Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinua pienikokoisempi mies...?

Vierailija
19.10.2018 |

Voisitko seurustella miehen kanssa joka on sinua luontaisesti pienikokoisempi? Lyhyempi? Hintelämpi? Molempia? Luontaisesti pienikokoisemmalla tarkoitan kokoeroa joka ei ole riippuvainen minun tai sinun mahdollisesta ylipainosta.
Jos voisit kertoa ikäsi ja kuvauksen itsestäsi, olisin siitä hyvin kiitollinen.

Sinua pienikokoisempi mies...?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vähän harmittamaan, että ei taida olla kaikkien lyhyiden miesten sielukaan kultaa. Heti haukkutaan pinnalliseksi kun on asiallisen rehellinen, että miehen pieni koko valitettavasti on turn off. Kuitenkin jos kyseessä on 50-kiloinen nainen, suurin osa häntä pienemmistä miehistä on lapsia eli varmaan ihan tervettäkin, ettei kelpaa.

Pilataseni päiväni heti aamusta, palasin av:een ja loukkaannuin vielä verisemmin tuosta maajussi-kommentista kun kiinnitiin siihen vähän enemmän huomiota. Ei minusta ole liian pinnallista etsiä normaalipainoista kumppania, mutta muuten minulla ja Maunolla ei taida olla paljon yhteistä. :(

Niin että nyt löytyi sitten ketjusta hyvät tekosyytkin siihen miksi "lyhyet miehet on pahoja ja ilkeitä elikkä siksi niitä saa syrjiä"? Millä tavalla tämä on rehellistä?

t. 172 cm mies, eri vastaaja

Vierailija
42/60 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi vähän harmittamaan, että ei taida olla kaikkien lyhyiden miesten sielukaan kultaa. Heti haukkutaan pinnalliseksi kun on asiallisen rehellinen, että miehen pieni koko valitettavasti on turn off. Kuitenkin jos kyseessä on 50-kiloinen nainen, suurin osa häntä pienemmistä miehistä on lapsia eli varmaan ihan tervettäkin, ettei kelpaa.

Pilataseni päiväni heti aamusta, palasin av:een ja loukkaannuin vielä verisemmin tuosta maajussi-kommentista kun kiinnitiin siihen vähän enemmän huomiota. Ei minusta ole liian pinnallista etsiä normaalipainoista kumppania, mutta muuten minulla ja Maunolla ei taida olla paljon yhteistä. :(

Niin että nyt löytyi sitten ketjusta hyvät tekosyytkin siihen miksi "lyhyet miehet on pahoja ja ilkeitä elikkä siksi niitä saa syrjiä"? Millä tavalla tämä on rehellistä?

Meinasin vain kyseisiä kommentoijia. Joidenkin kohdalla tosiaan tuo pituus ei taida olla se isoin ongelma (vaikka niin luulisivat) vaan k*sipäisyys ja itsesääli. Kysymyshän oli kelpaisiko itseäsi pienikokoisempi. Jos mies on alle 160 senttinen ja alle 50 kiloinen niin ei, suurin osa heteronaisista ei kiinnostu seurustelumielessä. Vastaava ääripää olisi 150 kiloinen nainen, kiinnostaisiko ensisilmäyksellä? Pitääkö kiinnostaa jos on maailman ihanin ja kaunein 150 kiloinen nainen?

Ei ole syrjintää tahtoa seurustelukumppaniksi mies, joka viehättää itseä myös seksuaalisesti. Olisi älytön uhraus alkaa seurustella todella pienikokoisen miehen kanssa vain säälistä. Onneksi on panseksuaaleja, jotka eivät juurikaan välitä kumppanin ulkonäöstä, heihin on mahkuja myös lyhytkasvuisilla. Silloin kilpailuetua saa nimenomaan siitä sisäisestä kaunedesta, harvaksi käyvät naiset, jotka voisivat harkita suhdetta lyhytkasvuisen valittajakusipään kanssa.

Kaikilla on eri vahvuudet ja heikkoudet ja kaikilla on eri verran vientiä. Riittää, että löytyy se yksi. Turha kuitenkaan valittaa syrjinnästä. Varsinkin tässä asiassa kyse on pitkälti seksuaalisesta kiinnostumisesta, en minäkään valita etten ole kaikkien miesten mieleen, varsinkaan homojen. 172-senttiselle miehelle tämä pituuskysymys tuskin on edes minkään mittaluokan ongelma, ellei sitten itse syrji niitä kaikkein lyhyimpiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vain kyseisiä kommentoijia. Joidenkin kohdalla tosiaan tuo pituus ei taida olla se isoin ongelma (vaikka niin luulisivat) vaan k*sipäisyys ja itsesääli. Kysymyshän oli kelpaisiko itseäsi pienikokoisempi. Jos mies on alle 160 senttinen ja alle 50 kiloinen niin ei, suurin osa heteronaisista ei kiinnostu seurustelumielessä. Vastaava ääripää olisi 150 kiloinen nainen, kiinnostaisiko ensisilmäyksellä? Pitääkö kiinnostaa jos on maailman ihanin ja kaunein 150 kiloinen nainen?

160/50 mies on ihan terveessä painossa ja kokonsa puolesta pystyy tekemään ihan normaaleja juttuja ja elämään perusarkea. 150 kiloinen nainen on pituudesta riippumatta sairaalloisen ylipainoinen ja paino todennäköisesti vaikuttaa hänen elinaikaennusteeseen sekä arjessa selviytymiseen. Ei ole ollenkaan vastaava

ohis

Vierailija
44/60 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160/50 mies on ihan terveessä painossa ja kokonsa puolesta pystyy tekemään ihan normaaleja juttuja ja elämään perusarkea. 150 kiloinen nainen on pituudesta riippumatta sairaalloisen ylipainoinen ja paino todennäköisesti vaikuttaa hänen elinaikaennusteeseen sekä arjessa selviytymiseen. Ei ole ollenkaan vastaava

ohis

No tuo 160/50 olisi vielä samankokoinen, ei edes pienikokoisempi. Jos otetaan esimerkiksi vaikka alle 150 senttinen mies niin pysytään paremmin aiheessakin. Ja edelleen ei kiitos.

Vierailija
45/60 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Juuri näin.

On täysin pimeää verrata sairaalloisen ylipainoista terveissä mitoissa olevaan mieheen joka ei nyt vain satu olemaan pitkä. 160/50 miestä vastaa enemmänkin 184/70 nainen.

Naisten pituuspalvonta saa aivan sairaalloiset/fetissimäiset mittasuhteet. Omia lapsiakin ihaillaan, kuinka pitkä poika on.

Olisiko jo aika siirtyä kivikaudesta eteenpäin?

Vierailija
46/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m21v/171/72 aika pojan klopilta tuntuu vaikka salilla käyn 3-4krt viikko, kävelyllä satunnaisesti hartiat saisi olla leveämmät. En kyllä kovin isoilla painoilla jaksakkaan nostaa. Tuntuu että minkään ikäiset ja näköiset naiset ei kiinnostu varsinkaan ne jotka käy salilla tai harrastaa muuta urheilua nekin nostaa enemmän kuin minä. Lisään vielä että olen sosiaalisesti aika rajoittunut eikä minulla ole kavereita ollut 12 vuoteen, en juo joten baareissakaan ei tule käytyä, koen myös itsen rumaksi joten en oikein halua naista päinkään katsoa.

Vierailija
47/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aamulla ittekseni tuumin että mieheni on liian pitkä ja olisi hienoa joskus panna lyhyemmän kanssa.

Vierailija
48/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti asia menisi niin  että jos naiset loppuisivat maailmasta niin me suuremmat miehet ottaisimme pikkumiehet naisten tilalle ja paneskelisimme niitä pahimpaan puutteeseen. Onneksi kuitenkin naiset tuskin ovat häviämässä joten pikkumiehet saavat jatkaa ilman kipeää anusta  tuomalla elämään huumoria vajavaisuuksillaan

Vierailija
49/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo1 kirjoitti:

m21v/171/72 aika pojan klopilta tuntuu vaikka salilla käyn 3-4krt viikko, kävelyllä satunnaisesti hartiat saisi olla leveämmät. En kyllä kovin isoilla painoilla jaksakkaan nostaa. Tuntuu että minkään ikäiset ja näköiset naiset ei kiinnostu varsinkaan ne jotka käy salilla tai harrastaa muuta urheilua nekin nostaa enemmän kuin minä. Lisään vielä että olen sosiaalisesti aika rajoittunut eikä minulla ole kavereita ollut 12 vuoteen, en juo joten baareissakaan ei tule käytyä, koen myös itsen rumaksi joten en oikein halua naista päinkään katsoa.

