Kysyin äidiltä voinko tulla lapsen kanssa syylomalla yöksi
Kysyin äidiltä voinko tulla lspsen kanssa syyslomalla yöksi. Kun en ole aikoihin ollut. Siellä ihanat ulkoilumahdollisuudet, äiti asuu 20km päässä. Äitini sanoi että jos petaatte pedit lähtönne jälkeen, ja voisiko 5 v nukkua vieressäni tai sohvalla ettei tarvisi ylimääräistä patjaa. Vastaus ihmetytti minua, enkä ole usein ollut yötä. Mitä mieltä olette.
Kommentit (28)
Ihmetytti vain että äiti heti nosti nuo asiat esille.
Usein viisivuotiaat ovat vielä tosi kiinni äidissä. Omanikin on tuollainen kainolonlämmitin. Se on luonnollista: suurin osa lapsista ympäri maailmaa nukkuu äidin vieressä. Luonnotonta on eristää lapsi omaan huoneeseensa pienestä pitäen.
Kun katsoo vaikka apinoita: aika isoiksi poikaset roikkuvat emon karvoissa kiinni.
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Eikö 20 km olisi helppo kulkea ihan päiväkäynnillä?
Siis nukkuisimme samassa huoneessa mutta vieras sänky niin pieni että lapsi tai minä nukkuisi patjalla sängyn vieressä. Pointi oli se että äiti heti sanoi että petaammeko sängyt kun lähdemme
Onhan mummolassa kiva olla yötäkin :)
Ehkä hän haluaa varmistaa, ettei hänelle jää teidän sotkut siivottavaksi. Ja haluaa sen etukäteen kertoa. Jos sanoisi aamulla, kun olette lähdössä, ihmettelisit varmaan miksi näin tekee, kun ei ennenkään ole tarvinnut laittaa paikkoja kuntoon yöpymisen jälkeen.
Äidille on nykyään siivoaminen tärkeintä
Jotkut viisivuotiaat imee vielä tissiäkin. Neuvolassa sanoivat että ihan normaalia.
Miksi pitää ylipäänsä yöpyä 20km päässä lapsikatraan kanssa ja rasittaa sillä mummoa? Menkää kotiinne yöksi. Vaikka taksilla. 20km = joku 50€ ehkä.
K