Milloin miesten kaljamahoja ihaillaan, kun naisten ihrapyllyjäkin palvotaan?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljamahainen nainen, mielestäni kaljamahaa ihaillaan jo keski-ikäsillä miehillä, mutta eipä meillä naisilla. Naisen pitäs keski-iässäkin olla teinikeho standarsien mukaan, mutta keski-ikäisen kehon omaava mies taas on äijä.
Onneksi haistatan paskat trendeille. Kalja auki.
Oot ihana nainen. ❤️
Kiitos. Kippistä!
Suosittelen muitakin ottamaan järjen käteen tässä asiassa. Keski-ikäsen ei kuulu olla 15vuotiaan mallinen, luonnonlaitkin sanoo vastaan. Nauttikaa elämästä.
No höpsis sun luonnonlakeja. Mä olen yli nelikymppisenä samoissa mitoissa kuin teinityttönä. Moni tuntemani nainen on. Ollaan terveitä, urheilullisia ja jos saan suoraan sanoa: kivannäköisiä. Sun kaljapöhöttynyt, turvonnut kroppa ei ole mikään ihanne.
Mitä väliä sillä, mikä läski vaarallisempaa? Kertyy mihin kertyy.
Ainakin kuollaan pois aiemmin mahoinemme, emmekä kansoita paskaisine perseinemme vanhainkoteja ja roiku eläkerahoja hinkumassa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12.1.2019 järjestetään Kattilahallissa feministinen body positive-tapahtuma.
https://www.tiketti.fi/Body-Posi-messut-Kattilahalli-Helsinki-tickets/5…
Kummasti on kaikki esiintyjät naisia ja feministejä.
Sitä mä en käsitä miksei noihin ikinä osallistu hoikkia naisia.
Tai kauniita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12.1.2019 järjestetään Kattilahallissa feministinen body positive-tapahtuma.
https://www.tiketti.fi/Body-Posi-messut-Kattilahalli-Helsinki-tickets/5…
Kummasti on kaikki esiintyjät naisia ja feministejä.
Sitä mä en käsitä miksei noihin ikinä osallistu hoikkia naisia.
Tai kauniita 😂
Saara Särmöjä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaljamahainen nainen, mielestäni kaljamahaa ihaillaan jo keski-ikäsillä miehillä, mutta eipä meillä naisilla. Naisen pitäs keski-iässäkin olla teinikeho standarsien mukaan, mutta keski-ikäisen kehon omaava mies taas on äijä.
Onneksi haistatan paskat trendeille. Kalja auki.
Ryyppäät itsellesi rasvamaksan protestiksi? Wau. Oikea älyn jättiläinen.
Oikein paistaa läpi katkeruus ja kateus kauneempia, paremmin säilyneitä naisia kohtaan. Ihan sääliksi käy.
Kuka niitä ihrapyllyjä palvoo? Ihan samalla lailla l.skiperseiksi haukutaan, kuin on aina haukuttu ja niitä barbien näkösiä ihaillaan. Tämän näen omin silmin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koskaan. Miehillä on tunnetusti kaikenlaisia mieltymyksiä, jotka ainakin näin naisesta tuntuu melko kummallisilta. Jotkut miehet tykkäävät tosi laihoista naisista ja jotkut siitä että ihra hyllyy. Noin esimerkkinä. Naiset taas tykkäävät aikalailla samantyylisistä miehistä, siis ulkonäön puolesta: nuorehko, lihaksikas, pitkä ja miehekäs mies on yleensä kaikkien mieleen, vaikka toki muutkin kelpaavat.
Hupsista kun taas tulee vahingossa samaa tekstiä, kuin palstan u-leilta.
Öö, anteeksi keneltä? Eikö tuo muka ole totta? Näin ainakin omassa tuttavapiirissä, toki olemme jo keski-ikäisiä, että ehkä meillä on eri mieltymykset kuin nykyajan nuorilla naisilla. Ei se, että pitää ulkonäöltä parhaana tietynlaisia miehiä tarkoita, etteikö pitäisi muistakin ja varsinkin se oma mies voi olla aika kaukanakin ihanteesta. En kyllä tiedä yhtäkään naista, joka ihailisi kunnon kaljamahaa, sinä vissiin ihailet? Onhan joukossa aina poikkeuksia, jotkut naiset tykkää vaikka lyhyistä miehistä tai vaikka reilusti itseään nuoremmista tai vanhemmista, mutta kyllä he varsin harvinaisia ovat.
rghytyjjjy kirjoitti:
Isorintasil ei todellakaa keräänny lantiolle mitenkään automaattisesti rasva eikä oo levee lantio mitenkää aina. :D Usein just isorintasil on sillee et alakroppa on pieni, ja lantioo ei välttämättä oo ollenkaan, vaan isot rinnat.
ja myös takapuoleen ja lantion alueelle kertyy hormoneista johtuen rasvaa, joka on kaikista rasvoista terveellisintä. jopa terveellisempää ku rintoihin kertyvä, koska voi tulla helpommin rintasyöpä jos on rintakudosta paljon. Takapuoleen ei voi tulla syöpää, se rasva aiinoostaan suojaa ja esim raskauden aikana suojaa myöskin.
Jos on alakroppa pieni ja isot rinnat on myös isot hartiat ja miesmäinen tyyli. Eli aivan toine vartalotyyppi. Tähän vartalotyyppiin ei kuulu siis leveä lantio ja kapea vyötärö. On muutoinkin hyvin miesmäinen tyyppi naiseks eli lyhyt niska ja voimakkaat leveät kasvot. Keskivartalolihavuutta myös. En siis tästä vartalotyypistä puhunut.
Mitä väliä?
Ihmisiä kaikki pinta vaan kuori.
Oikeesti.
Joo, isorintasille kertyy yleensä mahaan, käsiin ja hartioihin se rasva eniten, ei mitenkää erityisesti lantiolle. Ja ei oo mitenkää erityistä jos on hoikka ja isorintanen, siitä nyt en puhunu yhtää mitää. :D