Luettelet listan hankalia ongelmia ja luulet että pituus ja paino on ne syyt joiden takia naiset ei kiinnostu... Miten olis ujous, ei kavereita 12 vuoteen, et käy missään etkä katso naisia päinkään. Kotoa ei tulla ketään hakemaan. Pituutesi ei ole ongelma, nuo mainitsemani on.

Vierailija
50/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyempi ja hintelämpi käy useammalle naiselle kuin pelkästään hintelämpi?

Ovatkohan vastaukset ihan rehellisiä...?

Miksi edes teet tällaisen kyselyn, jos alat heti epäilemään vastaajia valehtelusta, jos vastaukset eivät noudatakaan itse toivomaasi linjaa?

Vierailija
51/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm pitkä, keski-ikäinen nainen. Normaalipainoinen, mutta siellä skaalan yläpäässä. Aviomieheni on 164cm pitkä, luontaisesti vantterarakenteinen mies. Tosin hänellekin on vantteruuden lisäksi hieman ylimääräistä kertynyt vuosien varrella. Mies saisi ihan hyvin olla hintelämpikin. Ei minua haittaisi. En hänen kanssaan avioitunut ulkoisten tekijöiden takia.

Vierailija
52/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alle 160cm nainen ja vaikea kuvitella tätä lyhyempää miestä omaan silmään viehättävänä. Lisäksi häiritsisi jotenkin se että parina oltaisiin naurettavan lyhyt yhdistelmä, eikä miehestä saisi samalla tavalla suojaa, kun vaikka 170 senttisestä tai sitä pidemmästä. Olen siis kuten useimmat naiset ja viehätyn erityisesti pitkistä miehistä, vähintään 180cm. Toisaalta jotkut lyhyetkin miehet ovat ihan komeita jos ovat maskuliinisen ja kivan näköisiä ja oloisia, niin voisin harkita :) Erityisesti jos on meksikolainen, latino, aasialainen tms. jotka eivät geneettisesti ole välttämättä yhtä pitkiä kuin länsimaiset, niin jotenkin s silloin on luonnollisempaa eikä automaattisesti ns. puute.

Vierailija
53/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse alle 160cm nainen ja vaikea kuvitella tätä lyhyempää miestä omaan silmään viehättävänä. Lisäksi häiritsisi jotenkin se että parina oltaisiin naurettavan lyhyt yhdistelmä, eikä miehestä saisi samalla tavalla suojaa, kun vaikka 170 senttisestä tai sitä pidemmästä. Olen siis kuten useimmat naiset ja viehätyn erityisesti pitkistä miehistä, vähintään 180cm. Toisaalta jotkut lyhyetkin miehet ovat ihan komeita jos ovat maskuliinisen ja kivan näköisiä ja oloisia, niin voisin harkita :) Erityisesti jos on meksikolainen, latino, aasialainen tms. jotka eivät geneettisesti ole välttämättä yhtä pitkiä kuin länsimaiset, niin jotenkin s silloin on luonnollisempaa eikä automaattisesti ns. puute.

Jatkan vielä että en missään nimessä haluaisi miehen olevan mua hintelämpi, varsinkaan jos ei ole pidempi kuin itse. Painan 46kg ja olen 32 vuotias ja ihan ok näköinen nainen. Jotenkin kammoksun yhdistelmää jossa nainen on fyysisesti miestä kookkaampi, mielestäni se on vain epäviehättävää ja haluan naisena tuntea itseni naiselliseksi parisuhteessa. Olen todella vanhanaikainen mitä tulee parisuhdeasioihin.

Vierailija
54/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero niin minulle kelpaisi hyvin 172 cm pitkä mies. Olen itse 170 cm pitkä, mutta luonnetta katsoisin nykyisellä kokemuksella todella tarkkaan. Miehen täytyisi olla mukava eikä hän saisi hermostua helposti. Enkä tykkäisi, jos miehellä olisi ollut paljon kumppaneita. Miehen ammatilla ei olisi väliä eikä varallisuudella.

Naiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita.

Naiset myös taktikoivat. Kysyisin miehen pituutta ja jos mies valehtelisi tai hermostuisi niin en alkaisi suhteeseen hänen kanssaan, koska etsisin miestä, joka ei hermostu. Kysymyksessä voi siis olla piilotettuna ansa.

Vierailija
55/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero niin minulle kelpaisi hyvin 172 cm pitkä mies. Olen itse 170 cm pitkä, mutta luonnetta katsoisin nykyisellä kokemuksella todella tarkkaan. Miehen täytyisi olla mukava eikä hän saisi hermostua helposti. Enkä tykkäisi, jos miehellä olisi ollut paljon kumppaneita. Miehen ammatilla ei olisi väliä eikä varallisuudella.

Naiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita.

Naiset myös taktikoivat. Kysyisin miehen pituutta ja jos mies valehtelisi tai hermostuisi niin en alkaisi suhteeseen hänen kanssaan, koska etsisin miestä, joka ei hermostu. Kysymyksessä voi siis olla piilotettuna ansa.

Miehet olettavat asioita. Nainen saattaa kysyessään asioita testata miestä esim. juuri miten mies reagoi, jos kysyn jotain tiettyä asiaa esim. lyhyemmän miehen pituutta. Jos mies ei kelpaa, syy ei välttämättä ole miehen pituudessa vaan reagointi tavassa. Jos kysyn lyhyemmältä mieheltä pituutta ja mies hermostuu, hän ei ole mukava luonne eikä turvallinen mies. Mies ei saa myöskään valehdella. Eli mies voisi kelvata pituuden puolesta, mutta ei luonteen.

Vierailija
56/60 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä nainen ja naimisissa 183 cm pitkän miehen kanssa. Mieheni hermostuu helposti pikkuasioista ja sen takia välillä mietin pitäisikö erota. Minulle kelpaisi kyllä 167 cm pitkä mies, jolla olisi pitkä pinna, joka ei hermostuisi helposti tai ehkä pitäisi olla yksin, en tiedä.

Vierailija
57/60 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua lyhyempi mutta hänellä on silti paljon leveämmät hartiat kuin minulla. Että lyhyt mies voi olla isompikokoisempi kuin nainen vaikkei lihava olisikaan!

Vierailija
58/60 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 161/48-50 mitoissa suunnilleen nainen ja vaikka koitin kuvitella itseni esim. keskipituiseksi ja muutenkin isommaksi niin kyllä vaan luontoni sanoo, että haluan isomman ja rotevamman miehen. Jotenkin oma seksuaalisuus vaatii miehen olevan isompi, en vain voisi kuvitella itseäni pienempää miestä seurustelukkumppanina. Jotenkin vaan ne miehekkäät lihakset ja hartiat ovat se miksi miestä haluan. Jos yhtään lohduttaa niin saa olla alle 180 cm pitkä eikä mielellään edes yli, 170 kelpaisi hyvin jos on treenattu vartalo. Ja en ole pinnallinen, en kulje minkään listan kanssa, että minkälaista edustusmiestä etsin, ei vaan sytytä oikeasti pienet.

Jaa että saa olla alle  180 cm. ? 😁 Eli melkein  20 cm sinua pidempi . Hoh hoijaa

Pätkälle pätkä, pitkälle pitkä

Vierailija
59/60 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aamulla ittekseni tuumin että mieheni on liian pitkä ja olisi hienoa joskus panna lyhyemmän kanssa.

Hänkin on mietinyt että pidempi nainen  olisi kiva

Vierailija
60/60 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa

Minua luullaan painijan kropallani pelkäksi Sali-Makeksi. Muutama tietää, että minulla on myös absoluuttinen sävelkorva ja olen multi-instrumentalisti polyglotti. Lukeminen ja itsensä kehittäminen on tärkeimpiä harrastuksiani. Suuri osa ihmisistä taitaa pelätä minua kun minulla on muutama arpi otsan sivuilla itsepuolustuslajeista, ja olen mieluiten vähäsanainen isossa porukassa. Isokokoisuudessa on omat haasteensa, varsinkin kun en juuri juttele tuntemattomille.