Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä outoja tapoja teillä on?

Vierailija
19.10.2018 |

Olen miettinyt että pitäiskö mun olla oma itseni vai hävetä itseäni ja muuttaa itseäni? Ahdistaa. Mietin jos tuleva kumppanini saisi esimerkiksi tietää oudoista tavoistani niin rakastaisiko hän mua enää vai hylkäisikö.

Tässä mun oudot tavat joita teen yksin ollessa:

- Mulla on voimabiisejä, olen herkkä ihminen ja musiikki aiheuttaa mussa suuria tunteita. Saatan kuunnella saman kappaleen peräkkäin useamman kerran ja haaveilen itseni seksipommiksi. Hytkyn yleensä myös tuolilla musiikin tahdissa, kun ei jaksa aina tanssia ja kun kuuntelee hyvää biisiä niin ei pysty paikallaankaan olemaan tekee mieli alkaa liikkua.

- Kaivan räkää nenästä

- Kiihotun amputoiduista raajoista. Kai tämä liittyy jotenkin sitomis ja käsiraudat fetissiin eli siihen että on vaikea liikkua, mistä sitten tämäkin fetissi johtuu niin en tiedä.. Tottakai tajuan että oikeesti vammautuminen on ihmiselle traumaattinen asia, enkä toivo sellasta kellekkään ja jos sattusin rakastumaan vammautuneeseen ihmiseen niin muistan sen että mun täytyy rakastaa häntä persoonansa takia ei vamman! Tahtoisin oikeasti tuottaa hyvän olon jollekkin vammautuneelle ihmiselle näyttämällä että voit olla edelleen haluttava vaikka susta itsestäsi ei välttämättä siltä tuntuisikaan.

- En jaksa aina heti ajella kainalokarvoja kun tuntuu että alkaa niin nopeasti kasvamaan uutta sänkeä ja haluan antaa ihon myös levätä ettei ärsyynny liialliselta ajelemisesta.

- Itsetyydytän ainoastaan hinkkaamalla alapäätäni peittoon, en koe että sormettaminen tuntuisi minusta hyvälle. Tämän takia haaveilen yleensä myös lesboseksistä jossa hierotaan alapäitä yhteen.

- Jos minulla on hauska chat keskustelu jonkun ihmisen kanssa niin naureskelen usein ääneen. Nauruni on kuvailtu kuulostavan hevosen hirnumiselta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulosti ihan kivalta mutta tuo hirnuminen...

Vierailija
2/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulosti ihan kivalta mutta tuo hirnuminen...

Minkä ihminen naurutyylilleen voi? mua on pilkattu ja matkittukin sen takia... olen koittanut ajatella että kiusaajissa on vika ja yritän arvostaa persoonallista nauruani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään välillä peukalo suussa keskellä yötä ja olen siis yli kolmekymppinen.

Vierailija
5/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt koukkuun omien pikkareideni haisteluun. Olen nainen.

En mitää paskoja haistele yms, mutta pikkarini tuoksuu hyvältä.

En yhtää enää ihmettele, miks jotkut miehet tilaa likaisia pikkareita haisteltavaksi.

Tosin ällöttäisi muiden alushousuja haistella.

Alko siitä, kun jos maassa on lojunut jotain vaatteita ja tippunut. Siihen alushousut ni on ollu pakko haistaa, onks puhtaita vai likaisia. On ollut suuri yllätys, että alkkarini tuoksuu hyvältä. Mitään paskaisia tai kusisia alkkareita en haistelisi

Vierailija
6/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vauvapalstaa. Olen koukussa tähän ja monta kertaa päivässä käyn lueskelee näitä.

Vähän tulee sellai "nolife" olo

Vierailija
7/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun tiskaamaan isomman määrän astioita kerralla, laitan musiikkia soimaan, sytytän kynttilöitä tiskipöydälle, sheikkaan takapuolta ja tanssin suurieleisesti tiskaamisen lomassa.

Vierailija
8/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
9/14 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaan menoa laitan ikkunan auki ja käyn nukkumaan ilman peittoa. Lämpimän peiton alle kömpiminen joskus aamuyöllä tuntuu taivaalliselta 😍

Vierailija
10/14 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte kertoa lisää outoja tapojanne! yllätyin kun tähän on tullut näin vähän vastauksia... Mitä tästä pitäisi päätellä, oudot ihmiset on enemmän harvinaisuus kuin normi? ennen ajattelin että lähes meillä kaikilla on jotain outoja tapoja joita muut ei tiedä...

Vierailija
11/14 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa arvioida, mitkä tapani olisivat mahdollisesti muiden mielestä outoja – niitä pahimpia luurankoja kaapissa lukuunottamatta. Ja ihan kaikkea ei ilkeä myöntää edes näin jotakuinkin anonyyminä.

Mutta yksi asia mistä olen saanut koko ikäni kuulla, on se, että tykkään lämmittää pakastepitsat mikrossa. En tykkää siitä "rapsakuudesta", joka uunissa tehden tulee – mikrossa lämmitettynä pitsasta tulee minusta "suussasulavampi".

Lisäksi, laitan tällaisen mikrolämmitteisen lätyn päälle vielä ketsuppia. Usein niin, että aloitan pitsan ulkoreunasta, tehden koko pitsan peittävän spiraalin.

Vierailija
12/14 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa arvioida, mitkä tapani olisivat mahdollisesti muiden mielestä outoja – niitä pahimpia luurankoja kaapissa lukuunottamatta. Ja ihan kaikkea ei ilkeä myöntää edes näin jotakuinkin anonyyminä.

Mutta yksi asia mistä olen saanut koko ikäni kuulla, on se, että tykkään lämmittää pakastepitsat mikrossa. En tykkää siitä "rapsakuudesta", joka uunissa tehden tulee – mikrossa lämmitettynä pitsasta tulee minusta "suussasulavampi".

Lisäksi, laitan tällaisen mikrolämmitteisen lätyn päälle vielä ketsuppia. Usein niin, että aloitan pitsan ulkoreunasta, tehden koko pitsan peittävän spiraalin.

Eikö just anonyyminä helpottais tunnustaa outoutensa? ehkä voisit saada myös myötätuntoa ja huomata ettet ole ainut jolla on outoja tapoja!

Vierailija
13/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
14/14 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan räkää nenästä ja joskus jos klöntti on ihanan kova ja kimmoisa, syön sen. Kaivan myös pumpulipuikolla möhnää korvasta ja en voi olla haistamatta keltaiseksi muuttunutta pumpulipäätä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän