Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy 14-vuotiaalta

Vierailija
19.10.2018 |

Kysy mitä haluat :) On tylsää.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointtisi oli? Meni vähän ohi.

Ap

😀😃😄😁😆😅😂🤣☺️😊😇🙂🙃😉😌😍😘😗😙😚😋😛😝😜🤪🤨🧐🤓😎🤩😏😒😞😔😟😕🙁☹️😣😖😫😩😢😭😤😠😡🤬🤯😳😱😨😰😥😓🤗🤔🤭🤫🤥😶😐😑😬🙄😯😦😧😮😲😴🤤😪😵🤐🤢🤮🤧😷🤒🤕🤑🤠 ihquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu EMOJIT ON PARHAITA💗💖💖💗💓💓💞💝💘💘💕❣️💖💗💓💞💝💝 oon 9wee💖💖🧡💖💓💚💞💚💝❤️💖💖❤️💖🧡🖤💔💖💔💖💖💚💗 litlepetsoppi on life😭😭😭💕💕💕💖💕💕💕

Naurahdin kyllä tälle :D monien mun ikästen ja varsinki nuorempien Instagram-kommentit on tätä tasoa. Naurettavan noloa

t. 15v tyttö

Vierailija
62/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haveiletko koskaan 20cm pitkästä ja 30cm paksusta verisuonikkaasta kyrvästä sulopillussasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😀😃😄😁😆😅😂🤣☺️😊😇🙂🙃😉😌😍😘😗😙😚😋😛😝😜🤪🤨🧐🤓😎🤩😏😒😞😔😟😕🙁☹️😣😖😫😩😢😭😤😠😡🤬🤯😳😱😨😰😥😓🤗🤔🤭🤫🤥😶😐😑😬🙄😯😦😧😮😲😴🤤😪😵🤐🤢🤮🤧😷🤒🤕🤑🤠 ihquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu EMOJIT ON PARHAITA💗💖💖💗💓💓💞💝💘💘💕❣️💖💗💓💞💝💝 oon 9wee💖💖🧡💖💓💚💞💚💝❤️💖💖❤️💖🧡🖤💔💖💔💖💖💚💗 litlepetsoppi on life😭😭😭💕💕💕💖💕💕💕

Naurahdin kyllä tälle :D monien mun ikästen ja varsinki nuorempien Instagram-kommentit on tätä tasoa. Naurettavan noloa

t. 15v tyttö

Kuulostat ihanan aikuiselta. Sua olis ihana NUOLLA KUNNOLLA 3 tuntia putkeen.

Vierailija
64/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. 15v tyttö

Joo monet mun ikäiset komenntoi toisten kuvia ”ihana rakas😭❤️❤️❤️❤️❤️💗💗💗💓💓 ikävä💘💘💘💘” Itse en ymmärrä tätä :D Miksi toisen kuvia edes pitää kommentoida? Itse kommentoin harvoin ja silloinkin laitan vain sydämmen.

-täälläkän kirjoittelee 15v tyttö

Vierailija
65/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että vaikutan kirjoitusteni perusteella muka vanhalta, saan jatkuvasti kuulla näyttäväni ikänaiselta. Olisin varmaan nuorekkain demari silti, jos liittyisin. Niiden seurassa väkisin vanhenee.

Ap

Vierailija
66/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. 15v tyttö

Kuulostat ihanan aikuiselta. Sua olis ihana NUOLLA KUNNOLLA 3 tuntia putkeen.

Mihin tämä liittyi? Tämä oli ensimmäinen kerta tällä kun kirjoitin jotain

t. se sama

Vierailija
67/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh tää palsta on joskus syöpää

Vierailija
68/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, ei kiinnosta seksi. Antaa kaikkien kommentoida somessa miten haluavat, eri asia jos tuolla tyylillä kirjoittaa virallisia sähköposteja tai vaikka aineita. Muuten ei mitään väliä.

Ap

Vierailija
69/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 14-vuotiaiden tartte tulla tänne näyttämään, että osaa kirjoittaa jne. Jos olet kerran niin pätevä, miksi olet edes mammapalstalla? Täällä pitäisi olla joku ikäraja🙄

Vierailija
70/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin tulla hakemaan huomiota, koska on tylsää. Olen pyörinyt täällä vuosia ja kummasti on kaikki neuvot ja kommentit kelvanneet, jos ei ole ikäänsä maininnut. :D Ihan samalla tavalla osallistun keskusteluihin täällä kuin muutkin mammat. Ensimmäisen kerran tulin tänne 10-vuotiaana ja silloinkaan se ei ketään häirinnyt.

Ap

Vierailija
71/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 15v ei vaikuta kyllä mitenkään erityisen fiksulta vaikka kai yrittääkin. "Sydämmen", "itsekkin"

Vierailija
72/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haveiletko koskaan 20cm pitkästä ja 30cm paksusta verisuonikkaasta kyrvästä sulopillussasi?

Uih kyllä! Pyllyynkin saa painaa tuollaisella ilman kumia koska vain! :P<3

N40

Vierailija
73/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin tulla hakemaan huomiota, koska on tylsää. Olen pyörinyt täällä vuosia ja kummasti on kaikki neuvot ja kommentit kelvanneet, jos ei ole ikäänsä maininnut. :D Ihan samalla tavalla osallistun keskusteluihin täällä kuin muutkin mammat. Ensimmäisen kerran tulin tänne 10-vuotiaana ja silloinkaan se ei ketään häirinnyt.

Ap

Mites sulla 10-vuotiaana oli noi seksiasiat? Olitko jo tietoinen niistä, vai kuullout vain huhuja?

Vierailija
74/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? :D Kunhan tulee ymmärretyksi. Äitini kirjoittaa välillä sellaista suomea, ettei siitä ota erkkikään selvää. Silti on onnistunut hankkimaa korkeakoulututkinnon ja käynyt lukion.

Ap

Vierailija
75/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietoinen kyllä, biologia hallussa ainakin. Eipä liikuttanut silloinkaan sen erityisemmin. Täysin neutraali, joskin vähän ällöttävä asia.

Ap

Vierailija
76/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja ei ole korkeakoulututkinto

Vierailija
77/77 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se alempi korkeakoulututkinto :DD

Anteeksi kun en sitä maininnut. Taattua AV:ta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä