Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisena sinä av-mamma pidät itseäsi älykkyystasoltasi?

Huvikseni kyselen ja kiitos vastaajille
20.10.2018 |

Kysymys on huonosti muotoiltu, mutta olisi hauska tietää, että mitä ajattelette itsestänne 😊

Millaisena sinä av-mamma pidät itseäsi älykkyystasoltasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi vastata, paitsi jos vähän valehtelee.

Vierailija
22/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olen yo, korkeakoulutettu, elämämkoululainen, suurperheen äiti ja keskinkertaisen pikkunokkela. So?

No ei mitään "so?"

Kiva, että vastasit.

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vastata rehellisesti. Miksi edes anonyymisti valehtelisi?

Vierailija
24/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ammattikoulun käynyt, töissä oleva ja avioliitossa elävä, mutta lapseton henkilö?

Vierailija
25/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se syy ole aika selvä: vaihtoehdoissa ei ollut sopivaa. Eli en voi rehellisesti vastata, edes anonyymisti. Paitsi jos vähän valehtelen ja vastaan sinne päin. Mutta tuotanpa ap:lle pettymyksen eli ohitan kyselyn.

Vierailija
26/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt takertuko lillukan varsiin. Älkää miettikö älkääkä varsinkaan analysoiko mitään. Vastatkaa vaan, mitä ekana mieleen tulee.

Kun vaihtoehdot lukee järjestyksessä, niin ensimmäisenähän mieleen tulee se ylin itseä vastaava sana (ylioppilas). Mutta en mä ensimmäisenä itsestäni ajattelisi juuri sitä, vastasin siis muu. Esim. sinkku ja työtön vastaavat paljon enemmän minäkäsitystäni kuin  vuosia sitten ylioppilaaksi pääsy.

Vierailija
27/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu ja töissä valtion virastossa. Testattu ÄO on 76. Testaajan mukaan parempi kuin palstan keskiarvo.

Eli matemaattinen älykkyysosamääräsi on selkeästi keskivertoa matalampi. Joko olet taulukon mukaan hyvin heikkolahjainen, koet matemaattiset probleemat/päättelytehtävät haastaviksi ja todellinen lahjakkuutesi on muualla tai sitten olet vain ollut testiä tehdessäsi järkyttävän laiska, eikä se vastaa todellista ÄO:tasi. Tuolla ÄO:lla sinulla olisi todennäköisesti ollut ongelmia jo peruskoulussa ja on melko epätodennäköistä, että sen pohjalta lähtisi suorittamaan korkeakoulututkintoa.

Vierailija
28/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut aukomaan päätäni, mutta vaihtoehdot ehkä vähän hämää? Hankala vastata näin mustavalkoisesti. Mielestäni on jo tietynlaista älykkyyttä tiedostaa ettei tiedä tai osaa. Ei korkeastikoulutettu välttämättä tarkoita, että olisi hirveän älykäs. Asian voi oppia jos tarpeeksi haluaa. Tosin se vie enemmän aikaa jos ei ole luontaisesti kovin nokkela.

Vierailija
29/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äiti, olen ollut opiskelija monesti, olen ollut yrittäjä, olen ollut työtön, olen ollut töissäkin ja toki olen ollut joskus myös sinkku ja aina mulla on sama älykkyysosamäärä ollut. Mitä ihmettä sinä oikein ap höpiset? 

Miten sinkkuus viisastuttaa tai tyhmentää ihmistä?

Tekeekö se ihmisestä samanlaisen jos on sinkku, työtön tai opiskelija? Sitähän voi olla sekä sinkku että opiskelija, tai työtön ja sinkku... onko sitten tuplasti tyhmempi? Ja aivoihin tulee viisautta lisää heti kun saa jonkun puolison?

Vierailija
30/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä on monenlaista.

Parasta älyä on tuntea itsensä ja voimavaransa.

Intuitio.

Olla rupeamatta typeriin kilpavarusteluihin.

Viihtyä itsessään.

Ja se että osaa keittää teeveen.

🐴

Vierailija
31/31 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on testattu, olen keskimääräistä älykkäämpi joten jätän vastaamatta sun kyselyysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme