Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ylipainoinen nainen ja jostain syystä muhun käy kuumana kaksi nuorempaa urheilijamiestä, jotka pitävät urheilullisista naisista

Vierailija
19.10.2018 |

En ymmärrä miksi he ovat musta kiinnostuneita, kun en ole urheilullinen, vaan reilusti ylipainoinen. Toki mun kropasta näkyy entinen salihistoria, mutta löysää on nykyisin todella paljon.
Viestejä tulee lähes joka päivä ja kun nähdään, niin ovat lähellä, pitävät kädestä, suutelevat ja pitävät muutenkin hhyvänä
Sen verran pitkään olen tuntenut heidät, että tiedän heidän naismakunsa ja olen nähnyt millaisia exiä heillä on.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaa reilusti ylipainoinen ap:n mielestä? Painoindeksi?

Seilaa 28-30 välillä.

Ap

Vierailija
22/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan isot tissit.

On nekin ja nätit kasvot. Persekin on ihan kiva.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nämä ketjut on niin ennustettavia. Arvasin heti, että muutaman kommentin jälkeen ap ryhtyy kertomaan mitä hyvää hänessä.

Jos sinussa on hyviä puolia, niin miksi ihmettelet miesten kiinnostusta?

Vierailija
24/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nämä ketjut on niin ennustettavia. Arvasin heti, että muutaman kommentin jälkeen ap ryhtyy kertomaan mitä hyvää hänessä.

Koska mussa on kuitenkin sen verran ylimääräistä läskiä. Vaikka mussa on paljon hyvää, niin lihominen näihin mittoihin on laske ut itsetuntoa aika paljon ja koska tiedän näiden kahden miehen viehättyvän urheilullisista naisista, niin miksi mä olen nyt yhtäkkiä heidän mieleensä.

Ap

Vierailija
25/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä anna, loppuu se vonkaaminen.

Vierailija
26/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on joku keskinäinen veto menossa. Kumpi nusauttaa sua eka saa vuoden nuuskat tms. Älä nyt luule että olisivat oikeesti kiinnostuneita 😂😂

Vierailija
27/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska mussa on kuitenkin sen verran ylimääräistä läskiä. Vaikka mussa on paljon hyvää, niin lihominen näihin mittoihin on laske ut itsetuntoa aika paljon ja koska tiedän näiden kahden miehen viehättyvän urheilullisista naisista, niin miksi mä olen nyt yhtäkkiä heidän mieleensä.

Ap

Ja ajattelit kysyä sitä täältä, koska luonnollisesti av tietää paremmin kuin asianosaiset itse.

Alan itsekin ihmetellä, mitä kyseiset tyypit sinussa näkevät. Jatka valitsemallasi linjalla, niin ongelmasi poistunee ihan itsestään hyvinkin pian.

Vierailija
28/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sä anna, loppuu se vonkaaminen.

Koska olen ollut heidän kaverinaan niin pitkään, etten halua pilata kaverisuhdetta seksillä.

Ap

Vierailija
29/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa reikää saatavilla. Kun urheilee niin panettaa paljon ja sinä annat sitä reikää niin tämä halu tyydytetään. Ei niitä vaikeita salikissoja jaksa kukaan jahdata ja ne haluaa muutenkin niitä hormonilihaskimppuja.

Laiskimmat ihmiset maan päällä ovat urheilijoita. Oikeasti. Ihme jos kykeneevät edes panemaan.

- oHiS

Vierailija
30/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit?

Vierailija
31/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on joku keskinäinen veto menossa. Kumpi nusauttaa sua eka saa vuoden nuuskat tms. Älä nyt luule että olisivat oikeesti kiinnostuneita 😂😂

Joo. Ainoo ongelma, etteivät tiedä toistensa olemassaolosta mitään. Eikä tää nyt silmänräpäyksessä alkanut, vaan molempien kanssa on pikkuhiljaa lisääntynyt läheisyys.

Ap

Vierailija
32/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit?

Vastasin tähän jo aiemmin, että oliskin unta, niin olis helpompaa mulle.

Ap

Vierailija
33/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen nainen ja jostain syystä muhun käy kuumana kaksi nuorempaa urheilijamiestä, jotka pitävät urheilullisista naisista

Jaa. Otsikko on ainakin hyvin ristiriitainen.

Vierailija
34/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse sain paljon miehiä kun olin alipainon puolella, mutta kaikki seurustelukumppanit sanoivat että ei haittaisi jos lihoisin ja olisi kivempi että olisi muotoja jne. Nykyisen kanssa onkin tullut painoa 15kg ja enemmän toi nykyään puristelee kuin alussa :D

Vierailija
35/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tässä nyt on? Vain tämän palstan hierarkiassa ylipaino tekee naisesta pohjasakkaa ja lähestulkoon vie ihmisarvon. Tosielämässä monet hyvännäköiset miehet arvostavat meitä upeita ja näyttäviä XL-naisia. Tiedän mistä puhun, koska olen naimisissa sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
36/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni mies haluaa joskus elämänsä aikana kunnon seksiä chubbyn kanssa.  Ja oikeasti ýllättävän moni oikeasti tykkää muhkummusta, mutta eivät valitettavasti sosiaallinen paineen vuoksi kehtaa seurustella chubbyn naisen kanssa. Sairaan ylipainoiset ovat sitten asia ihan erikseen.  

Vierailija
37/37 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Otsikko on ainakin hyvin ristiriitainen.

Kuten sanoin, olen sen verran kauan tuntenut heidät, että tiedän ja olen nähnyt millaisia naisia ovat tapailleet ennen.

Ap