Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi kissojen Aihe vapaa?

Vierailija
19.10.2018 |

Mitä otsikoita saisimme lukea?

Kommentit (1243)

Vierailija
41/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuli paketti. Orja lähti töihin ja jätti paketin avaamatta. Olen purru paketin kulman auki ja raksupussissa on pieni reikä. Kohta on herkut tassuissa.

Mahdunko ulos samasta reiästä vai pitääkö säästää voimia paketin järsimiseen?

Vai otanko päiväunet laatikossa?

Vierailija
42/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä minulle Miukulan kansallispuvun? Olen kansantassuilija joka tarvisi Miukulan kansallispuvun. Voisiko joku tehdä sen minulle? Voin maksaa tekopalkkaa yhden Latzin verran. Tekijän pitäis asua Helsingissä tai Vantaalla. Kuka tekisi Miukulan kansallispuvun minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita kissatalon kissoja? Mitä tarkoittaa, kun tänne tuli eilen mies ja nainen ja ne katselivat minua koko ajan. Sitten se yks joka käy täällä aika usein kirjoitteli jotain paperiin, missä näkyi olevan minun kuva. Siinä oli jotain tällaista että V A R A T T U miun kohdalla. Mitä se tarkoittaa? Yleensä tämä tietää huonoa eli kantokoppaa ja kantokopassa joutuu eläinlääkäriin. Mutta sitten kun on tullut näitä outoja tyyppejä, niin kaverit ei olekaan tulleet takaisin. Mä olen kyllä kiva ja kesy, mutta jos mut yritetään laittaa johonkin kantokoppaan, niin naukaisen vain että ei käy. Meen niin hyvään koloon, etteivät sieltä pois saa.

Välillä kaipaan takaisi sinne metsään, mutta täällä on toisaalta ihan kivaa kun saa ruokaa ja silitellään. Mutta täällä ei saa hiiriä ja vaikka mulla on täällä kavereita, niin välillä niitä on vähän liikaa.

Kesällä se metsässä oleminen voi olla kivaa. Mutta talvella kuolet jos sinulla ei ole kotoa. Olen joutunut viettämään pari kuukautta ulkona alkutalvesta kun jostain syystä palvelusväki halusi olla kanssani vain kesällä. Toinen korvani paleltui.

Viime keväänä pääsin uuteen kotiin. Uusi palvelijani on hurjan näköinen; hakaneuloja ja värjätty tukkaa, kuuntelee ihmeellistä musiikkia mutta ystävällinen. Häipyy joskus useaksi päiväksi ja silloin minulla käy sijaispalvelija.

Vierailija
44/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on kun takapäästää tulee sellanen pif ääni? Mä en tajuu. Onko muilla joskus tämmösiä outoja ääniä peräpäässä? Välillä säikähdän niitä tosi pahasti.

Vierailija
45/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kangas paras kynsien teroittamiseen?

Mä teroitan puuhun.

Luuletko olevasi joku parempikin katti? Taidat muutenkin vastailla itsellesi. Painu toiselle palstalle ylpeilemään puujutuillasi. Sohva riittää kaikille ihan hyvin, pysyy kynnet hyvänä.

Vierailija
46/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teroitan puuhun.

Luuletko olevasi joku parempikin katti? Taidat muutenkin vastailla itsellesi. Painu toiselle palstalle ylpeilemään puujutuillasi. Sohva riittää kaikille ihan hyvin, pysyy kynnet hyvänä.

Meitsil on sellaiset kynnet et ei niihin mikään kangas riitä.

Vierailija
47/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teroitan puuhun.

Meillä orja toi koivunrungon sisälle. Naapurin misu sai raapimispuun jossa on taso. Oksalla on hankala ottaa tirsoja.

Vierailija
48/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teroitan puuhun.

Esittele sinä vaan virtuaalikynsiäsi, on nuo nähty. Täällä mourutaan, että katkaravun kokoiset kynnet, mutta kun tulee kissataррelun aika niin mitäs sieltä tassuista löytyy? Sää-lit-tä-vät ny-sät joilla ei saa hiirtäkään hen.gil.tä.

Vierailija
49/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teroitan puuhun.

Esittele sinä vaan virtuaalikynsiäsi, on nuo nähty. Täällä mourutaan, että katkaravun kokoiset kynnet, mutta kun tulee kissataррelun aika niin mitäs sieltä tassuista löytyy? Sää-lit-tä-vät ny-sät joilla ei saa hiirtäkään hen.gil.tä.

Minä ja mun kissakaveri ollaan kylän kovimmat metsästäjät.

Vierailija
50/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jäi päiväunet vähän lyhyiksi , kun palvelijat alkoivat siivoamaan keittiön yläkaappia. Pakkohan oli minun herätä ja mennä paikalle tarkkailemaan, eivätkä ne olisi ilman minua selvinneetkään. Haistelin kaikki tavarat ja hyväksi havaitsin. Laittoivat ne sitten takaisin kaappiin. Väsyttää tämä vastuu kaikesta mitä asunnossa tapahtuu.

Vierailija
51/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla vegaani. Nyt voin olla sitä kissana Suomessakin.

Vierailija
52/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, kun ihmiseni pitää minut yöt nälässä? Toki saan iltaruoan tuossa 21-22 maissa illalla, mutta en ymmärrä kun yöpala maistuisi tuossa kahden maissa ja puoli viiden maissa taas uudestaan, ja ihmiseni ignooraa minut siis ihan täysin.

Joskus kun olen tositosi nälkäinen ja hyvällä onnella saan ihmiseni jopa havahtumaan läpsytyksiini, hän saattaa jopa saattaa minut makuuhuoneestani pois ja sulkea oven jättäen minut sohvalle nukkumaan.. SOHVALLE!!! 

Jätänkö tuon sian?

Vierailija
53/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sankarikissa. Käyn Viikissä luovuttamassa verta.

Vierailija
54/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako muita jos  ihminen  lukee tai katsoo telkkaria. Minua harmittaa menen silloin ovelle ja alan maukua pissahätä- äänellä ja kun ihminen nousee, ottaa valjaat laittaakseen minut pihalle juoksunaruun, livahdan toiseen huoneeseen. Usein toistan tämän ja loppujen lopuksi menen pihalle, sainpahan huomion hetkeksi. Muuten ihminen on oikein hyvä kumppani.

Vierailija
55/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jolla oma instatili?

Toinen vakituiseen henkilökuntaani kuuluvista päivittää somea ihan joka päivä. Postauksia, selffieitä, ja jotain filminpätkiä. Aina on tykännyt myös kuvata paljon minua. Vähän aikaa sitten se sitten keksi että avaa minulle oman instatilin, jä näkyi postanneen jo vaikka kuinka monta kuvaa sinne. Kuulemma paljon seuraajia ja tykkääjiä jo.. Mitähän tästä nyt oikein pitäisi ajatella? Muuten olen henkilökuntaani vallan tyytyväinen, mutta onko tämä nyt vähän turhaa vouhotusta? Kokemuksia?

Vierailija
56/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, te wt-kissatko syötte jotain valmis-sheboja, meillä ruokkija antaa mulle muikkuja ja hirvenlihaa!

Minä noudattaisin tiukkaa paleoruokavaliota, eli vain itse metsästettyä lihaa ja vähän luonnossa kasvavia heiniä, mutta on aivan liian vaikeaa metsästää talvipakkasilla paksussa lumihangessa. Kaikki jyrsijät liikkuvat jossain lumen alla, ja linnut ovat kadonneet jonnekin. No, onneksi kesäisin ei yleensä tarvitse tyytyä viljaraksuihin ja haiseviin whiskas-ruokiin.

Vierailija
57/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: onko pahvilaatikon koolla väliä? Mielummin ahtaanlainen, vai sellainen jossa paljon tilaa?

Vierailija
58/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nartut ne vaan juoksevat jännäkollien perässä ja jättävät kilttikollit kokonaan yksin.

Vierailija
59/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuskelin aistikkaasti ja hiukan sivuttain. Sain paljon ihailevia katseita kylän kolleilta. Nauskelin myös katukollille sen ymmärtämällä tavalla. sekin herätti ihastusta , en ole mikään mamman puuteroima sylikissa vaan tosi räväkkä kissa.

Vierailija
60/1243 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkit- Mihin niitä tarvitaan??

T. Säännöllisesti ulkoileva