Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki haaveilevat Australiaan matkustamisesta?

Vierailija
20.10.2018 |

Lämpimiä paikkoja on lähempänäkin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kaukana Suomesta ja ma tuista.

Jälkimmäiseen kyllä täysin eri. Australiassa uutisoidaan jatkuvasti lähi-itäläisten rikastustempauksista milloin missäkin. Etenkin libanonilaiset "kunnostautuneet" näissä ;(

Vierailija
22/25 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kyllä ihmetellyt. USA:sta löytyy lähes kaikki mitä ausseistakin, välimatka selvästi lyhyempi ja kaupan päälle vielä normaali liikennekin. Miksi ihmeessä pitää väkisin änkeä itsensä ausseihin asti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kyllä ihmetellyt. USA:sta löytyy lähes kaikki mitä ausseistakin, välimatka selvästi lyhyempi ja kaupan päälle vielä normaali liikennekin. Miksi ihmeessä pitää väkisin änkeä itsensä ausseihin asti :D

No ei kyllä löydy. Ihan peruskoulun maantieteen ja biologian pohjalta voit pelkästään karttaa katsomalla todeta, että eteläisellä pallonpuoliskolla olevalla mantereella on vähän erilaisia asioita kuin pohjoisella.

Toki jos omat kiinnostuksen kohteet on luokkaa auto ja shoppailu niin mene toki vaan jenkkeihin. Australia on helmiä sioille.

Vierailija
24/25 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaisi USAa ja Australiaa. Molemmissa olen käynyt, USAssa kahdestikin.

Australiaan mut vei uskomaton luonto ja kyllä koin siellä elämäni suurimpia elämyksiä.

Australian kulttuurin koen olevan lähempänä meitä kuin usalaisten.

Olen matkustellut paljon ja Australia on kohteista kyllä top 3n joukossa.

Vierailija
25/25 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungit Australiassa ovat tylsiä eurooppalaisiin verrattuna. Poikkeuksena on Melbourne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan