vierailija
9/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä niitä pannutkin olen.

Vierailija
10/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peluri ei ole neuroottinen suhteistansa.

Vierailija
11/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit aivan liikaa ollaksesi peluri.

Vierailija
12/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä niitä pannutkin olen.

Tuskinpa. Olisit sen heti aloituksessa kertonut jos olisit.

Vierailija
13/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole peluri, ihan höpö sepustusta. Opettele ottamaan rennommin.

Vierailija
14/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi avauduit asiasta tänne?

Vierailija
15/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neuroottinen vain silloin, kun panokset ovat tarpeeksi korkeat. Aka tunteita pelissä.

Vierailija
16/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä palstalla useampaan otteeseen avautunut onnettomasta miestuuristani, katsomatta itseäni lainkaan peiliin. Ihan tässä äskettäin tapasin tosi ihanan miehen, ja olen sitä suhdetta pohtinut valtavassa neuroosissani nyt jonkin aikaa. Mietin, onko mies peluri ja mitä se merkitsee kun hän vastaa näin ja noin. Olen häpeäkseni aloittanut vauvapalstalle viimeisen viikon aikana ainakin kaksi keskustelua aiheesta, joissa olen lähinnä saanut kuulla olevani neuroottinen hullu. Sainpa ansioni mukaan.

No. Tänään asioita pohdiskellessani viestiä odottaessani, tajusin olevani peluri. Tämän miehen lisäksi minulla on Tinderin lisäksi haavissani kolme muuta miestä, joiden kanssa tekstailen aina kun tämä mielitiettyni ei vastaa. Näistä kolmesta miehestä kahdesta olen periaatteessa kiinnostunut. Yksi on kulkenut mukana jo noin puolen vuoden ajan, vaikkemme ole vielä ehtineet nähdä kasvotusten vuosiin. Toisen kanssa minulla oli eräänlainen suhde, mutta kiinnostus on yksipuoleinen. Kolmas on tindermuna, jonka olen vastikään kuorinut. Tinderöin edelleen aktiivisesti, sillä joskus kukaan näistä miehistä ei kiinnosta minua tarpeeksi.

Tiedän jo lähestulkoon varmaksi, että tämä mies, josta nyt olen kiinnostunut, tekee tismalleen samaa kuin minä. Minä, todennäköisesti miehestä eroten, en kuitenkaan tee tätä munankiilto silmissäni. Ajattelen ihan tosissani mahdollisia parisuhteita ainakin kärkikaksikon kanssa, vaikkei todennäköisesti yksikään näistä johda sellaiseen. En tee tätä ilkeyttäni, ja yritän parhaani mukaan pitää keskustelua yllä niidenkin kanssa, jotka eivät minua varsinaisesti kiinnosta. Olen tällä hetkellä hieman päälle 30, ja olen tehnyt tätä teini-ikäisestä lähtien.

Tämän asian oivaltaminen oli hyvin valaisevaa. En enää (toivottavasti) ota tulevia ghoustaamisia/pakkeja/penkittämisiä/jne yhtä raskaasti, koska tiedän aivoitukset ja ihmistyypin niiden takana. Onhan minulla tietenkin myös liuta lohduttajia penkillä odottelemassa, jos niikseen tulee. Olen kamala ihminen, tiedetään, enkä varmasti raadin mielestä ansaitse miestä, rakkautta tai perhettä.

Kiitos ja anteeksi.

Sinä leikit ihmisten tunteilla, et sä mitää pelaa. Minä tulin jääkiekkotreeneistä hetki sitten, vi"tun lut"ka.

Selkeä naisvihaprovo saa tässä jatkoa näköjään.

Vierailija
17/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisellä tällaisia juttuja, jo on aikoihin eletty.

Vierailija
18/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-kymppisellä tällaisia juttuja, jo on aikoihin eletty.

Provohan tuo aloitus on. 

Vierailija
19/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen neuroottinen vain silloin, kun panokset ovat tarpeeksi korkeat. Aka tunteita pelissä.

Mitkä ne korkeat panokset tässä on? Mikä aka?

Vierailija
20/54 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen myötisaloitus tähän väliin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi