Ärsyttävimmät mainokset
Booztin mainoksen naisen ääni on jotenkin todella ärsyttävä. Taisi olla sama nainen jossain toisessakin mainoksessa. En tajua miksi noin kamalaääninen on palkattu mainoksiin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
”Kermaa, kermaa, kermaa...” 😳
Tykkään tämän mainoksen vaporwave-estetiikasta 😎
"Mulla on juustolautanen, euron per juusto" ai helvetti miten ärsyttävä se nainen siinä on kuola suussaan...
Nämä testaajat ja toteuttajat teennäisine olemisineen sinä pitsan tilaamis mainoksessa. Edellinenkin saman firman mainos ärsytti.
Se "kun aaaaaiiikaaaa on, niin auringon..."-hoilotus.
Oikotien mainos.
Kaikki Canesten kombi (tjtn) hiivamainokset jota rummutetaan joka tuutista vuodesta toiseen saa naiset kuulostamaan siltä että meitä riivaa krooninen hiivasienentulehdus ja hajut ja vuodot sen mukaiset. Olen 56 v. ja minulla ollut 1 hiiva joskus 70'luvulla jonka aiheutti toiseen sairauteen määrätty pitkä penisilliini kuuri. Kertaakaan en ole Canestea tarvinnut mihinkään. Ällöä ja mielestäni naisia leimaavaa mainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Trivago. Liian pitkiä mainoksia joita tulee aivan liikaa
"Jotain juotavaa, kiitos!" Ihan kuin sitä naista ei näkisi muutenkin tarpeeksi (sata eri mainosta), mutta tämä piiiiiiiiitkä mainos jossa on kymmenen samaa naista samassa kuvassa puhumassa päällekäin on kaiken huippu.
Vierailija kirjoitti:
Se "kun aaaaaiiikaaaa on, niin auringon..."-hoilotus.
Oikotien mainos.
Kiitos tästä, nyt se soi päässä 😫
Ärsyttävä, lisäksi järkyttävä on ollut ainakin kesällä kuulemani joku taloussysteemimainos, missä "on ihan ok hölmöillä silloin tällöin" jossa on "ihan ok" jäädä ratista kiinni viinin nauttimisen jälkeen, kunhan talousasiat vain ovat hoidossa. Ei ole ikinä "ok" "hölmöillä" autoilun ja alkoholin kanssa. Se ei ole edes "hölmöilyä", vaan laitonta ja absoluuttisen täydellistä idiotismia.
En ole kyllä kuullut sitä vähään aikaan, joten olisiko tullut jostain viestiä ettei olekaan "ok".
"Äiti, tiskiaine on loppu. Käyn pyytämässä naapurin Pekalta."
"Jätit tämän huoneeseesi, joten voit myös huuhdella sen."
Always-siteet juuri sinun muodoillesi ja vuodoillesi.
Trivagon raivostuttavat kokoillan elokuvat.
Ylipäänsä kaikki liian pitkät mainokset, jotka tulevat joka mainoskatkolla ja/tai johon liittyy jokin ärsyttävä rallatus, hokema tai ärsyttävä kiljaisu tai ääniefekti.
Vierailija kirjoitti:
"Äiti, tiskiaine on loppu. Käyn pyytämässä naapurin Pekalta."
"Jätit tämän huoneeseesi, joten voit myös huuhdella sen."
Always-siteet juuri sinun muodoillesi ja vuodoillesi.
Trivagon raivostuttavat kokoillan elokuvat.
Ylipäänsä kaikki liian pitkät mainokset, jotka tulevat joka mainoskatkolla ja/tai johon liittyy jokin ärsyttävä rallatus, hokema tai ärsyttävä kiljaisu tai ääniefekti.
Niin ja se Kinder Bueno -mainos, jossa patukan kääreen avaamisen jälkeen lauletaan "aaai feel aliiiive..." ja joka päättyy sanoihin "minun hetkeni, minun bueeenoni".
Mua ärsyttää ihan v*itusti se astianpesuainemainos, jossa sheikataan astiat puhtaaksi! Se yks äijäkin näyttäsi r*unkkaavan.
Shake, shake...aaargh!
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää ihan v*itusti se astianpesuainemainos, jossa sheikataan astiat puhtaaksi! Se yks äijäkin näyttäsi r*unkkaavan.
Shake, shake...aaargh!
Juurihan tuo tuli🤣
Maailmassa on neljä miljardia yksilöllistä naista, joten ei heille riitä yksi ja sama kuukautissuoja, vaan neljä. Mainosväen matematiikkaa.
Pikavippimainokset sumuttavat ihmisiä ottamaan kalliita vippejä kevytmieliseen elämään.
Se maitosuklaamainos, jossa avaimet valuu ukkosmyrskyn voimin viemäriin ja raiskataan Huey Lewis & the Newsin vanhaa hittiä.
Teinipoikia paapovat mainokset.
Entäs sitten Reissumies-leipämainoksen hyvämies-kampanja? Sen on takuulla laatinut joku palstalaffukka, joka suosii kilttimies-termiä.
Mikä ihme mun viestissäni on vikana, kun ensin se ei mene läpi ollenkaan ja sitten tulee viesti, että se syynätään? Epäilen erään pyöreän ruisleipämerkin mainoskampanjan nimeä, joka liipaisee läheltä palstan taikinaposken lempitermiä, jossa yhdyssanan alkuosassa on "kiltti" ja loppuosassa se toinen sukupuoli, joka ei ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä, lisäksi järkyttävä on ollut ainakin kesällä kuulemani joku taloussysteemimainos, missä "on ihan ok hölmöillä silloin tällöin" jossa on "ihan ok" jäädä ratista kiinni viinin nauttimisen jälkeen, kunhan talousasiat vain ovat hoidossa. Ei ole ikinä "ok" "hölmöillä" autoilun ja alkoholin kanssa. Se ei ole edes "hölmöilyä", vaan laitonta ja absoluuttisen täydellistä idiotismia.
En ole kyllä kuullut sitä vähään aikaan, joten olisiko tullut jostain viestiä ettei olekaan "ok".
Ja tähän liittyen se, missä mies sisäänajaa uusia kenkiä. Ei sekään ole hölmöilyä tai turhaa, kengäthän nimenomaan kannattaa ajaa sisään ennen jotain tärkeitä juhlia esimerkiksi. En kyllä muista onko minkä vakuutusyhtiön/pankin/vastaavan mainos.
Hirvein mainos on se "joustavaa luottoa" mainos, missä ne ihmiset jonossa lepattaa ja vääntyilee kuin käärmeet. Tosi karmiva yhdistettynä siihen musiikkiin, varsinkin jos sattuu tulemaan yöllä. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shake, shake...aaargh!Juurihan tuo tuli🤣
jaa se äijä vai, miljoona siitiötä puhtaana käteen.
Trivago. Liian pitkiä mainoksia joita tulee aivan liikaa