Millaisena sinä av-mamma pidät itseäsi älykkyystasoltasi?
Kysymys on huonosti muotoiltu, mutta olisi hauska tietää, että mitä ajattelette itsestänne 😊
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän insinööreistä yleensä ajatellaan? Se on koulutukseni. t. satunnainen av-mamma
Kiitos sinun, niin mielikuvat vaan vahvistuu. Kysyttiin omaa mielipidettä, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän insinööreistä yleensä ajatellaan? Se on koulutukseni. t. satunnainen av-mamma
Aloittajan ainakin arvostan insinöörejä.
Mitä nämä vaihtoehdot kertovat kenkään älykkyystasosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ainakin arvostan insinöörejä.
Siis aloittajana 😊
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä jotain siitä, mitä he itse ajattelevat itsestään.
Oliko nämä niinkuin järjestyksessä, että eka on tyhmin ja vika älykkäin?
Miten korkeasti koulutettu tässä eroaa esim. maisterista? Tarkoitetaanko lisensiaattia, tohtoria tms. vielä pidemmin koulutettua?
Millainen älykkyys tuolla sinkulla tai opiskelijalla on? Entä vaikuttaako miltä alalta on työtön? Miten kotiäidit? Onko ammatilla merkitystä tai lasten määrällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos vastaisin olevani suurperheen äiti, niin mitä minä ajattelisin älykkyydestäni? Tai jos ajattelisin olevani opiskelija? Jos olen ylioppilas ja opiskelija ja tuleva maisteri, sekä lisäksi sinkku joka joku päivä saattaa kuitenkin olla suurperheenäiti? Mitä se kertoisi minun älykkyystasostani? Vaihteleeko se joka elämänvaiheessa?
En kuulu kohderyhmään, joten en voi vastata. Tuo ”mamma” on oikeasti kauhea nimitys.
Älkää nyt takertuko lillukan varsiin. Älkää miettikö älkääkä varsinkaan analysoiko mitään. Vastatkaa vaan, mitä ekana mieleen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta jospa ihmiset ärsyyntyisivät vastaamaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos vastaisin olevani suurperheen äiti, niin mitä minä ajattelisin älykkyydestäni? Tai jos ajattelisin olevani opiskelija? Jos olen ylioppilas ja opiskelija ja tuleva maisteri, sekä lisäksi sinkku joka joku päivä saattaa kuitenkin olla suurperheenäiti? Mitä se kertoisi minun älykkyystasostani? Vaihteleeko se joka elämänvaiheessa?
Herranjumala! Lepo vaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta jospa ihmiset ärsyyntyisivät vastaamaan 😉
Mua ainakin ärsyttää niin paljon, etten todellakaan vastaa ihme kyselyyn, missä ei ole mitään järkeä eikä logiikkaa.
Olen korkeasti koulutettu ja töissä valtion virastossa. Testattu ÄO on 76. Testaajan mukaan parempi kuin palstan keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeasti koulutettu ja töissä valtion virastossa. Testattu ÄO on 76. Testaajan mukaan parempi kuin palstan keskiarvo.
Moi!
Ollaan samiksia *high five* 😊
- ap -
Siis pitää vastata joku oma alter ego, eikä sitä mitä on.
Missä vaihtoehto ydinfyysikko, astronomi ja Nasan astronautti?
Olen tieteen nobelisti, jos ei todellisuudella kerran ole mitään väliä.
Oikeasti olen yo, korkeakoulutettu, elämämkoululainen, suurperheen äiti ja keskinkertaisen pikkunokkela. So?
Ylioppilas, maisteri ja suurperheen äiti. Ilmeisesti kaksi viimeistä kumoaa toisensa...