Kuvitteletko naishenkilön näillä mitoilla hoikaksi, normaaliksi vai lihavaksi
Pituus 169cm
Paino 69kg
Lantio 100cm
Vyötärö 75cm
Rinta 95cm
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kun tissiä ja persettä pitäisi olla mutta ne ei saisi painaa mitään. 😂 heliumiako te luulette että ne on sisältä?
Päivän naurut 😂 kiitos
Sinuna en todellakaan nauraisi harhaisuudellesi. Toisaalta, kai se jollakin tapaa treenaa vatsalihaksiasi....so go for it!
Minulla on suunnilleen samat mitat rasvaprosentin ollessa keskivertonaista alhaisempi. Eli lihasta löytyy.
Lihaksikkaiden, treenattujen naisten tulisi käyttää miesten BMI-taulukkoa.
Pullea. Olen itse samanpituinen ja laiha, ja ympärysmitoissa eroa jopa 15cm.
Se riippuu ihan ruumiin rakenteesta. Jos on 50-kiloinen hentoinen nainen vai leveäharteinen vähän isompi jo leveiden luiden takia. Ja ei, kaikki luut ja kehot eivät ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian isokokoisen minun makuuni. Eli todennäköisesti rasvaa liikaa.
Liian lähellä omia mittoja ja miehisyys kärsii?
Tuo on naisten tapa ajatella, ei miesten. Naiset vertaavat miestä itseensä ja haluavat siksi pitkän ja lihaksikkaan miehen, jotta saisivat tuntea olevansa pieniä ja naisellisia. Miehet vertaavat naista toisiin naisiin, eivät itseensä.
Normaali joa vertaan itseeni (175/59).
Ei okei-mitat ap:lla.
Ei ole kyllä läski! Täällä on tosi vääristynyt kehonkuva suurimmalla osalla kommentoijista. Minusta hyvin normaalit mitat, alle tuon painon alkaa näyttää hoikalta.
Vierailija kirjoitti:
Noille läskihuutelijoille: esimerkiksi Petra Olli on 163cm pitkä ja painaa 64kg. Onko hän teidän mielestänne läski?
Naurettavaa kuvitella, että maajoukkuetason painijan kehonkoostumus olisi mitenkään verrattavissa normipulliaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille läskihuutelijoille: esimerkiksi Petra Olli on 163cm pitkä ja painaa 64kg. Onko hän teidän mielestänne läski?
Naurettavaa kuvitella, että maajoukkuetason painijan kehonkoostumus olisi mitenkään verrattavissa normipulliaiseen.
Sanottiinko avausviestissä, että kyseessä on "normipulliainen"?
Koko pointti oli juuri se, että avausviestissä annetuista mitoista on mahdotonta päätellä kehonkoostumusta.
Sulla on päässä vikaa