Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinua pienikokoisempi mies...?

Vierailija
19.10.2018 |

Voisitko seurustella miehen kanssa joka on sinua luontaisesti pienikokoisempi? Lyhyempi? Hintelämpi? Molempia? Luontaisesti pienikokoisemmalla tarkoitan kokoeroa joka ei ole riippuvainen minun tai sinun mahdollisesta ylipainosta.
Jos voisit kertoa ikäsi ja kuvauksen itsestäsi, olisin siitä hyvin kiitollinen.

Sinua pienikokoisempi mies...?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miten vaikuttaa lihaksikkuus? Miehen lihakset? Naisen lihakset? Sekin on hankittu ominaisuus.

Kysymys on kyllä hyvä, minuakin kiinnostaa.

Lähestynkö eri tyyppisiä naisia jotka miellyttävät, välittämättä koosta? Tykkään pitkistä ja lyhyistä, hoikista ja rotevista.

Oletanko että lyhyempi/hintelämpi ei käy, ja lähestyn ainoastaan lyhyitä petite naisia joilla riittää kysyntää muutenkin?

Seuraanko 121212:n oppeja ja lähestyn (urheilullisena pienikokoisena miehenä) vain lyhyitä ja pyöreitä naisia?

Vierailija
2/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se vähän hassua jos mies olisi minua lyhyempi (alle 148 cm), mutta eihän se ulkonäkö kaikki ole. Kuulostaa tosi kliseeltä, mutta tärkeämpää se loppujen lopuksi on mitä korvien välistä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161/48-50 mitoissa suunnilleen nainen ja vaikka koitin kuvitella itseni esim. keskipituiseksi ja muutenkin isommaksi niin kyllä vaan luontoni sanoo, että haluan isomman ja rotevamman miehen. Jotenkin oma seksuaalisuus vaatii miehen olevan isompi, en vain voisi kuvitella itseäni pienempää miestä seurustelukkumppanina. Jotenkin vaan ne miehekkäät lihakset ja hartiat ovat se miksi miestä haluan. Jos yhtään lohduttaa niin saa olla alle 180 cm pitkä eikä mielellään edes yli, 170 kelpaisi hyvin jos on treenattu vartalo. Ja en ole pinnallinen, en kulje minkään listan kanssa, että minkälaista edustusmiestä etsin, ei vaan sytytä oikeasti pienet.

Vierailija
4/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täydellinen :3 mutta pitäisi olla alistuva osapuoli vähän kaikessa. Olen switch-nainen, mutta pidän enemmän alistuvista miehistä. Dominoivana lyhyt ei olisi uskottava.

Vierailija
5/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on minua 2 cm pidempi. Ei ole merkitystä vaikka olisi muutaman sentin lyhyempi. Olen itse hyvin hoikka. Mieheni oli nuorena (ja hoikkana) minua 10 kg rotevampi. Nykyisin varmaan lähemmäs 30 kg lihavampi. Olisi vaikeaa ajatella miehen olevan minua hintelämpi ( koska itse olen niin hintelä).

Poikamme on lyhyt ja hintelä (siis laiha). Tyttöystävänsä ovat aina olleet pidempiä, varmaan vähän painavampiakin (mutta hoikkia silti).

Vierailija
6/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä aavistuksen kysymyksen ohi, mutta minä tiedän muutaman sellaisen "ison hoikan" naisen. Ovat todella pitkiä naisia, mutta kuitekin kropaltaan ja mittasuhteiltaan pituuteensa nähden muuten aivan sopusuhtaisia. Eivät ole siis tikkulaihoja, lihavia, kolhoja tai romuluisia. Vaan nättejä ja ihan naisen näköisiä, mutta "isoja hoikkia". Useimmat harrastavat jonkin verran vielä fitnessiäkin tms. käyvät salilla, joten eivät ole mitään taskuvenuksia todellakaan.

En tiedä heidän parisuhdestatuksestaan, mutta senpä vain sanon, että luultavasti isompi osa miehistä on heitä "pienempiä" kuin "isompia". Ovat varmasti ainakin jonkin verran keskipituista miestä pidempiä.

Vierailija
7/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 161/48-50 mitoissa suunnilleen nainen ja vaikka koitin kuvitella itseni esim. keskipituiseksi ja muutenkin isommaksi niin kyllä vaan luontoni sanoo, että haluan isomman ja rotevamman miehen. Jotenkin oma seksuaalisuus vaatii miehen olevan isompi, en vain voisi kuvitella itseäni pienempää miestä seurustelukkumppanina. Jotenkin vaan ne miehekkäät lihakset ja hartiat ovat se miksi miestä haluan. Jos yhtään lohduttaa niin saa olla alle 180 cm pitkä eikä mielellään edes yli, 170 kelpaisi hyvin jos on treenattu vartalo. Ja en ole pinnallinen, en kulje minkään listan kanssa, että minkälaista edustusmiestä etsin, ei vaan sytytä oikeasti pienet.

:D :D :D

Vierailija
8/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi täydellinen :3 mutta pitäisi olla alistuva osapuoli vähän kaikessa. Olen switch-nainen, mutta pidän enemmän alistuvista miehistä. Dominoivana lyhyt ei olisi uskottava.

Mikäli olet yli 173cm, voin alistua sinulle :D

Vierailija
9/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten vain, että tuolla logiikalla Maajussi-Maunokaan ei ole pinnallinen, kun halusi normaalipainoisen naisen.

Vierailija
10/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi ja hintelämpi käy useammalle naiselle kuin pelkästään hintelämpi?

Ovatkohan vastaukset ihan rehellisiä...?

Vierailija
11/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten vain, että tuolla logiikalla Maajussi-Maunokaan ei ole pinnallinen, kun halusi normaalipainoisen naisen.

Normaalipainoinen nainen = treenattu ja lihaksikas mies jolla leveät hartiat?

Ööö. Itse ajattelisin että

Treenattu ja lihaksikas mies jolla leveät hartiat = treenattu ja timmi nainen jolla kuplapylly

tms.

Vierailija
12/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, hoikahko nainen (175/65) ja pidän pitkistä, hoikista miehistä. En itseäni hintelämmistä enkä toisaalta kovin rotevista ja kyllä pituuttakin saisi olla enemmän kuin itselläni. En halua tuntea itseäni miksikään mastodontiksi miehen vierellä.

Vierailija
13/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm parikymppinen ja olen ollut erittäin ihastunut itseäni lyhyempään mieheen. Pituus ei oikeastaan merkkaa juurikaan, mutta itse liian rotevana (vahvat hartiat, leveä rintakehä ja lihaksikkaat reidet) itseäni hintelämpi mies aiheuttaisi epävarmuutta omasta koostani. Luulisin, että osa miehistä tuntee samoin, enemmistö kiinnostusta osoittaneista miehistä on ollut pitkiä, harteikkaita ja stereotypisen maskuliinisia.

Joten kysymys miehille: häiritsisikö teitä suhteessa jos nainen on pidempi?

Vierailija
14/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alistuva mies mutta voisi siinä vähän yllättyä jos treffeille tuleva dominoiva nainen olisikin joku 185-190cm :D No en minä karkuun juoksisi. Olen nähnyt pariskuntia joissa nainen on miestään tasapohjaiset kengät jalassa yli 10 cm pidempi.

Vierailija
15/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D

:D :D :D tarkoitin seksuaalista halua. Miehen/kumppanin haluan tietenkin miljoonasta syystä, mutta koitin nyt avata syytä siihen miksen syty pienistä miehistä. En halua seksiä pienen miehen kanssa :D :D :D

Vierailija
16/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175cm parikymppinen ja olen ollut erittäin ihastunut itseäni lyhyempään mieheen. Pituus ei oikeastaan merkkaa juurikaan, mutta itse liian rotevana (vahvat hartiat, leveä rintakehä ja lihaksikkaat reidet) itseäni hintelämpi mies aiheuttaisi epävarmuutta omasta koostani. Luulisin, että osa miehistä tuntee samoin, enemmistö kiinnostusta osoittaneista miehistä on ollut pitkiä, harteikkaita ja stereotypisen maskuliinisia.

Joten kysymys miehille: häiritsisikö teitä suhteessa jos nainen on pidempi?

Ei minua ainakaan, jos nainen on muuten kiinnostava. Tiedän muutamia todella kauniita pitkiä naisia.

Vierailija
17/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei mikä menetys... pitää varmaan lopettaa turha hikoilu ja aloittaa massakausi. bmi mulla on kyllä normaali :D

Vierailija
18/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei taida olla. Olen 156 cm. 😁

Vierailija
19/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyempi ja hintelämpi käy useammalle naiselle kuin pelkästään hintelämpi?

Ovatkohan vastaukset ihan rehellisiä...?

Vastasin noin, koska ei ollut vaihtoehtoa lyhyempi TAI hintelämpi. Kumpikin käy, eikä ole ongelma sekään jos on molempia. Kannattaisi miettiä noita kysymyksenasetteluja vähän tarkemmin jos haluaa saada täsmällisiä vastauksia.

Itse olen yli viisikymppinen nainen, 160 cm ja 58 kg. Nykyisin siis menisi itseäni hintelämpikin, kun olen vaihdevuosien myötä lihonut kymmenkunta kiloa. Aiemmin olisi ollut vähän vaikea löytää itseäni hennompaa.

Isojen miesten perään en ole ollut milloinkaan, vaan poikaystävät olivat lyhyestä (ja hintelästä) keskikokoiseen. Kerran olen löytänyt jopa itseäni lyhyemmän pojan, seurustelimme jonkin aikaa. Suhde ei kaatunut pituuteen tai lyhyyteen vaan ihan muihin juttuihin (se taskuadonis petti minua ison ja rehevän kaverini kanssa).

Nykyinen, jo yli 30 vuotta sitten löytynyt siippa on keskimittainen (jonkin verran alle 180 cm, en tiedä tarkkaan) ja nuorenakin hän oli hintelähkö, nykyisin suorastaan laiha.

Vierailija
20/60 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171-senttinen amatsoni rakenteeltani. Pikkaisen pläski ja lihaksikas, koska olen harrastanut erittäin fyysistä lajia pikkulapsesta asti. Monenlaista sulhasta on ollut vuosien varrella: pitkää ja tosi isoa, kunnon läski, pitkää ja laihaa, lyhyt ja kevytrakenteinen ja itseni mittainen, mutta todella raamikas (ei mikään saliesa).

Sinällään ei mitään väliä miehen koolla ja mallilla, jos hän itse on tyytyväinen itseensä. Mitään kompleksia en jaksa katsella. Minähän en siitä sirommaksi muutu, vaikka mies olisi mikä Bull mentula. Oma itsetuntoni kesti kyllä, vaikka olin exää isompi. Toisaalta kyllästyin katsomaan hänen kompleksiaan koostaan, joka eskaloitui vähitellen minun jatkuvaan piikittelyyni. Reiluna ihmisenä pidin lopulta pelkkiä 8-10cm korkoja aina tavatessa, että siinä oli parhaimmillaan sellainen 20 sentin pituusero.