Fiktiivinen hahmo kirjoissa, elokuvissa, sarjoissa johon olet ihastunut?
Kommentit (1127)
Roolihahmoon siis, ei näyttelijään.
Once upon a time (Olipa kerran) Captain Hook
Vampire diaries (Vampyyripäiväkirjat) Damon
Näköjään pahikset kiinnostavat fiktiossa. Oikeassa elämässä arvostan kilttiä turvallista miestä, ja parisuhteen pysyvyyttä..
Vierailija kirjoitti:
Julius Caesar, LOTRin Legolas, Luke Skywalker... Nuori Obi-Wan Kenobi (koska Ewan McGregor). Cumberbatchin Sherlock Holmes. Russel Crowen Gladiaattori, Maximus mikälie. Clint Eastwoodin nimetön mieshahmo spagettiwesterneissä.
Muistui vielä lisää: Agentti Cooper Twin Peaksistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julius Caesar, LOTRin Legolas, Luke Skywalker... Nuori Obi-Wan Kenobi (koska Ewan McGregor). Cumberbatchin Sherlock Holmes. Russel Crowen Gladiaattori, Maximus mikälie. Clint Eastwoodin nimetön mieshahmo spagettiwesterneissä.
Ja David Tennantin Doctor Who. Olen ihastunut useampaan fiktiiviseen hahmoon kuin oikeisiin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
James Hathaway Komisario Lewis-sarjassa
Tähän sama. Lisäksi Roke Helena Wariksen Pohjankontu-trilogiassa.
Patch Cipriano (Becca Fitzpatrick) luin kirjat englanniksi ja ihastuin hahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja David Tennantin Doctor Who. Olen ihastunut useampaan fiktiiviseen hahmoon kuin oikeisiin miehiin?
Haha, sama täällä. :D -12
Dexter! Vaikka oikeassa elämässä sarjamurhaaja ei olisi kovinkaan kuumaa kamaa.
Gary Oldmanin esittämänä Dracula Coppolan elokuvassa.
Sheldon Cooperiin ihastuin vähän, vaikka oikeassa elämässä en varmaan sietäisi moista tyyppiä hetkeäkään.
Harvey Specter on tuorein ja kuumin ihastus. Aaah! Suits pyörii tv:ssä harva se ilta :)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on mainio osoitus naisten prinsessaharhoista ja realismin puutteesta.
Perusteletko? Varmaan moni muukin kuin minä on onnellisesti naimisissa.
12
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut ihastunut Severus Kalkarokseen
Sama täällä!
Nanna-sarjakuvan Misse! 😍