Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EVS:ssä Enbuske alasti ja Toivo Sukari kertoo tykkäävänsä seksistä uuden kumppaninsa kanssa

Vierailija
18.10.2018 |

Mitä juomavettä tuossa studiossa on juotu? Miksi Tuomas kysyi, miltä tuntuu seksi nuoren naisen kanssa? Miksi kenelläkään ei ollut vaatteita?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat uikkareissa, koska nainen on fitnessmuikkeli. Luin jostain Ilta-Sanomista, että noi biksut oli tuon naisen päällä kuvassa, johon Toivo kommentoi ”kaunis kuva” ja kaikki lähti siitä.

No tästä huolimatta mautonta

Hyi että. Itse en syttyisi yhtään jonkun papan kommentista bikinikuvaan 🤢 jotain rajaa sentään

No, kyllä taitaisi ainakin vähän kiinnostaa. Ajattele, nyt Topi olisi huomioinut sinua. Oletko hieman kateellinen.

Ei kiinnostaisi. Ei minua kiinnosta pätkääkään joku Toivo yli 60vee. En todellakaan ole kateellinen. Taidat vain itse olla kun ajattelet, että naiset ovat heti kiinnostuneita vanhan papan viesteistä. Ihan sama paljonko rahaa hänellä on, ei kiinnosta. Ällötävä ajatella jotain romanttista/seksuaalista vanhan miehen kanssa.

No, eihän sitä mitään romanttista tarvitse ajatella. Kyllähän se Topi-Papan kärsä vielä lääkkeillä jäykistyy melko jäykäksi, eikä niitä omia estojaan ja rajoitteitaan kannata Ana tuputtaa muille ja siten vaikeuttaa pääsyä eteenpäin elämässä ja vaikka hyviin naimisiin. Eiks vaan?

Vierailija
62/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat uikkareissa, koska nainen on fitnessmuikkeli. Luin jostain Ilta-Sanomista, että noi biksut oli tuon naisen päällä kuvassa, johon Toivo kommentoi ”kaunis kuva” ja kaikki lähti siitä.

No tästä huolimatta mautonta

Hyi että. Itse en syttyisi yhtään jonkun papan kommentista bikinikuvaan 🤢 jotain rajaa sentään

No, kyllä taitaisi ainakin vähän kiinnostaa. Ajattele, nyt Topi olisi huomioinut sinua. Oletko hieman kateellinen.

Ei kiinnostaisi. Ei minua kiinnosta pätkääkään joku Toivo yli 60vee. En todellakaan ole kateellinen. Taidat vain itse olla kun ajattelet, että naiset ovat heti kiinnostuneita vanhan papan viesteistä. Ihan sama paljonko rahaa hänellä on, ei kiinnosta. Ällötävä ajatella jotain romanttista/seksuaalista vanhan miehen kanssa.

No, eihän sitä mitään romanttista tarvitse ajatella. Kyllähän se Topi-Papan kärsä vielä lääkkeillä jäykistyy melko jäykäksi, eikä niitä omia estojaan ja rajoitteitaan kannata Ana tuputtaa muille ja siten vaikeuttaa pääsyä eteenpäin elämässä ja vaikka hyviin naimisiin. Eiks vaan?

Juurikin näin! Vähän flirttiä peliin, pilkettä silmäkulmaan ja iloa elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia.

Vierailija
64/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämä ohjelma olisi aika toisenlainen ilman mielialalääkkeitä. Ja en tarkoita nyt katsojia.

Vierailija
65/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rohkeaa ja räväkkää!

Vierailija
66/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt haisee studion sohva perseelle.

Vierailija
67/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehän menivät kihloihin 6kk jälkeen.. kertoo aika paljon, että millaisia ihmisiä ovat

Seurustelivat myös muiden ihmisten kanssa tavatessaan. Voi Toivo miksi sanoit näin: ”Aluksi molempien naisten vaatteita löytyi kotoani, Topi paljastaa.”

Joo ihanaa, että seksi on hyvää, mutta tarviiko siitä jankata? ”Nadja alkoi huolehtia veden juomisestani ja syömisestäni. Suhteen myötä kolesteroliarvoni ovat parantuneet. Suhde pelasti terveyteni, ja sain Nadjasta treenikumppanin ja seksikumppanin, parin seksielämää ylistävä Topi summaa.”

Vierailija
68/68 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta loppuiko tää ohjelma/talkkari kokonaan? Salminen heitti hyvästejä tyyliin ” Kiitos näistä vuosista” vai oliko vain läppä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan