Sivut

Kommentit (758)

Vierailija

Parhaat wc:t testissä! Hiekka, pelletti ja rintaliivilaatikko.

Söin juuri kaktuksen ja joulutähden. Mikä auttaisi kun masua kipristää?

Naapurin kolli änkee mun reviirille. Annanko heti selkään vai päästänkö varoituksella?

Onko vaarallista jos vetää koko pussillisen kissanminttunappeja kerralla naamariin?

Miten vieroitan pennut?

Mun ihminen vetelee jatkuvasti välipaloja mutta mulla on ruoka-ajat. Onks tää oikein?

Lirautin lattialle ja haju ei haihdu vaikka kuinka kuoputan lätäkön viertä. Jätänkö sen vaan kuivumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaadoin kukkavaasin keittiönpöydällä tahalleni. Omistaja käyttää liikaa hajusteita. Mä en kestä! Jatkan tätä sikailua niin kauan että lopettaa ainakin tuon hiuslakan käytön.

Vierailija

Muita kissatalon kissoja? Mitä tarkoittaa, kun tänne tuli eilen mies ja nainen ja ne katselivat minua koko ajan. Sitten se yks joka käy täällä aika usein kirjoitteli jotain paperiin, missä näkyi olevan minun kuva. Siinä oli jotain tällaista että V A R A T T U miun kohdalla. Mitä se tarkoittaa? Yleensä tämä tietää huonoa eli kantokoppaa ja kantokopassa joutuu eläinlääkäriin. Mutta sitten kun on tullut näitä outoja tyyppejä, niin kaverit ei olekaan tulleet takaisin. Mä olen kyllä kiva ja kesy, mutta jos mut yritetään laittaa johonkin kantokoppaan, niin naukaisen vain että ei käy. Meen niin hyvään koloon, etteivät sieltä pois saa.

Välillä kaipaan takaisi sinne metsään, mutta täällä on toisaalta ihan kivaa kun saa ruokaa ja silitellään. Mutta täällä ei saa hiiriä ja vaikka mulla on täällä kavereita, niin välillä niitä on vähän liikaa.

langat on käpälöissäni

Omistajani löpertelee mulle hassusti. Pitää mua jonain typeränä vajakkikissana. Todellisuudessa mä omistan sen eikä se mua. Se ei vaan tajua sitä.

Vierailija

Ahdistaa. Ei ole juoksutilaa, ei tekemistä, pelkät samat seinät ja samat hajut päivästä toiseen. En voi tehdä muuta kuin nukkua ja syödä aina samaa ruokaa silloin, kun ihminen katsoo ajan sopivaksi. Mistä minua rangaistaan?

Vierailija

Emäntäni on puhunut nyt usein, että vie minut leikattavaksi. Naapurin Mosse väitti, että se leikkaus tarkoittaa pippelin pois viemistä. Eihän tämä ole totta, vai onko?????

sairas mieli

Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut virmajuurta?
Miksi kissanminttu ei toimi?
Miksi uusi säkkituoli haisee vieraalle kollille?
Luin että vieraalle kul*ille. XD

Vierailija

Hirvee krapula ja ahteri kipeenä. Ei mitään muistikuvia parista viimeisestä tunnista. Viimeisin mitä muistan on kun menin kotona kuljetuskoppaan, ja äiskä sanoi että mennään lääkäriin. Ketään kohtalotovereita täällä? Mitä meille tapahtui?

Vierailija

Voiko kukaan 4-vuotias kolli pitää 3-vuotiasta narttua haluttavana?

Miksi yp. poistaa kaikki aloitukset? Minä en tykkää punaraidallisista kissoista, niiden henkikin haisee kalalle.

Naapurin Misse lähti taas jonkun villin maatiaisen matkaan. Miksi minä, ylväs persialainen en kelpaa? Siellä taas jännäkollin hampaat uppoutuvat niskaan ja Misse rääkäisee, kun taas minä latkin Shebasta liemet ja yksinäinen kanaliemitippa valuu kuonollani, kunnes sen lopulta tassullani kuivaan.

Onko muita joiden kolli ei yhtään välitä kiimastanne? Olen yrittänyt vaikka mitä, pissannut sänkyyn ja kukkaruukkuihin, hieronut peppua ovenpieliin, mourunnut kuin viimeistä päivää, mutta kolli vain istuu ikkunalaudalla ja vahtaa lintuja. En kestä enää, karkaan pian naapuriin!

Vierailija

Paras kissanminttu merkki?
Olen kokeilut useampaa kissanminttu valmistetta.
Osa on todella miedon tuoksuisia. Melkein voisi väittää oreganoksi.
Paras on tällä hetkellä ollut kotimainen valmista ja yksi Yhdysvaltalainen.
Hinnat ovat melko korkeita. Saako jostain halvemmalla? Onko kotikasvatus sallittua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muita kissatalon kissoja? Mitä tarkoittaa, kun tänne tuli eilen mies ja nainen ja ne katselivat minua koko ajan. Sitten se yks joka käy täällä aika usein kirjoitteli jotain paperiin, missä näkyi olevan minun kuva. Siinä oli jotain tällaista että V A R A T T U miun kohdalla. Mitä se tarkoittaa? Yleensä tämä tietää huonoa eli kantokoppaa ja kantokopassa joutuu eläinlääkäriin. Mutta sitten kun on tullut näitä outoja tyyppejä, niin kaverit ei olekaan tulleet takaisin. Mä olen kyllä kiva ja kesy, mutta jos mut yritetään laittaa johonkin kantokoppaan, niin naukaisen vain että ei käy. Meen niin hyvään koloon, etteivät sieltä pois saa.

Välillä kaipaan takaisi sinne metsään, mutta täällä on toisaalta ihan kivaa kun saa ruokaa ja silitellään. Mutta täällä ei saa hiiriä ja vaikka mulla on täällä kavereita, niin välillä niitä on vähän liikaa.

Ne oli sun uudet palvelijat. Toivottavasti ovat kivoja. Minäkin olen hylätty. Uudet palvelijat ovat vanhat sisarukset ja toisen sisaruksen tytär. Ovat todella mukavia ja huomioonottavaisia. Ruoka on parempaa ja koti muutenkkn parempi kukn vanha.
Tsemppiä sinulle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat